Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Gyöngyösön a Jövő Élménye

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában, a mai napon nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. A beruházás mintegy 500 millió forintból valósult meg. Az idén 30 éves étteremlánc a „Jövő Élménye” éttermi koncepcióval tervezte meg az éttermet, így a vendégek már – a fővároson kívül elsőként Gyöngyösön – érintőképernyős kioszkokon adhatják le rendelésüket, és választhatják az asztalnál történő kiszolgálást is. Az éttermet Héjja János, a vállalat kecskeméti, szolnoki és szekszárdi egységeit működtető franchise partnere üzemelteti majd.

A McDonald’s piacvezető márkaként évről-évre egyre több vendéget szolgál ki Magyarországon. Csak az idei évben több mint 10%-kal nőtt az egységeket látogató vendégek száma, a forgalom pedig még ezt is jóval meghaladó mértékben növekszik. A megnövekedett és folyamatosan változó vendégigényekre a termékeket és a szolgáltatásokat egyaránt érintő innovációval és fejlesztésekkel, valamint a vendégek által legkényelmesebben elérhető helyszínek megtalálásával reagál a vállalat. Ennek a folyamatnak a következő lépése a mostani étterem nyitás.

A gyöngyösi étterem nem csak az első vidéken nyíló, országosan pedig már a hatodik „Jövő Élménye” étterem, de tovább bővíti azon városok körét is, amelyekben vendégeknek a mekizés élményét nyújtja a vállalat. Az új étterem és McDrive egység kívül-belül a legújabb trendek szerinti McDonald’s-megjelenést kapta. A tervezéskor fontos szempont volt a fenntarthatóság, így az energiahatékonyság és takarékosság mellett az esővíz összegyűjtésére és hasznosítására is megoldást találtak a kivitelezők. Az étterem egyszerre 90 vendég befogadására képes, és ennek megfelelő számú parkolóhellyel rendelkezik. A kétszintes, közel 400 négyzetméter alapterületű étteremben 40 főállású (főként helyi és környékbeli) munkavállaló és számos diák talált munkalehetőségre. Az éttermet üzemeltető csapat már tavaly októberben megkezdte a tréningeket és a közös felkészülést a nyitásra.

Az éttermet üzemeltetői szinten is gyakorlott szakemberre bízta a vállalat. Héjja János franchise partnerként 1998 óta tagja a McDonald’s-családnak, és immár – Magyarországon elsőként – 5 étterem üzemeltetését végzi. Az újonnan nyitott gyöngyösi egység mellett két kecskeméti, egy szekszárdi és egy szolnoki éttermében összesen több mint 200 munkatársnak, köztük diákoknak és megváltozott munkaképességű kollégáknak biztosít folyamatos munkalehetőséget.

A McDonald’s hosszútávra tervez Magyarországon. Ahogy az elmúlt 30 évben mindig, a jövőben is kulcsfontosságú szerepet szánunk az innovációnak és a fejlesztéseknek, hiszen ezek biztosítják, hogy a hálózat a jövőben még jobb szolgáltatásokkal, még több vendéget fogadhasson” – mondta Horváth Ágnes, a McDonald’s Magyarország ügyvezető igazgatója. „Nagy öröm a számunkra, hogy újabb, a modern Mekizés élményét közvetítő étteremmel bővíthetjük országos hálózatunkat. Még nagyobb öröm, hogy mindezt egy teljesen új helyszínen, új vendégközönség számára tehetjük meg.”

A vállalat egy éve jelentette be, hogy világszerte az „Experience of the Future” koncepció szerint, azaz innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják a mekizés élményét. A magyarul „Jövő Élménye” névre keresztelt új éttermi koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, melyek még magasabb szintre emelik a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalnál történő kiszolgálás.

Héjja Jánossal, az étterem franchise üzemeltetőjével kapcsolatban Horváth Ágnes kiemelte: „Büszkék vagyunk arra, hogy a gyöngyösi étteremben egy olyan üzemeltető partnerrel dolgozunk, akinek a márka építéséért végzett tevékenysége, üzemeltetési gyakorlata kiemelkedő és példamutató. Eredményeit az elmúlt években közel félszáz elismeréssel – köztük a McDonald’s Oscar-díjaként is emlegetett Golden Arch Award-dal – szakmai és a közösségi szerepvállalásért járó díjakkal jutalmazta a vállalat itthon és külföldön.”