Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Vérbeli és praktikus Szigetlakó – Dacia Logan MCV teszt

Ez a cím, már megint micsoda!?
…Gondolhatja a nagyérdemű, ezért ismét egy kis magyarázattal kezdünk.

Az úgy volt, hogy hosszú évekkel ezelőtt egy – a többek között a Sziget fesztiválon  is tevékenykedő – önkéntes csapat médiamegjelenéseit szerveztem és próbáltam támogatókat az egyesület mellé állítani.
Szerencsémre a Dacia hazai vezetőinek tetszett az önkéntes segítők munkája és néhány esztendővel ezelőtt két Dacia Logan MCV-t is biztosítottak számunkra.
Mivel  az autókat az én  kapcsolatrendszeremnek köszönhetően használhatta az egyesület egész nyáron, több fesztiválon át, az egyik MCV-be „én költöztem bele” – még,  ha ez így utólag, nagyon zavarja is az egyesület elnökét és alelnökét…

A következő esztendőben újra MCV-k érkeztek az egyesülethez, majd amikor én befejeztem az ottani önkéntes munkát, egy Duster lett a nyári társam a tavalyi esztendőben,  az idei Sziget fesztiválra azonban „visszaköltözhettem” a megszokott Logan MCV-be.

A Dacia Logan már az első  megjelenésekor nagyot tarolt a hazai autópiacon – köszönhetően egyszerűségének, praktikusságának és kedvező árazásának.
Nem, nem! A Loganba huppanva nem a kézzel  varrott bőrt,  vagy a fa (utánzatú műanyag) betéteket kell keresnie az embernek!
A Logan nem flancol, csak teszi csendben és pontosan a dolgát!

Az idei esztendőben már a második generációs Dacia Logan MCV, facelift változatát koptathattam.

Az autó a külső megjelenésében is szolidan hozza a mai trendeket.
Orcácskája jellegzetes Dacia mosolyt kapott, az első fényszórókban a kor nagy és hasznos újítása, a LED nappali fény is helyet kapott.

A viszonylag hosszú orr biztonságérzetet ad, az első és a hátsó ajtókon teljesen zökkenőmentesen huppanhatunk be a gépbe – vagy épp könnyedén hagyhatjuk el  az utasteret.
Az autó végéhez érve egy igen nagyméretű csomagtér ajtót találunk, ami elég magasra nyílik ahhoz, hogy akár a magamfajta 180 pluszos emberek se verjék bele a burájukat a pakoláskor.

A: Tengelytáv 2635
B : Teljes hossz 4501
C : Első túlnyúlás 827
D : Hátsó túlnyúlás 1039
H : Magasság terheletlenül 1521
H2 : Csomagtér ajtónyílásának magassága 784
H1 : Rakodóküszöb magassága 590
L1/L2 : Szélesség visszapillantó tükrök nélkül/tükrökkel 1733 / 1994

Ha már a csomagtér ajtajánál tartunk, akkor kezdjük is a belső elemzést erről az oldalról.
A csomagtér padlójának, és vele a hátsó lökhárító felső élének magassága nagyon ideális, ugyanis nem kell sem mélyre hajolnunk, sem magasra emelnünk, ha éppen rakodunk a kombiba/ból.
A padló természetesen felnyitható és alatta a pótkerék, valamint a kerékkulcs mellé akár egy zsugornyi félliteres üdítőt (vagy egyéb piákat) is elhelyezhetünk – a fóliából  kicsomagolva. Ez nagyon hasznos lehet a fesztiválra való  behajtáskor 😉
A kombi csomagtere alapból is hatalmas… Amennyiben a hátsó  ülések osztottan dönthető háttámláját előre hajtjuk, szinte egy franciaágyat kapunk. Ekkor akár egy magasabb szekrényt,vagy (fektetve) egy nagyobb hűtőt is ellogisztikázhatunk a kocsival.

No, de beszéljünk inkább a személyes tesztről! >>>