Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Újabb 3 Superbrands díj a P&G-nek

Idén tizennyolcadik alkalommal jutalmazták a legkiválóbb fogyasztói márkákat. Business Superbrands díjat vehetett át a Procter & Gamble vállalat, valamint Superbrands díjat kaptak a Gillette és az Oral-b márkák.

A Superbrands díj a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munka elismerése, a programot a brit Brand Council független szervezet alapította 1995-ben, hogy betekintést nyújtson a legkiválóbb márkák világába. A Superbrands nemzetközi program ma már világszerte 90 országban működik, és továbbra is azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő piaci sikereket érnek el, illetve a kivételes eredmények fenntartását hosszú távon is biztosítják.

Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat során a 40 tagú, független szakemberekből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága dönt, figyelembe véve az adott márka tradícióját, reputációját, a vállalat goodwilljét, innovációs tevékenységét és márkaépítési gyakorlatát.

A Superbrands Szakértői Bizottságának döntése alapján a Procter & Gamble idén is elnyerte a Business Superbrands Díjat, a Gillette és az Oral-B márkákat pedig Superbrands díjjal jutalmazták.

Az Oral-B szájhigiéniai termékei (elektromos és manuális fogkefék, szájzuhanyok, szájvíz, fogkrém, fogselyem) a Magyar Fogorvosok Egyesületének ajánlásával teljeskörű fog- és szájápolást biztosítanak. Az Oral-B, az elektromos fogkefék első márkája, amely úttörő szerepet játszott a fogkefék és a mobil applikációk összekötésében is, tavaly Magyarországon is elérhetővé tette legújabb fejlesztését, az Oral-B iO™ elektromos fogkefét. A termék rendkívüli újítást nyújt a fogmosásban, forradalmi mágneses technológiája új iparági mérföldkőnek számít. A fejlesztés mögött álló kutatások eddig soha nem látott szintre emelik a felhasználói elvárásokat az élmény, a technológia, a design és a teljesítmény tekintetében.

A több mint 110 éves múltra visszatekintő Gillette márka precíziós technológiát és páratlan termékteljesítményt nyújt a borotválkozás terén. Története az amerikai üzletember, King Camp Gillette (1855-1932) nevéhez fűződik. Ő találta fel a biztonsági borotva legkelendőbb változatát. A biztonsági borotvákat a 19. század közepén fejlesztették ki, de a korai verziókban nehéz, kovácsolt pengét használtak. Több mint 120 évvel ezelőtt Gillette továbbfejlesztette ezeket a biztonsági borotvafejeket, és megalkotta a vékony, olcsó, eldobható acél borotvapengét. Fejlesztése korszakalkotó volt, és a férfi arcápolás teljesen új lendületet kapott általa. A borotválkozás és a testápolás, illetve a bőrápolás és az izzadásvédelem érdekében a Gillette széles választékát kínálja a borotváknak, borotválkozó géleknek, a bőrápoló, illetve a borotválkozás utáni termékeknek, izzadásgátlóknak, dezodoroknak és tusfürdőknek.