Több technológiai újítását is kiállítja a Huawei Barcelonában
A cserélhető keretű, moduláris okosórát és a fülhallgatót rejtő okosórát is megtekinthetik a látogatók
Legújabb innovációit, zászlóshajó okoseszközeit és ökoszisztéma-megoldásait is bemutatja a február 27. és március 2. között zajló barcelonai Mobil Világkongresszuson (Mobile World Congress – MWC 2023) a Huawei fogyasztói üzletága. A különböző felhasználói élethelyzetek mentén felépített standján többek között olyan úttörő okoseszközöket állít ki a vállalat, mint az Európában hamarosan debütáló HUAWEI WATCH Buds, a vezeték nélküli fülhallgatót rejtő okosóra, de látható lesz a kizárólag Kínában kapható HUAWEI WATCH GT Cyber moduláris okosóra is.
Valódi technológiai oázissal jelentkezik a Huawei fogyasztói üzletága az idei barcelonai Mobil Világkongresszuson (MWC). A vállalat „Útmutató az intelligens világhoz” (Guide to the Intelligent World) tematikájú standján a különböző felhasználói élethelyzetek mentén állítja ki a közelmúlt innovatív technológiáit és megoldásait, köztük a HUAWEI WATCH Buds és HUAWEI WATCH GT Cyber okosórákat, a HUAWEI MATE 50 Pro okostelefont, valamint betekintést ad a jövőbeli stratégiájába is.
HUAWEI XMAGE Trend Report 2023: a mobilfotózás trendjei
A Huawei továbbra is támogatja a mobilkamerás képalkotási technológia fejlesztését. A február 26-án megrendezett „HUAWEI XMAGE Salon” rendezvényen iparági szakértők jelenlétében ismertette a „HUAWEI XMAGE Trend Report 2023” című kiadványát, amely a Huawei okostelefon-felhasználók által létrehozott vizuális tartalmak trendjeit és a fotózás jövőjét vizsgálta. A fotózással kapcsolatos attitűd a kamerás okostelefonok megjelenésével és a technológia fejlődésével folyamatosan változik, a felhasználók egyre inkább alkotókká válnak, a képalkotás pedig demokratizálódik.
Ezt a tendenciát erősítik, és képalkotás iránti növekvő igényre reflektálnak az MWC-n is kiállított Huawei okostelefonok innovatív technológiái; az állítható rekeszértékkel és XMAGE képalkotó rendszerrel felszerelt, a hazai piacon decembertől elérhető HUAWEI Mate 50 Pro, a Magyarországon szintén tavaly év végén debütáló szelfikamerás képalkotási technológiák innovációjában élen járó HUAWEI nova 10 sorozat, valamint az európai piacon elérhető ultrakönnyű, rendkívül vékony, hajlítható képernyővel rendelkező HUAWEI Mate Xs 2.
A viselhető technológia fejlesztéseinek új irányai: HUAWEI WATCH Buds és HUAWEI WATCH GT Cyber
Az idei MWC-n a Huawei két innovatív viselhető okoseszközzel is jelentkezett, amelyek a legkorszerűbb újításokat mutatják be. A HUAWEI WATCH Buds, – amely március 1-jén debütál az európai piacon, Magyarországon azonban előreláthatólag nem lesz kapható –, a vezeték nélküli fülhallgatók és az okosórák funkcióit ötvözi egyetlen eszközben, nagyobb kényelmet kínálva a felhasználók számára. A kizárólag a kínai piacon elérhető HUAWEI WATCH GT Cyberrel a kiállításon találkozhat először a nagyközönség; az okosóra teljesen átalakítható dizájnnal rendelkezik, egy mozdulattal cserélhető az óra kerete, így még nagyobb teret ad az egyéni igényeknek, stílusnak.
Innovatív termékei mellett a Huawei áttörést ért el az eszközök szoftveres képességei terén is. Az olyan saját fejlesztésű innovációknak köszönhetően, mint a HUAWEI TruSeen™, HUAWEI TruSport™ vagy a HUAWEI TruSleep™, a vállalat viselhető okoseszközei professzionális egészség- és testmozgásfigyelést biztosítanak a felhasználók számára világszerte.
Petal Ads: a platform, amely kiaknázza a HMS ökoszisztéma előnyeit
A vállalat saját ökoszisztémája, a Huawei Mobile Services (HMS) lehetővé teszi, hogy az alkalmazásfejlesztőknek teljes körű szolgáltatásokat biztosíthassanak, az alkalmazásfejlesztéstől, a terjesztéstől és a növekedéstől kezdve egészen az ügyfélszerzésig. A Huawei alkalmazásboltja, az AppGallery több mint 170 országot és régiót szolgál ki világszerte, a havi aktív felhasználók száma jelenleg eléri az 580 milliót, és ez a szám folyamatosan nő. Az AppGallery a hatékony piaci növekedést előmozdító, kiemelkedő minőségű promóciós forrásokat biztosít a partnereknek, míg a felhasználók igényeit változatos alkalmazásokkal elégíti ki.
A vállalat hirdetési platformja, a Petal Ads eddig 11 különböző hirdetői csatornán keresztül százmilliós közönséget ért el. Mindemellett világszerte több mint 53 ezer médiacsatornához fér hozzá, amelyek több mint 190 iparágat fednek le, és több mint 730 millió Huawei eszköz- és alkalmazás-felhasználót szolgálnak ki.
A Huawei élen jár a szabadalmi bejelentések számában
A Huawei elkötelezett a kutatás-fejlesztés terén, amelyre az elmúlt évtizedben több mint 845 milliárd kínai yüant fordított. A vállalat világszerte több mint 45 ezer érvényes engedélyezett szabadalomcsaláddal rendelkezik (több mint 110 ezer darab), a szabadalmak több mint 90 százaléka találmányi szabadalom. A nemzetközi szabadalmi adatbázis-szolgáltató IFI CLAIMS Patent Services által közzétett adatok szerint a Huawei a szabadalmainak száma alapján a 2020-ban elfoglalt kilencedik helyről a negyedik helyre lépett elő 2022-re. A 2836 szabadalom 2 százalékos növekedést jelent, ezzel a Huawei az egyik legtöbb szabadalommal rendelkező vállalattá vált világszerte.
„A Huawei fogyasztói üzletága figyelemre méltó kiállítótérrel jelentkezett az idei MWC-n. Hiszünk abban, hogy innovatív technológiáinkkal és magas minőségű termékeinkkel kiváló élményt, szolgáltatásokat tudunk nyújtani világszerte” – mondta Kevin Ho, a Huawei fogyasztói üzletágának operatív igazgatója. – „A Huawei még több kutatás-fejlesztési eredménnyel jelentkezik a jövőben, és még innovatívabb termékeket és szolgáltatásokat kínál a felhasználóknak.”