Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Több saját márkás termék fogyott tavaly a sós snackek piacán

A Csipet Ropi gyártója további élénkülésre számít az idei éveben a nagyobb sportesemények hatása miatt

A sós ropogtatni valók piaca töretlen népszerűségnek örvend idehaza. Bár vannak kiemelt időszakok, mint például a karácsony, vagy a szilveszter, a sós pálcikákra az év egészében folyamatos kereslet mutatkozik.

„A tavalyi évben növekedést tudtunk elérni a sós pálcikák és sós kisperec piacán, annak ellenére, hogy nem volt kiemelkedő sportesemény. Természetesen a karácsonyi időszak továbbra is az a periódus, amikor a legtöbb ropogtatni való fogy. Ebben az időszakban komoly forgalmat képesek generálni a gyártók” – hívta fel a figyelmet Konkoly László, a Csipet Sós Pálcika és Perec Gyártó ügyvezető igazgatója.

Hozzátette: a növekedés leginkább a saját márkás termékek esetében figyelhető meg. A tavalyi évben annak köszönhetően tudták bővíteni jelenlétüket a sajátmárkás snackek piacán, hogy elnyertek egy nagyobb volumenű tendert.

„A Csipet Ropi brand életében pedig mérföldkő volt a 2023-as év, hiszen ekkor kezdtünk el a márka teljes körű marketingjével foglalkozni, mindemellett egész éves vásárlás alapú nyereményjáték indult. Megkezdtük a Facebook, Instagram-csatornáink felfuttatását, illetve elindultunk a Tiktok-csatornával is. Természetesen termékfejlesztések is történtek. Ahogy a vásárlóink egyre jobban megismerték, úgy egyre jobban felfutott a betűropi termékünk gyártása is, ami egyedi innovációnak tekinthető a magyar snack piacon és egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Fontos előrelépés volt továbbá, hogy a húsvéti és a nyári ropit is tavaly gyártottuk először” – jegyezte meg Konkoly László.

Az idei évre vonatkozóan a vállalat úgy számol, hogy futball Európa-bajnokság komoly felhajtó erővel fog bírni, ezt követően pedig a nyári olimpiai játékok veszik kezdetüket, így a második és a harmadik negyedév a szokásosnál erősebbre sikerülhet.