Startupokban a kereskedelem jövője
Mentorprogramot hirdet startupoknak a METRO és a Techstars
A nemzetközi METRO Csoport és a Techstars közösen indít pályázatot startup vállalkozásoknak. A cél kettős, egyrészt a kereskedelmi láncok támogatni szeretnék a feltörekvő cégeket, másrészt profitálni is az általuk javasolt, innovatív digitális és technológiai megoldásokból, amelyeket bevezetnének a kereskedelembe. A tíz legjobbnak ítélt pályázónak a program ideje alatt több mint 100 mentor segít majd tökéletesíteni a leadott projekteket, amiket aztán lehetőségük lesz a világ legnagyobb szakmai befektetői előtt prezentálni.
A METRO Csoport a Techstars-szal közösen megálmodott mentorprogramja jó lehetőség azoknak az induló vállalakozásoknak, akik innovatív és digitális ötleteikkel megoldást kínálnak a kereskedelem és ezzel együtt a METRO Cash&Carry kiemelt vásárlói csoportjának igényeire.
„Nagyon várjuk, hogy beérkezzenek a pályázatok azoktól a startupoktól, akik az európai kereskedelem legnagyobb kihívásaival szeretnének szembenézni és dolgozni rajtuk. Átfogó és egyben formabontó megoldásokat keresünk” – mondta Jag Singh, aki nemrégiben vette át a program megvalósítására alakult cég ügyvezetői pozícióját. A világszerte több mint 70 technológiával foglalkozó kezdő vállalkozás aktív befektetőjeként ismert üzletember azt is hozzátette, hogy kiemelten fontosnak tartja azoknak a startupoknak a szakmai támogatását, akik a METRO programjában nem csupán kifejleszthetnek és tesztelhetnek egy új üzleti modellt, de közel 120 000 euró támogatásban is részesülnek majd, hogy megvalósíthassák azt.