Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Nyereségbe fordult a harmadik negyedévben a Hugo Boss

    Az előző évinél lényegesen kisebb forgalom mellett a harmadik negyedévben ismét nyereséget ért el a Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedelmi konszern a járvány miatt veszteséges második negyedév után.

    A harmadik negyedévben 533 millió euró forgalmat bonyolított a Hugo Boss, 26 százalékkal kisebbet az egy évvel korábbi 720 millió eurónál. A bevétel árfolyamkiigazítással 24 százalékkal csökkent.


    Európában 22 százalékkal 369 millió euróra, az amerikai kontinensen 46 százalékkal 73 millió euróra, Ázsiában 16 százalékkal 76 millió euróra csökkent a bevétel. A csoport saját kiskereskedelmi értékesítési árbevétele 22 százalékkal 335 millió euróra csökkent. Ezen belül az üzleteké 29 százalékkal 287 millióra csökkent, az online értékesítés viszont 62 százalékkal 48 millió euróra emelkedett. A nagykereskedelmi értékesítés 31 százalékkal 183 millió euróra csökkent.


    A harmadik negyedévi működési eredmény (EBIT) 15 millió euró lett, 83 százalékkal kisebb a 2019 harmadik negyedévi 83 millió eurónál. A bevételarányos jövedelmezőség 880 bázisponttal 2,7 százalékra csökkent 11,5 százalékról.


    A nyereség az egy évvel korábbi 56 millió eurónál 94 százalékkal kisebb, 3 millió euró lett az idei harmadik negyedévben.


    A második negyedévet a vírusjárvány miatt bevezetett korlátozások és üzletek bezárása miatt veszteséggel zárta a Hugo Boss. A második negyedévben a Hugo Boss üzlethálózata felének bezárása mellett 275 millió euró volt a forgalma, 59 százalékkal kisebb az előző évinél. Az online értékesítés a második negyedévben 74 százalékkal ugrott meg. A második negyedévi múködési eredmény 124 millió euró veszteség, a nettó veszteség pedig 96 millió euró volt.


    Az év első kilenc hónapjában 1,363 milliárd euró forgalmat bonyolított a Hugo Boss, 34 százalékkal kisebbet a 2019 első kilenc havi 2,059 milliárd eurónál. A működési eredmény 249 millió euró veszteség lett az előző évi 220 millió euró többlet után. Az idei első kilenc hónapban 200 millió euró veszteséget könyvelt el a Hugo Boss a tavalyi 145 millió euró nyereséggel szemben.


https://group.hugoboss.com/fileadmin/media/hbnews/user_upload/Investor_Relations/Finanzberichte/2020/HUGO_BOSS_Quarterly_Statement_Q3_2020_final.pdf