Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Meghosszabbított jótállás a Samsungtól

A Samsung az új koronavírus által okozott elszigeteltségben is gondoskodik ügyfeleiről. A járvány terjedésével felmerülő mindennapi problémák mellett a felhasználóknak nem kell Samsung termékeik miatt aggódniuk, hiszen a vállalat meghosszabbítja a 2020. március 15. és június 15. között lejáró termékjótállásokat július 15-ig.

Azok a jótállások, amelyek március 15. és június 15. között járnának le, automatikusan meghosszabbodnak, így a felhasználóknak elegendő 2020. július 15-ig jelezni a Samsung Ügyfélszolgálatán, amennyiben készülékük javításra szorul. A terméktámogatásról részletes információk érhetők el a https://www.samsung.com/hu/support/warranty/ weboldalon, a Samsung Members alkalmazásban pedig személyre szabott segítséget kaphatnak. A Samsung Community közösségi fórumán a felhasználók egymást is segíthetik tanácsaikkal és a vállalat szakembereit is kérdezhetik a termékekkel kapcsolatban vagy beszélgethetnek a közösség tagjaival.

Szeretnénk ebben a nehéz időszakban segíteni a felhasználókat és minél több terhet levenni a vállukról. A kiterjesztett jótállással hozzájárulunk ahhoz, hogy minél többen otthon maradhassanak – mondta el Kovács Gábor, a Samsung Magyarország szervizekért és ügyfélszolgálatért felelős vezetője. – Jelen helyzetben az a legfontosabb, hogy vigyázzunk egymásra és maradjunk biztonságban, így együtt megállíthatjuk a járványt.”

A meghosszabbított jótállású eszközök garanciális javítását 2020. július 15-ig ingyenesen végzi a Samsung. Emellett a mobilkészülékek esetében továbbra is érvényes a vállalat, a vírus helyzet idejére kiterjesztett szolgáltatása, melynek keretében ingyenesen el- és visszaszállítják a szervizből a készülékeket. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így nyújt biztonságos alternatívát. A teljeskörű szolgáltatás mellett a felhasználók az igazán fontos dolgokra koncentrálhatnak és nyugodtan használhatják tovább az eszközeiket.

A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai a https://www.samsung.com/hu/support/ weboldalon és a 06 80 726 7864 telefonszámon érhetők el.