Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

L’Galja!

ONEFLUENCE – A L’ORÉAL ÁTALAKÍTJA INFLUENCER MARKETING TEVÉKENYSÉGÉT

Az influencer marketing feladatokat a jövőben az összes L’Oréal márka számára a WS Hungary, a WS Czech és az AMI Communications Slovakia ügynökségi konzorciuma látja el Magyarországon, Csehországban, illetve Szlovákiában.

2024 januárjától a L’Oréal új modellre vált az influencer marketing területén Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában: meghívásos pályázat útján a WS Hungary, a WS Czech és az AMI Communications Slovakia ügynökségi konzorciumát választotta ki, hogy hosszú távon gondoskodjon az influencer együttműködések biztosításáról a vállalat mind a 27 márkája számára ezen a három piacon.

Az új ún. „Onefluence” megoldás – azaz az influencer tevékenységek kezelésének centralizációja egyetlen partner irányítása alatt – a L’Oréal hosszú távú terveinek része, amelynek célja a szinergia megteremtése a marketingberuházások, a médiatervezés és az ROI/ROAS értékelés között. Az integrált belső folyamatok egyszerűsítése, az adatok centralizálása és az összköltségek csökkentése szintén elengedhetetlen része ennek a törekvésnek.

„Az influencer marketing az egyik kulcsfontosságú terület, ahol dolgozunk. Ahhoz, hogy megtartsuk a vezető pozíciónkat a szépségiparban, folyamatosan reagálnunk kell a trendek alakulására” – fejtette ki Jan Los, a L’Oréal cseh, szlovák és magyar piacokért felelős marketing- és digitális vezetője (Chief Marketing & Digital Officer). „Tisztában vagyunk azzal, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak, és hogy a bizalom és a hitelesség kulcsszerepet játszik abban, hogyan viszonyulnak a márkákhoz és azok aktivitásaihoz. Tanácsért szakértőkhöz fordulnak, de ők maguk is tartalomkészítővé válnak, tartalmat hoznak létre a közösségi médiában. A tanácsok mellett pedig szórakozást is keresnek a különböző platformokon, azok sajátosságai pedig – különösen a TikTok dinamikus környezete – fontos szerepet játszik mindebben. Ahhoz, hogy ezekre az elvárásokra reagálni tudjunk, fontos volt központosítani az irányítást és egy olyan partneri modellt kialakítani, amelyben partnereink nemcsak az influencerekkel való együttműködésben rendelkeznek széles körű tapasztalattal, hanem márkáinkat is behatóan ismerik” – tette hozzá.

Az influencer együttműködések évről évre egyre erősebben vannak jelen a L’Oréal-nál: 2023-ban több száz influencerrel és ismert személyiséggel működtek együtt több, mint 500 megvalósított kampány során. A következő években a tervek szerint a kampányok volumenében 10%-os növekedéssel számolnak.

„Örülök, hogy olyan meggyőző megoldást és olyan erős konzorciumot tudtunk kialakítani, hogy elnyertük a L’Oréal bizalmát ebben a három fontos közép-európai országban. A PR mellett már egy ideje együttműködünk a L’Oréallal az influencer marketing területén is. Ez az új megbízás egyúttal elismerése a 2023-as év során végzett munkánknak is. Örömmel várjuk a további együttműködést” – mondta el Vítězslav Horák, a konzorciumot vezető WS Czech ügynökség ügyvezető igazgatója.

A kamufluencerek közösségi oldalain is helyreigazítást követel a GVH a kamu fogfehírítős átbaszás miatt!