Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Kínában is megvetné a lábát a magyar startup a Huawei segítségével

A RECnGO mobil videóstúdió alkalmazás piaci növekedéséhez üzletfejlesztési és marketing tanácsokkal is hozzájárul a Huawei

Az egyik legígéretesebb magyar startup piaci terjeszkedését segíti a Huawei: a mobiltelefonos videógyártást forradalmasító RECnGO új európai és távol-keleti piacokon vetné meg a lábát. A csúcsminőségű okostelefonos kamerákat gyártó Huawei üzletfejlesztési és marketing tanácsadás mellett a jövőben a kínai piacra lépésben is segítheti a startupot saját alkalmazásáruházán, az AppGalleryn keresztül.

A 2021-ben a legígéretesebb „100 magyar digitális fejlesztés” közé bekerülő RECnGO alkalmazással a felhasználók professzionális élő vagy rögzített videókat készíthetnek több kameraállásból, ha okoseszközeiket (például okostelefonjaikat vagy tabletjeiket, akár iOS vagy Android alapú) egy streaming láncba csatlakoztatják. Az app elsősorban a profi, vagy félprofi videós tartalomgyártókat célozza, azonban alkalmas bárki számára, aki ilyen tartalmat akar készíteni vagy streamelni. – „Egy teljes videógyártó stúdiót sűrítettünk bele az alkalmazásba, amely nagyon költséghatékonnyá teszi a videózást, a felhasználók rengeteg energiát, pénzt takaríthatnak meg” – mondta el Szél Gergely, a RECnGO társalapítója, ügyvezető igazgatója. – „Ráadásul a felhasználási módok is rendkívül változatosak, a tartalomgyártástól az online oktatáson át a sportközvetítésig” – tette hozzá az alapító.

A RECnGO alkalmazás kiváló lehetőséget ad arra, hogy a felhasználók kiaknázzák a Huawei okostelefonjukban rejlő képességeket. A vállalat okostelefonjai jól ismertek az elsőrangú fotós és videós technológiáikról: a DXOMark okostelefon-kamera ranglistáját hosszú hónapok óta vezető HUAWEI Mate 50 Pro-val például akár 4K minőségű videók is rögzíthetők, a készülék további funkcióival, amilyen többek között a háttér elmosása vagy a 120 fokos ultraszéles látószög, szinte stúdió minőségű felvételek készíthetők, akár otthoni környezetben is.

Új piacok meghódítása és piaci növekedés az AppGalleryn keresztül

A vállalat ezért is lát fantáziát a RECnGO alkalmazásban, melynek képviselői a Huawei meghívásnak köszönhetően tavaly év végén bemutatkozhattak a világ egyik legnagyobb technológiai fókuszú rendezvénye, a Web Summit 2022 keretében megrendezett globális fejlesztői konferencián, a HDC.Europe-on is.

A magyar startup ezzel egyidőben indult el a világ harmadik legnagyobb alkalmazásáruházának számító AppGalleryben, hogy új piacokon vethesse meg a lábát. A 2020-ban debütált RECnGO ugyanis eddig főként az angolszász területeken értékesített, többek között az Egyesült Királyságban, az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában és Ausztráliában.

Az alkalmazás további piaci növekedéséhez a többi között üzletfejlesztési és marketing tanácsadással is hozzájárul a Huawei. „A globális piacra lépés komplex és kockázatos folyamat, amelyet egy cégnek alaposan meg kell terveznie ahhoz, hogy elérje a céljait. A Huaweitől az első perctől fogva sokrétű segítséget kaptunk, mind fejlesztési, mind marketing oldalról, amivel rengeteg időt nyertünk” – mondta el Szél Gergely, a RECnGO társalapítója, ügyvezető igazgatója. – „Kijelölt szakértő támogatott minket abban, hogy az AppGallery platform fejlesztői környezetében gyorsan tudjunk kiigazodni. Marketing területen pedig globális és régiós szinten is meghatározó segítséget kaptunk, például a legelső hirdetési kampányunkat olyan adatokra alapozhattuk, amelyeket önerőből több körben kellett volna felderítenünk. Ezenkívül a Huawei számos kedvezményt és promóciót kínált, ezzel is segítve az előrejutásunkat az AppGalleryben” – tette hozzá az ügyvezető igazgató.

Néhány hetes kampányt követően négy új európai országban – Franciaországban, Spanyolországban, Németországban és Ausztriában – is sikeresen elrajtolt a RECnGO, és jelentősen növelte felhasználóinak számát az AppGallery alkalmazásáruházban. Az app további célkitűzései között a Benelux államok, a skandináv országok, illetve a Távol-Kelet piacai, és elsősorban Kína szerepelnek. „Idén ezekből az országokból összesen százezer felhasználóval szeretnénk bővülni az AppGallery platformján keresztül” – mondta Szél Gergely.

A kínai piacon is megvetné a lábát a magyar startup

A Huawei közreműködése révén a RECnGO alkalmazása – a megfelelő engedélyeztetési folyamatot követően – legkorábban akár már néhány hónapon belül megjelenhet Kínában, ahol a vállalat támogatásának köszönhetően nagyobb eséllyel érhet el sikereket a felhasználók körében.

A világ egyik vezető mobil- és internethasználói bázisával rendelkező országa kiváló lehetőséget biztosít a digitális termékek és szolgáltatások piacán. Ráadásul a Huawei abban is segíti az újonnan érkező alkalmazásfejlesztőket, hogy a távol-keleti piacon már jelenlévő, sikereket elért magyar startupokat összeköti egymással. „– Az idei év célja, hogy nemzetközi befektetőt találjunk, valamint folytassuk a terjeszkedést, és új, releváns piacokra lépjünk be” – összegezte a startup terveit a Ustreamtől érkező Schwarz Gábor, a RECnGO társalapítója, üzletfejlesztési igazgatója. „– A Huawei szakmai támogatása rendkívül meghatározó ebben a folyamatban, és bízunk benne, hogy továbbra is hatékonyan tudunk együttműködni, akár további távol-keleti piacok meghódításában. A célunk az, hogy mi lehessünk a következő Ustream.”