Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi ajánlatokon.

A HONOR megbízásából, 9000 felnőtt megkérdezésével készült felmérés szerint a megkérdezettek 65 százaléka elismerte, hogy nem tud ellenállni egy jó ajánlatnak, és minden harmadik izgatottan várja a Black Friday-t. Ez az izgalom olyan kreatív stratégiákhoz vezetett, mint például a több e-mail cím használata a kedvezménykódok és az új vásárlói ajánlatok maximalizálása érdekében.

Figyelemre méltó, hogy az ajánlatvadászok 43 százaléka három vagy több e-mail címet használ az ajánlatok megszerzésére, és átlagosan közel három órát tölt el öt vagy több fülön böngészve az akciókat. Míg a hozzáértő vásárlók 41 százaléka vásárolt már a Black Friday vagy a Cyber Monday leárazások során, csak minden harmadik tervezi meg előre a vásárlást, és egynegyedük használ ár-összehasonlító oldalakat, hogy a legjobb ajánlatokra csaphasson le.

Sok vásárló azonban kihagyja a legfontosabb trükköket. Kevesebb mint 10 százalékuk hozott létre előzetesen fiókot a nagyobb kereskedőknél, ami biztos módja annak, hogy egyszerűsítsék a fizetési folyamatot, amikor az ajánlatok életbe lépnek. Csak 15 százalék marad fenn éjfélig, hogy megragadja a korai kedvezményeket, ami segít beszerezni a népszerű, de gyorsan fogyó termékeket. Az alkuvadászat lételeme a technikai felkészültség. Több mint harmada számolt be arról, hogy az ajánlatok keresése közben összeomlott a rendszere, 20 százalék pedig úgy érezte, hogy a bőség zavara nyomasztja őket. Minden hatodik válaszadót frusztrálták saját lassú készülékeik.

„A vásárlók érzik az ajánlatvadászat feszültségét, mivel az árengedmények és a kiskereskedők száma feleslegesen sok időt és türelmet vesz igénybe. Ha a legjobb ajánlatok megtalálásáról van szó a Black Friday alatt, a felkészülés és a megfelelő technológia a kulcs” – mondta Kai Bai, a HONOR regionális menedzsere. „A HONOR-nál tisztában vagyunk azzal, hogy mennyire izgalmas akciókat keresni, és azzal is, hogy milyen kihívásokat jelent mindez. Ezért fontos, hogy a vásárlókat olyan innovatív technológiával ruházzuk fel, mint a HONOR Magic V3, amelyet arra terveztünk, hogy multifunkciós képességeivel és megbízható teljesítményével fokozza a vásárlás élményét.”

Azok számára, akik több eszközön és lapon navigálnak, a HONOR Magic V3 okosabb megoldást kínál. Nagyméretű, összecsukható kijelzője lehetővé teszi több alkalmazás és böngészőfül egyidejű megtekintését a valós idejű ár-összehasonlításhoz. A folyamat még egyszerűbbé válik a Magic Portal, a HONOR AI-alapú funkciója révén, amely előre látja a vásárlói igényeket, mivel képes értelmezni a felhasználói szándékokat. Így gyors hozzáférést biztosít több alkalmazáshoz és kiskereskedelmi oldalhoz az egyszerű kereséshez. Ha a közösségi média böngészése közben valami megtetszik, egyszerűen a képernyő oldalára kell húzni a képét, és a Magic Portal a gyakran használt vásárlási alkalmazásokhoz irányít.

A HONOR iparágvezető szénszilícium akkumulátorával pedig a Magic V3 biztosítja, hogy mindig rajtra kész legyen a vásárláshoz. A felmérés arra is rávilágított, hogy az emberek jelentős életmódbeli változtatásokra is hajlandóak, hogy pénzt takarítsanak meg: 45%-uk abbahagyná az étteremben való étkezést, 34%-uk lemondana az elviteles ételekről, 30%-uk lemondana a kávézásról, és közel negyedük csökkentené az előfizetéseket a kiadások visszafogása érdekében.

További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.   

A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. A Yettelnél november 14-éig HONOR Watch 4 okosóra jár minden HONOR 200 Pro-hoz. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!