Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Jön a gesztenyés Pöttyös

Új évszak, új íz!

Az ősz nagy újdonsága a Pöttyösnél a szezon kedvencének számító gesztenye találkozása a friss túróval. Szeptembertől már a boltokban a gesztenyés Pöttyös, amivel 50 éves hiányt pótol a márka, hiszen eddig még sosem volt ilyen ízű termékük.

A Pöttyös-kedvelők időről időre szeretnek megkóstolni új ízeket, ezért az eddigi tizenegyféle ízváltozatból álló paletta most egy igazi őszi csemegével, a gesztenyés Túró Rudival bővült. A termékfejlesztés során az egyik legnépszerűbb őszi finomságot, a gesztenyét párosították a friss túróval.

Az Óriás gesztenyés szeptember 14-től elérhető lesz az üzletekben, sőt ötdarabos kiszerelésben is kapható lesz majd. A termékbevezetést digitális kampány, októbertől pedig tévéreklám is népszerűsíti.