Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Itt a Foster The People óriási visszatérése

Több mint három év után a hazánkban többször is fellépő alternatív csapat, a Foster The People egy elképesztő diszkófényes, nyári dallal tért vissza. A „Lost In Space” azért is jó hír a rajongóknak, mert érkezik az új nagylemez is négy év után.

A „Pumped Up Kicks” himnuszért felelős banda újdonságának, a „Lost In Space”-nek producere Mark Foster énekes, dalszerző és multiinstrumentalista, társproducere pedig a bandatárs, Isom Innis. A track a hírnöke a Foster The People régóta várt negyedik stúdióalbumának, a ’Paradise State of Mind’-nek, amely augusztus 16-án érkezik.

„A lemez egy esettanulmányként indult a hetvenes évek végén disco, funk, gospel, jazz és mindezen hangzások között lévő crossoverről. Gyönyörű időszak volt, amikor ezek a különböző zenei stílusok egymásra utaltak –  olyan előadóké mint Nile Rogersé és Chicé, a Tom Tom Clubé és Giorgio Moroderé” – mondta el Mark Foster.

„Szerettem volna belemerülni ebbe, és rájönni, mit csinálnak valójában. Azon is gondolkodtam, vajon ezek a korszakok, milyen zenei és társadalmi párhuzamban állnak a jelennel, a hetvenes évek óriási recessziója, a poszt-vietnámi politikai zűrzavar és más nagy feszültségek. De aztán látja az ember az öröm zenén keresztüli artikulációit, és elkezdtem az örömre úgy tekinteni, mint az ellenszegülés egyfajta megnyilvánulására.”

Az album grafikája Foster megbízásából eredetileg egy olajfestmény volt, amelyet a híres brooklyni művész, Matt Hansel készített. Megragadja a tudat különböző tereinek lényegét. Minden tér a jelenlegi állapotát képviseli, és egy másikhoz vezet, amelyek ezáltal teljesen más érzést kelthetnek.

MEGNÉZEM