Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Élj tudatosan!

Ezzel a szlogennel indít októberben image kampányt a Westend. Ma már mindenki számára világos, hogy a tudatosságnak fő szerepe lesz a fogyasztói döntéseinkben és az életvitelünkben. Ez nem csak a jövőnket határozza majd meg, hanem már a mindennapjainkat is.

Rendkívüli időket élünk, pár éve még elképzelhetetlen események, folyamatok, lehetőségek, kihívások zajlanak egyéni és társadalmi szinten is. Talán sosem volt még ennyi eszközünk, de ekkora kihívásaink sem, amelyek arra ösztökélnek, hogy haladéktalanul átgondoljuk a nem túl távoli jövőnket, sőt tulajdonképpen már a jelenünket is. Ma már a fenntartható fejlődéssel és az életszínvonalunk megtartásával valamennyiünknek foglalkoznia kell. Eddig talán csak a legelhivatottabbak élték úgy az életüket, hogy fogyasztói magatartásukat áthatotta a tudatosság. Ma már erre mindenki rákényszerül. A kényszerből azonban sok esetben erény kovácsolható: a pazarlás megállítása, a feleslegessé váló dolgok elajándékozása vagy újrahasznosítása, az erőforrásainkkal való spórolás, mind-mind olyan terület, ami jóérzéssel tölthet el bennünket és egy újabb szintre emelheti a létezésünket.

A fogyasztói magatartás változásában a tudatosság kulcsszó. Mit vegyek le az áruházak polcairól, mire van igazán szükségem, mi legyen azokkal a használható, más számára még értéket képviselő dolgaimmal, amelyekre nekem már nincs szükségem? Hogyan takarékoskodhatok az erőforrásokkal? Mit tegyek, hogy a háztartásomban keletkező hulladékból ne csak szemét legyen? Milyen megoldásokat kínálnak nekem, amelyekkel akár kényelmesebben, de biztosan fenntarthatóbban tudok élni?

Ezek közül a kérdések közül most három nagy területre koncentrál a Westend új kampánya: az élelmiszerpazarlás megállítására, a használt ruhák újrahasznosítására és azokra a digitális megoldásokra, amelyek használata a fenntarthatóbb működést segíti elő valamilyen módon. Élj tudatosan! szlogennel jelennek meg egész októberben a bevásárlóközpont digitális és online felületein a népszerűsítő felhívások. A Fogyassz tudatosan! alszlogen az élelmiszerpazarlás elleni fellépést sürgeti. A Vásárolj tudatosan! arra buzdít, hogy a feleslegessé váló, de mások számára még használható darabjainkat adjuk le a külön erre a célra a Westendben kialakított gyűjtőhelyre, a ReStore-ba. A Parkolj tudatosan! pedig arra biztatja a látogatókat, hogy ha már nem két keréken vagy közösségi közlekedéssel érkeztek a bevásárlóközpontba, hanem autóval, akkor legalább a parkolást intézzék papírmentesen a Westend saját parkoló applikációjával.

Élj tudatosan! Mutasd meg, mit jelent neked a fenntarthatóság!

Az októberi image kampányhoz egy dizájnpályázat is társul. A vállalkozó kedvűek most a kampánnyal összhangban a fenntarthatóság jegyében tervezhetik át a Westend logóját, az ikonikus W betűt. A feladat tehát nem más, mint digitálisan megtölteni a Westend logóját olyan kreatív tartalommal, ami a legjobban reprezentálja a fenntarthatóságot, a tudatos váráslást, a tudatos fogyasztást és a papírmentes parkolási megoldást a bevásárlóközponthoz kötődően.

A pályázati anyagokat november 4-ig kell feltölteni a westend.hu/designpalyazat

oldalra, ahol részletes pályázati kiírás is szerepel. A beérkezett pályaműveket egy rangos szakmai zsűri bírálja el, az eredményt pedig november 17-én teszik közzé. A zsűri tagjai: Winkler Nóra, rádiós és televíziós

műsorvezető, művészeti újságíró, árverésvezető, Balázs Nikolett, a MŰTŐ kollektíva tagja és nemzetközileg aktív művész, valamint Pátkai Marcell, az Artkartett vezetője. Ők ítélik oda az első, második és harmadik helyezettnek járó 300 000, 200 000 és 100 000 forint értékű Westend ajándékkártyát. A szakmai zsűrin kívül a Westend három bérlője általuk felajánlott különdíjjal jutalmazza az általuk legkiválóbbnak tartott pályázókat és lesz online közönségszavazás is. Az eredményhirdetés napján a legjobb 40 pályaműből kiállítás nyílik a bevásárlóközpontban, ami egészen 2023. január 15-ig lesz látható.