Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Egészségünkre figyelni egyszerűbb, mint valaha

Egy új márka hiánypótló terméke

Élelmiszermérnöknek tanult, később marketing-közgazdász lett, majd két tevékenységét ötvözve új márkát alkotott egy magyar vállalkozónő. A kétgyermekes édesanya saját elmondása szerint elsősorban a hozzá hasonló dolgozó anyákra, elfoglalt nőkre gondolt, amikor is belevágott egy külföldi minta alapján termékcsaládja megvalósítására.

Szeretem felfedezni az újdonságokat a világhálón is, illetve utazásaim alkalmával is. Így lettem figyelmes arra a trendre, hogy nyugat-európai országokban és a tengerentúlon milyen nagy szerepet kapnak az ’on the go’ típusú egészséges élelmiszerek, amelyeket bárki, bármikor könnyedén magával vihet és elfogyaszthat” – mondja Pintér-Farkas Éva, a nemrég startolt HeySmoothie márka megálmodója. – „Így találkoztam először tasakos kiszerelésű, lehetőleg organikus eredetű gyümölcs-zöldség porokkal, amelyek megszínesítik, és meg is könnyítik az egész család mindennapjait.”

Az első adag beszerzése után ismerőseivel is megosztotta tapasztalatait, és azt vette észre, hogy egyre többen érdeklődtek az instant smoothie után, így Éva hosszas előkészítés után belevágott a megvalósításba. A cél, mely a szeme előtt lebegett, az volt, hogy olyan terméket hozzon létre, amely újszerű, izgalmas, de mindenekfelett egészséges is.

Az előkészületek az ötlettől a gyártásig mintegy másfél évig tartottak. A teljes folyamat alatt nagy segítségemre volt gyártó partnerem, akivel más projektek kapcsán ismertük meg egymást, és idestova 10 éve együtt dolgozunk” – folytatja Éva. –„Nemcsak a technológiai kivitelezést terveztük meg részletesen, de az egyes ízvariációk kidolgozását is hosszas tesztelés előzte meg.”

Köztudott, hogy a gyümölcs-zöldség fogyasztásnál mindig hangsúlyozzák az aktuális érettség, ideális állapot fontosságát. A HeySmoothie-termékek elkészítéséhez használt magas minőségű friss gyümölcsök és zöldségek biogazdaságokból származnak. A tökéletesen érett termékek a gyors fagyasztva szárítási eljárásnak köszönhetően szinte teljes egészében megőrzik vitamin-, ásványi anyag-, rost-, szénhidrát- és fehérjetartalmukat. A technológia során alkalmazott gyengéd fűtés kiszárítja a friss termékekből az összes vizet, majd minden finom porrá válik.

Mintegy 40 alapanyaggal dolgozunk, ezek jelentős hányada Hollandiából érkezik, egy olyan nagy múltú importőr cégtől, amely a világ minden tájáról, vagyis az adott gyümölcs vagy zöldség saját hazájából gyűjti be a tanúsítvánnyal rendelkező alapanyagokat” – mondja Pintér-Farkas Éva. – „A végtermék előállítása egy HACCP minősítésű hazai gyártó üzemben zajlik. Az élelmiszermérnökökből és technológusokból álló team az egyes receptúrák összetevőinek nagy tételben történő akkurátus összekeverését felügyeli, melyeket aztán a gépek megfelelő üzemi környezetben, meghatározott üzemi hőmérséklet és legminimálisabb páratartalom mellett zökkenőmentesen fóliatasakokba adagolnak, majd lezárnak.”

Az izgalmas fantázianeveket kapott smoothiek fogyaszthatóak vízzel, tejjel vagy a kettő keverékével. Vízzel hígítva frissítő gyümölcslét kapunk, akik pedig a testesebb italokat kedvelik, azoknak inkább tejjel javasolt fogyasztani. A praktikus csomagolás valóban alkalmassá teszi arra, hogy akár egy női táskából is igény szerint elővehesse valaki, és munka közben, tanulásnál koncentráláshoz vagy edzés előtt, után is elkortyolgathasson egy vitaminbombát. A márka nem titkolt célja, hogy minél több ember figyelmét fel tudják hívni Magyarországon a több gyümölcs és zöldség fogyasztásának fontosságára, és ily módon segíteni tudják egyszerűsíteni az egészséges életmód nem mindig egyszerű betartását.