Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Billie Eilish múzsája önbizalomtuninggal tér vissza

Nővé válási himnusz és önbizalomtuning Låpsley albumbeharangozó dalában
2020. március 20-án Låpsley kiadja várva várt második albumát. A Through Water címre keresztelt kiadvány a 2016-ban született „Long Way Home” című lemezt követi a sorban. A reményteli várakozásra pedig minden okunk megvan, hiszen az említett debüt lemez az énekesnő olyan áttörő zenei „pillanatait” tartalmazta, mint a „Station” és a „Falling Short” című szerzemények, illetve az „Operator”, ami DJ Koze közreműködésével valódi klubslágerré vált. Emellett nem elhanyagolható tény az sem, hogy Låpsley az elektronikát megszelídítő dalszerzők új generációjának jelentős szeletét inspirálta; többek között a nemrég a Grammy-gálán is taroló Billie Eilish-t, aki bevallottan számon tartja őt hangzása múzsái között. 



Tavasszal megjelenő új albumára a 2013 óta aktív Låpsley tinédzserből fiatal nővé érett, ez az folyamat pedig tökéletesen érzékelhető a „Through Water” című lemezen is. Az anyag fő producereként és dalszerzőjeként a – több mint százból kiválogatott – 10 dal előadóként felépített önbizalmát, tisztaságát és öntudatosságát tükrözi, dokumentálva sokféle személyes élményt és korosztályához kapcsolódó történetet. Mindezt a víz, az éghajlat és az időjárás tematikus háttérfüggönyével szembe állítva. 



Låpsley a friss lemezéről érkező híreket egy vadonatúj dallal és videóklipel ünnepli: a „Womxn” című track képanyagát Jane Stockdale rendezte, aki a sport világában szerzett magának hírnevet fotográfusként és filmesként. A videót Yorkshire Moors vadregényes vidékén forgatták és híres kerékpáros nők szerepelnek benne. Egészen pontosan Anneleen BosmaJenna Meth és Yewande Adesia, akik a képkockákon a brit tél minden elemével megküzdenek, amit csak eléjük dob a zord táj. Mindez egyszerre kemény, nyers, hiteles és inspiráló. 



Látványos kísérője az első dalnak, amelyet Låpsley az albumhoz rögzített, és melyben az izzó szintetizátorokon túl saját maga jövőbeli verziójáról énekel, egyfajta „furcsa jövőbelátásként”.



A magabiztosság-tápláló himnuszként is értelmezhető dalról ő maga így nyilatkozott: „20 éves voltam, és nem éppen a legjobb helyen éreztem magam, amikor a ‘Womxn’-t írtam. Egy állítólagos jövőbeli helyről szól, ami sokkal pozitívabb. Arról szól, hogy bízunk az idő múlásában; hogy jelenleg nem tudjuk, mit kellene tennünk, de azzal tisztában vagyunk, hogy egy bizonyos ponton meg fogjuk tudni. És íme, itt vagyunk a jövőben, és én ez az erősebb, magabiztosabb womxn vagyok, ezt el is éneklem, ez a jelenem.”
SAJTÓCSOMAG LETÖLTÉSE »NÉZD MEG AZ ÚJ KLIPET »