Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Az ember és a gép ellentéte

Leváltják egy gépek az ügyfélszolgálati munkatársakat?

 

Egyre TÖBB ügyfélszolgálatnál jelennek meg a robotok, chatbotok és other Automatizálási technikák. Sokakat foglalkoztat, Hogy a mesterséges intelligencia mennyire válthatja ki az emberi erőforrásokat, ennek megfelelően október 17-19. KÖZÖTT Tapolcán, egy XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencián a szakmai programot fókuszában Az ember és a gép ellentéte Áll.

A mesterséges intelligencia, a robotok, chatbotok és other Technológiai újdonságok kerültek AZ október 17-19. Között a tizennegyedik Országos Ügyfélszolgálati Konferencia fókuszába. Az ember és a gép ellentéte mindenkit érint, de Vajon le fogják váltani a Gépek AZ ügyfélszolgálatosokat?

„A robotok, mesterséges intelligencia Korat éljük. EZ a fejlődés nagyban megkönnyíti a mindennapi munkavégzést, optimalizálja a folyamatokat. Ennek ellenére sokan tartanak – sot egyenesen félnek – attól, Hogy egy Gépek miatt veszítik el a munkájukat Majd. Hiszem, Hogy az, Aki tanulni, fejlődni Szeretne és szüntelenül törekszik Arra, Hogy a munkáját tökéletesítse, nincs veszélyben. A tudásvágy, a szorgalom hajtotta kreativitás és a komplex gondolkodás semmilyen géppel Nem helyettesíthető. A kulcs tehát abban van, Hogy fogékonyak Vagyunk-e a változásra, akarunk-e megújulni Vagy megelégszünk azzal, AMI éppen szerint csak Elég? Nem Biztos, Hogy ugyanaz a megszokott Feladat Kiser végig minket a Következő évtizedekben, de Aki Dolgozni Akar – és ITT AZ Akar szó a hangsúlyos – annak MinDig Lesz munkája, a MinDig Lesz feladata”- Veli Lőrincz András, a Protocall 2009 Kft. üzletfejlesztési igazgatója, egy XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia társszervezője, Aki hozzátette: az Esemény mindenkinek szól, Akinek Fontos AZ ügyfelek Magas szintű kiszolgálása.

Az előadásokból kiderül, Hogy egy digitalizálódó világban melyek Az emberi erőforrás-gazdálkodás problémái és megoldásai, és Hogy változik Az ember szerepe, amikor robotok veszik egy feladatok nagy részét.

konferencián a Technológiai újdonságokról EPP ugy szó esik Majd, menta Az emberi oldal mai trendjeiről. Terítékre kerülnek AZ ügyfélkezelés Legújabb módszertanai, kitérve Minden olyan Temara AMI egy színvonalas ügyfélkiszolgálást, a pozitív ügyfélélményt elősegíti, támogatja. Esettanulmányokon, TED-jellegű előadásokon és Érdekes Kerekasztal beszélgetéseken interaktív módon ismerkedhetünk MEG A filmtörténet Új irányaival, lehetőségeivel.

A XIV. Ügyfélszolgálati Konferenciát Dobó Zoltán, Tapolca polgármestere nyitja meg. AZ ELSŐ NAPON a Téma Kormányzati vonatkozásai lesznek napirenden, többek KÖZÖTT a NISZ és a NAIH közreműködésével. A korszerű e-Közigazgatási Megoldások Mellett informálódhatunk egy GDPR bevezetésének tapasztalatairól, and AZ ügyfélszolgálatok Általános trendjeiről. Emellett a résztvevők bepillantást nyerhetnek globálisan Működő rendszerek működésébe egy VCC Live Group Zrt. Által Szervezett Kerekasztal-beszélgetésen, melynek érdekessége, Hogy program részeként TÖBB Ügyfélszolgálat is bejelentkezik a világ különböző pontjairól.

Az Esemény fővédnöke Deutsch Tamás Európai Parlamenti Képviselő, Aki a digitalizációról fanyar gondolatébresztő előadást. TED-délután is Varja a résztvevőket, Majd Neves gasztrobloggerek, fine dining étterem tulajdonosokat faggatják Arrol, Hogy számukra mit Jelent AZ ügyfélkezelés, és miben Speciális EZ a terület.

Dr. Kürti Sándor mesél Majd menedzsment tapasztalatairól, Tole Biztos, Hogy Sokat tanulhatunk. A konferencián konkret esettanulmányokra jelentése sor kerül. A Provident Pénzügyi Zrt. megmutatja, mennyire Fontos a digitalizáció ellenére a személyes kiszolgálás ereje, de Lesz szó gamifikációról, felhő alapú megoldásokról, Vagy EPP egy szöveganalitikai irodafelszerelés gyakorlati hasznáról. Az Intrum Justitia Zrt. tapasztalatiról hallhatunk a „Nehéz” ügyfelek kezelése kapcsán, a Comnica Kft. bemutatja a SmartSMS-ek világát. A konferenciát Jakupcsek Gabriella és Fenyő Iván beszélgetése Zarja a kommunikáció erejéről.