Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A YouGov felvásárolja a CPS GfK-t

Így a vállalkozások dinamikus, új módon érthetik meg, hogy mit gondol, akar és vásárol a világ

A fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások terén piacvezető YouGov felvásárolta a GfK SE fogyasztói panelszolgáltatások üzletágát (a CPS GfK-t), amely vezető szerepet tölt be Európában a háztartási vásárlási adatok kutatása terén. Az ügylet a YouGov hosszú távú növekedési stratégiájára épít, és növeli a vállalat jelenlétét az FMCG (napi fogyasztási cikkek) ágazatban.

Az akvizíció egy helyen egyesíti a viselkedési és attitűdadatok új szabványát. A kombinált ajánlat azt jelenti, hogy a YouGov és a CPS GfK ügyfelei képesek lesznek megérteni a vásárlói út minden egyes lépését – attól kezdve, hogy mit és hol vásárolnak az emberek, egészen addig, hogy miért és hogyan vásárolnak.  Az ügylet a YouGov kínálatát az európai FMCG- és kiskereskedelmi szektorra is kiterjeszti. A CPS GfK 18 európai országból származó vizsgálati csoportok segítségével több mint 100 000 háztartásból és 18 millió vásárlási útról szolgáltat adatokat. A YouGov a CPS GfK meglévő 1100 ügyfelének hozzáférést biztosít a fogyasztói ismeretek folyamatosan bővülő és frissített forrásához, valamint a 26 millió regisztrált vizsgálati csoporttagból álló, 55 piacra kiterjedő, állandó közönségkutatáshoz.

A YouGov gondosan megtervezett és átgondolt integrációs programja zökkenőmentes átmenetet biztosít a CPS GfK ügyfeleinek és munkatársainak. Lehetővé teszi mindkét vállalat számára, hogy az első naptól kezdve tőkét kovácsoljanak egymás erősségeiből. Az ügyletet 315 millió eurós vételárra értékelték. Az akvizíció felgyorsítja a YouGov hosszú távú stratégiáját, amely a technológia, a termékek és a platformok terén történő további beruházásokra irányul, miközben bővíti a vizsgálati csoportjait, és olyan felvásárlásokat hajt végre, amelyek növelik földrajzi és adatgyűjtési képességeit.

Izgalmas pillanat ez, hogy a CPS GfK-t és szakértői csapatát a YouGovnál üdvözölhetjük. Ez jelentős lépés küldetésünk megvalósításában, hogy hangot adjunk az embereknek, és segítsük a különböző típusú szervezeteket abban, hogy jobb döntéseket hozzanak. Együtt határozzuk meg a piackutatás jövőjét.A YouGov és a CPS GfK egymás erősségeire építenek, és kiegészítik egymást, és ez a felvásárlás egy jelentős kihívást old meg az iparágban. Azáltal, hogy a CPS GfK a legjobb minőségű viselkedési adatok szolgáltatása terén szerzett 60 éves tapasztalata és a YouGov piacvezető attitűdadatai egy helyen egyesülnek, ügyfeleink teljes mértékben megérthetik, mit gondol, akar és vásárol a világ.Közösen fogunk befektetni közös képességeinkbe, és építeni rájuk, lehetővé téve azon elképzelésünk megvalósítását, hogy a vásárlói, marketing- és véleményadatok vezető szolgáltatójává váljunk. Az összekapcsolt adatmegoldásokkal, szakértői meglátásokkal és piacvezető elemzésekkel ez a páratlan kombináció azt jelenti, hogy minden eddiginél nagyobb értéket teremtünk ügyfeleink és partnereink számára.” – Steve Hatch, a YouGov vezérigazgatója.

A CPS GfK YouGov általi felvásárlása nagy változást jelent a CPS GfK, ügyfeleink és az FMCG/kiskereskedelmi szektorok számára Európa-szerte. A CPS GfK és a YouGov együttesen lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a vásárlói út minden egyes lépését megértsék a reklámok, a hely és a média vonatkozásában – attól kezdve, hogy mit és hol vásárolnak, egészen addig, hogy miért és hogyan vásárolnak.A CPS GfK több mint 60 éve nyújt az ügyfeleknek betekintést abba, hogy mit vásárolnak a vásárlók, és miért vásárolnak. Mivel a YouGov család részévé válunk, ügyfeleink ugyanazokra a minőségi adatokra számíthatnak, mint eddig. Izgatottan várjuk, hogy a YouGovnak a fogyasztói véleményekre, motivációkra, igényekre és médiaszokásokra vonatkozó kivételes adatai révén tovább mélyíthessük az ügyfélkapcsolatainkat. A CPS GfK-nak és a YouGovnak sok közös vonása van – többek között a kiváló minőségű vizsgálati csoportjaink, amelyekben emberek milliói osztják meg velünk adataikat a nap minden órájában, valamint az iparágban vezető adataink, amelyek biztonságot nyújtanak ügyfeleinknek. Várakozással tekintünk a platformjainkba, termékeinkbe és vizsgálati csoportjainkba történő befektetések elé, hogy ügyfeleinknek a legátfogóbb képet nyújthassuk a fogyasztók útjáról a régióban. Izgatottan várjuk hosszú történetünk eme új fejezetét, amely világszerte több értéket teremt az emberek és a vállalkozások számára.”- tette hozzá Stefan Heremans, a CPS GfK elnöke.