A Sony kiállít a 2025-ös CES®-en

A Sony Group Corporation célja, hogy Kandoval teli jövőt teremtsen az alkotókkal együttműködve: innovatív technológiákkal és kezdeményezésekkel a „Creative Entertainment Vision” keretében a tartalom IP értékének maximalizálása érdekében.

A Sony kiállít a CES® 2025 rendezvényen, amelyet a nevadai Las Vegasban rendeznek január 7-én, keddtől (PST) a „Creative Entertainment Vision” témakörben, amely a Sony hosszú távú jövőképe a következő 10 évre.

Hiroki Totoki, a Sony Group Corporation elnöke, COO és CFO-ja lépett színpadra a Sony január 6-án, hétfőn tartott sajtótájékoztatóján. Az előadók sokaságával együtt számos olyan alapvető kezdeményezést mutatott be, amelyek a Sony „Creative Entertainment Vision” felé vezetnek, köztük a kreatív szabadságot lehetővé tevő új megoldásokat, mint például egy új járműfeldolgozó rendszer, valamint a térbeli tartalomkészítés legújabb megoldásait. Az anime területén a rajongói közösség bővítését célzó kezdeményezések bemutatása mellett a Sony kiemelte a játék IP-k vizuális alkotásokká alakítására irányuló projekteket, a zenei művészekkel való közös alkotást és az új helyalapú szórakoztató élményeket, mint a játék IP világának több szempontból történő bővítését célzó intézkedéseket. Ezek között szerepel a Ghost of Tsushima című játékon alapuló anime-sorozat gyártása, a „Ghost of Tsushima: Legends”, a „Crunchyroll Manga” új mangaalkalmazás elindítása, valamint a „The Last of Us” drámasorozat 2. évadának megjelenési dátuma.

Ezen kívül Roger Goodell, az NFL főigazgatója vendégelőadóként megosztotta a Sony legújabb fejleményeit a sport szórakoztatásának evolúciójáról. Emellett a Sony Honda Mobility a mobilitási innováció példájaként bemutatta az „AFEELA 1” nevű EV-t is, amelyre 2025-től fogadnak majd megrendeléseket.

Totoki a sajtótájékoztatót azzal zárta, hogy hangsúlyozta: a Sony „Creative Entertainment Vision” magában foglalja az alkotók, a partnerek és a Sony munkatársainak közös munkáját, hogy mindenki számára végtelen valóságot teremtsenek, amely beindítja a képzeletet és határtalan Kando érzést generál.

A Sony CES 2025-ös sajtótájékoztatója megtekinthető a hivatalos YouTube-csatornáján:

URL: https://www.youtube.com/watch?v=IV95SMpTW-M

  • A sajtótájékoztató előadói (a megjelenés sorrendjében)

・Hiroki Totoki (Elnök, COO és CFO, Sony Group Corporation)

・Neal Manowitz (Elnök és COO, Sony Electronics Inc.)

・Roger Goodell (Commissioner, National Football League)

・Yasuhide Mizuno (Képviselő igazgató, elnök és vezérigazgató, Sony Honda Mobility Inc.)

・Jonny Slow (Vezérigazgató, Pixomondo)

・Thaisa Yamamura (Az XR Business Development vezetője, Sony Electronics Inc.)

・Atsuhiro Iwakami (Elnök, Aniplex Inc.)

・Rahul Purini (Elnök, Crunchyroll)

・Ravi Ahuja (Elnök és vezérigazgató, Sony Pictures Entertainment)

・Asad Qizilbash (A PlayStation Productions vezetője)

・Ashley Brucks (Elnök, Screen Gems)

・Neil Druckmann (Elnök, Naughty Dog)

Stand áttekintő

Dátumok: 2025. január 7., keddtől január 10., péntekig

Helyszín: Las Vegas Convention Center, Booth # 20800

Főbb bemutatók

A kiállítás a „Creative Entertainment Vision”, a Sony 10 éves hosszú távú elképzelései alapján a legújabb technológiákra és kezdeményezésekre összpontosít, hogy felszabadítsa az alkotók kreativitását és maximalizálja az IP-k értékét. A stand a Sony „Creative Entertainment Vision” három fázisa köré épül: „Creativity Unleashed”, „Boundaries Transcended” és „Narratives Everywhere”. A Sony által elképzelt alkotói jövő művészi kifejezése is látható, amelyben a tartalom az alkotók közös munkája révén születik és bővül.

  • Új járműfeldolgozó rendszer, amely a virtuális gyártást használja: „PXO AKIRA”

Ez a kiállítás mutatja be először a „PXO AKIRA”-t, egy új, csúcstechnológiát képviselő rendszert, amely a biztonság növelése, a költségek csökkentése és a kreatív szabadság maximalizálása révén átalakítja a járművek felvételének hagyományos módszerét. A PXO AKIRA egy fejlett robotkamerás darut kombinál egy egyedi építésű mozgásplatformmal, LED hangerő-technológiával és egy integrált digitális ikereszközzel, hogy egy átfogó megoldást nyújtson a járművek felvételéhez a virtuális produkció segítségével bármilyen környezetben. Ezen kívül a kiállításon bemutatnak egy 3D rekonstrukciós eszközt, amely tökéletesen kiegészíti a PXO AKIRA-t, és lehetőséget nyújt a valós környezetek rögzítésére és azok magával ragadó, 3D-s digitális háttérré alakítására.

  • XYN™” integrált szoftver- és hardvermegoldás a térbeli tartalmak létrehozásának támogatására

A Sony Corporation ma bejelentette a „XYN™”, egy integrált szoftver- és hardvermegoldás bevezetését, amelyet a térbeli tartalmak létrehozásának támogatására terveztek. A képalkotás, érzékelés és megjelenítés terén egyedülálló technológiákat hasznosító „XYN” szabadalmaztatott algoritmusokat alkalmaz a tárgyak, az emberi mozgás és a háttér pontos rögzítésére és reprodukálására valós terekben, lehetővé téve a hatékony reprodukciót a 3D-s számítógépes grafikai (CG) gyártási környezetben, és megkönnyítve a rugalmas munkafolyamatok kialakítását. A résztvevők a standon megismerkedhetnek a jelenleg fejlesztés alatt álló termékekkel és megoldásokkal.

További információ a kapcsolódó sajtóanyagban, és: https://xyn.sony.net/en/

Konceptvideó: https://youtu.be/WPBmlGIiAOE

  • A LEGO® Horizon Adventures™ megeleveníti az mxmtoon zenéjét

A LEGO® Horizon Adventures™ egy játékos és könnyed történet, amelyet a Horizon világa ihletett, és teljes egészében LEGO elemekből készült. Az mxmtoon által írt és hangszerelt főcímdal innovatív módon bővíti tovább a Horizon franchise-t. A CES-en egy teaser videoklipet is bemutatnak hozzá. A videóban a játékhoz készített eszközöket az Epic Games Unreal Engine-jének felhasználásával hasznosítják, hogy a játékot animációs tartalommá bővítsék.

Ez a projekt egy különleges együttműködés az mxmtoon zenéjével, amely több csapat, köztük a Guerrilla, a The LEGO Group, a Pixomondo és a Sony kreativitását keresztezte. A standon a látogatók játszhatnak a játékkal és bepillantást nyerhetnek a zenei videóba, valamint megnézhetik a kreatív és gyártási folyamatot bemutató filmet.

  • Élmény a “Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle” alapján

Az Aniplex Inc. egy átfogó szórakoztatóipari vállalat, amely világszerte széles körű tevékenységet folytat, beleértve a videós és zenei alkotások tervezését és gyártását, elsősorban az animáció területén; játéktervezést és -fejlesztést; színházi gyártást és forgalmazást; valamint a kereskedelmi termékek tervezését, gyártását és értékesítését.

A standon a látogatók a Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba című anime-sorozat köré épülő élményekben vehetnek részt, amely Koyoharu Gotoge mangáján alapul, a SHUEISHA JUMP COMICS kiadónál gondozásában, és több mint 150 millió példányban jelent meg. Az animációs produkciót az ufotable csapata készíti. A kiállításon egy fotófülke is helyet kap, amely a Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle című film plakátját rekonstruálja, vagyis a filmtrilógia első részét, amely 2025-ben kerül a mozikba világszerte.

  • Magával ragadó, helyalapú szórakoztató koncepció a „The Last of Us” alapján

A Sony vizsgálja a tartalom IP értékének bővítésének lehetőségeit a helyalapú szórakoztatás koncepciójának kifejlesztésével, amely különböző technológiákat, például videót, hangot és haptikát használ, hogy az alkotóknak új kifejezési lehetőségeket biztosítson. A standon ez a jövőbeli, magával ragadó szórakoztató koncepció a „The Last of Us” című izgalmas akció-kalandjátékot mutatja be nagyfelbontású videóval, 3D-s hanggal és szaglótechnológiákkal.

* A kiállítást a „Sony Square” platformon is bemutatják.

URL: https://square.sony.com/ces2025/

*A Sony CES 2025-ös hivatalos fényképei elérhetők az alábbi linken.

URL: https://www.sony.com/ja/pressroom/pict_data/event/ces2025.html

*További részletek az “AFEELA 1” bejelentéséről a Sony Honda Mobility weboldalán.

URL: https://www.shm-afeela.com/en/

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!