Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A SEAT és a Primavera Sound a zenei élmény újabb minőségi szintjén

A SEAT egymás után a második évét ünnepli stratégiai partnerként a Primavera Sound-on, ami az egyik mértékadó nemzetközi zenei fesztivál, és amelyik az idén várhatóan több, mint 220 000 látogatót vonz majd. Ezzel a lépéssel az autógyár osztozik Barcelona fiatalos város arculatában,  a zene és a nemzetközi tehetség iránti szenvedélyében.

Ez az együttműködés a márka  több aktivitását foglalja magában, ezek között kiemelt helyet foglal el az  új Radio Primavera Sound digitális és audiovizuális platform,  valamint a SEAT Village színpad  amelyen a  fesztivál szereplői között  13 hazai és külföldi hip-hop művész mutatkozik be. Ők a ráadást jelentik a három lemezlovas és a három  nemzetközi indie-zenekar mellett, akik minden este zárják a programot. A tavalyi év hagyományát folytatva a márka idén  is a nevét adja, a Created in Barcelona közösségi lelátónak.

A SEAT marketing igazgatója, Susanne Franz rámutatott, hogy „a Primavera Sound a világ egyik legfontosabb fesztiválja, amelynek gyökerei Barcelonában vannak. A fesztiválon való ismételt részvételünk újból megerősíti elkötelezettségünket a városi tehetségek iránt, és erősíti kapcsolatunkat valamint elkötelezettségünket a zene és a város iránt. Az idei  Primavera Sound fesztiválon történő részvételünkön keresztül azt célozzuk meg, hogy  a fesztiválon résztvevők  élményét a nagyobb zenei tehetségek bemutatásával újabb minőségi szintre  emeljük, és a látogatókat segítsük a fesztiválra eljutni, onnan hazajutni, illetve a fesztivál helyszínén kényelmesen mozogni.”


Barcelonától a hip-hop világához

Míg a  tavalyi évben a SEAT falu területe egy pihentető tengerparti helyszínt idézett fel a lemezlovasok programjaival,  az idén a fesztivál fellépőihez 13 további művész csatlakozik, akik   különböző variációkban hip-hop-ot és trap-et adnak elő.  Ez a látogatóknak lehetőséget ad arra, hogy a  műfaj jelenét  és jövőjét kivételes környezetben fedezzék fel, amelyben többek között  Little Simz, a Mucho Muchacho, a Junglepussy és a Kaidy Cain lépnek fel.  Ők mindnyájan csatlakoznak a fesztivál hivatalos nagyágyúihoz. Emellett a színpadot a mitikus indie-zenekarokból három lemezlovas ,  Jarvis Cocker (Pulp),  Tim Burgess (The Charlatans) és Richard Colburn (Belle and Sebastian) fogja betölteni minden este, egészen a zárásig. 


A Radio Primavera Sound, a fiatalos városi hangulat kiszolgálása

Az új digitális és audiovizuális rádió platform kívánság szerint kínál zenét és kulturális programokat  a 24 órás, 365 napos adatfolyamon keresztül. Stratégiai partnerként a SEAT két rádióműsort működtet.  Az idei fesztiválon  a Radio Primavera Sound és a SEAT a fesztivál szívébe helyezi a stúdiókat annak érdekében, hogy egy különleges Primavera Sound programot sugározzanak, amely interjúkat és a legújabb zenei slágereket  is tartalmazni fogja. A hallgatók a programba egy mobil alkalmazás segítségével kapcsolódhatnak be, amely az IOS-hoz már most elérhető,  és hamarosan az lesz az Androidhoz is, vagy akár a következő weboldalon keresztül: https://www.primaverasound.com/radio is el lehet érni.

A zenehallgatás másik módja

Az idei fesztiválon  a SEAT az utcai művészethez kapcsolódó akciókat is  folytat annak érdekében, hogy a fesztiválhoz újabb színt és  kreativitás adjon hozzá. A márka több, mint 15 olyan hazai és külföldi művész együttműködését támogatja, akik vállalták, hogy értelmezik és a  fesztiválon a falfestményeken jelenítik meg a Primavera Sound -dalokat.

A SEAT Lost&Sound alkalmazás

A zenei fesztiválok általában nagy tömeget mozgató események, és az ember ezeken könnyen elveszítheti barátait.  Ennek megelőzése érdekében a SEAT létrehozta a SEAT Lost&Sound alkalmazást, ami a fesztivál minden résztvevője  számára alapvetően fontos  lehet. Ez a  mobil alkalmazás a kibővített valóság (augmented reality) segítségével lehetővé teszi a barátok  megtalálását. Ahhoz, hogy valakit megtaláljunk, csupán  meg kell nyitni az alkalmazást,  szkennelni kell a területet a kamera lencséjével, és az adott személy számára kiválasztott ikon megjelenik a képernyőn ott, ahol a személy tartózkodik.

A fesztiváli feliratok, mint a matricák exkluzív gyűjteménye az Instagram-történetek számára

Az idei fesztiválon  a SEAT matrica-gyűjteményt indít  Instagram-történetek számára, amelyeket kizárólag a Primavera Sound ideje alatti használatra terveztek. Ennek az akciónak az a célja, hogy a rajongóknak olyan eszközt adjanak, amellyel  eredeti módon oszthatják meg élményeiket.  A matricák megtalálásához  a felhasználóknak csupán  a „Primavera Sound” szavakat kell beírniuk az Instagramon található GIFS kereső fülbe.

A zene felé mozduló városi mobilitás

A SEAT  a mobilitási szolgáltatások iránti elkötelezettségének részeként az idei fesztiválon  minden résztvevőnek ingyenes busz szolgáltatást  kínál a csúcsidőben, a Parc del Fórum és  Barcelona belvárosa között.  Ezen túlmenően a korábbi évekhez hasonlóan a cég két buszjáratot indít a helyszínen, amelyek  a fesztiválon belül négy fő csomópontot kötnek össze, beleértve  a Primavera Bits-et és a nagyszínpadot, amelyet ugyancsak a SEAT szponzorál.

A SEAT a világ vezető nemzetközi fesztiváljaival kötött partnersége révén évről évre  megerősíti elkötelezettségét a zene és az utcai művészet iránt. A barcelonai márka  a párizsi és berlini Lollapalooza városi fesztiválokkal, illetve a   Wireless Germany-vel is  együttműködik Németországban. Ezeket az eseményeket, mint  ideális platformokat ismerték  el a zene és az utcai művészet iránti rajongók között a SEAT fiatalos,  optimista szellemének bemutatására.