Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Philips Ambilight TV nézői úgy fogják érezni, mintha maguk is ott lennének a stadionban, az első sorból élvezve a világhírű csapat játékát

A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött, melynek értelmében az Ambilight TV ‘kiemelt partner’ logója szerepel a férfi felnőtt csapat mezének ujján

A Philips TV, Philips Sound és AOC Audio termékeket tervező, gyártó és értékesítő TP Vision bejelentette, hogy új partneri megállapodást köt az FC Barcelonával, melynek értelmében a vállalat lesz a legendás futballcsapat televíziókért, kijelzőkért és audio eszközökért felelős kiemelt partnere. Az FC Barcelona vállalja a világvezető TP Vision TV- és audiotermék-kínálatának népszerűsítését, kiemelt figyelmet fordítva a vállalat saját fejlesztésű Ambilight TV technológiájára, mely a hagyományos tévénézést semmi máshoz nem fogható élménnyé varázsolja. Az Ambilight TV-vel minden más lesz!

A TP Vision a klub három kiemelt partnerének egyikeként megkapta a lehetőséget, hogy az Ambilight TV logót megjelentesse a férfi felnőtt csapat mezének ujján. A logó május 28-án lesz először látható, vagyis a 2022/23-as szezon döntő mérkőzésein a játékosok már viselni fogják. Az Ambilight TV márkajelzése a stadionok látogatói és az otthoni nézők számára egyaránt szem előtt lesz. A férfi és a női felnőtt csapat kulcsjátékosai meghívást kapnak, hogy személyesen is megismerkedhessenek a termékekkel – közülük is elsősorban az egyedülálló Philips Ambilight TV készülékekkel – hogy a későbbiekben a márka nagykövetei lehessenek. Kiemelt partnerként a TP Vision fontos szerepet játszik majd a klubnak otthont adó Spotify Camp Nou stadion új audiovizuális infrastruktúrájának létrehozásában, mint a televíziós rendszerek és kijelzők beszállítója, ezzel is hozzájárulva ahhoz, hogy a Spotify Camp Nou Európa legnagyobb és leginnovatívabb sportlétesítményévé válhasson. A megállapodás a TP Vision számára fő szponzori jogokat biztosít a férfi és női labdarúgó felnőtt csapat, valamint a klub egyéb profi sportcsapatainak eseményein.

Az együttműködés szervesen illeszkedik mind a TP Vision, mind az FC Barcelona azon stratégiájába, melynek keretében a szervezetek proaktív megközelítést alkalmazva olyan partnerek után kutatnak, akik osztoznak értékrendjükben és filozófiájukban. A megállapodás tovább erősíti azt a képet, hogy saját területén a sportklub és a vállalat egyaránt a legelső a legjobbak között.

A TP Vision és az FC Barcelona együttesen arra törekszenek, hogy a sportesemények többé ne pusztán „átlagos” érzést nyújtsanak, és a szurkolók a lehető leglátványosabb élményben részesüljenek, bárhol legyenek is. Több, mint egy klub: az FC Barcelona büszke jelszava egybecseng azzal a szlogennel, melyet a TP Vision az Ambilight TV számára alkotott: “Több, mint tévé”

A Philips Ambilight TV készülékekben a hátsó szélek mentén beépített színes LED-sorok helyezkednek el, amelyek a képernyőn megjelenő képnek megfelelően folyamatosan változó fényudvart vetítenek a televízió mögött lévő falra. A kép így sokkal grandiózusabbnak tűnik, már-már túlnő a készülék fizikai határain. Egy Ambilight televízió szinte lebeg, mintha nem is lenne rögzítve a falon.

A filmek esetében régóta kihasználják a bias lighting-nak, vagyis módosító megvilágításnak nevezett technika előnyeit. A TP Vision saját kutatásai igazolták, hogy az átlagosnál sokkal kifinomultabb megoldást alkalmazó Ambilight technológiával a sportprogramok esetében is látványos eredmények érhetők el, és különösen hatékonyan javítható vele a labdarúgó mérkőzések közvetítésének minősége. 

Az Ambilight máris hatalmas siker, a fogyasztói elektronika szektorban az egyik legmagasabb vevői értékelést kapta, és a meglévő ügyfelek körében kiemelkedően sokan állították, hogy ha arra kerül a sor, ismét Ambilight készüléket fognak venni.

Az FC Barcelona, a La Liga 2022-2023-as szezonjának bajnoka a szó legszorosabb értelmében a világ minden táján ismert, szurkolói rendkívül elkötelezettek és lelkesek, és a csapat minden meccse egyedülálló élmény. Ugyanakkor élőben valóban csak a szerencsés kevesek láthatják kedvenceiket a Spotify Camp Nou gyepén.

Az új megállapodás eredményeként az FC Barcelona közönsége megismerkedhet az Ambilight TV márkával, mely a Philips televízióval rendelkező sportrajongók otthonába elhozza a Spotify Nou Camp stadionban zajló látványos mérkőzések egyedülálló élményét.

A szerződéssel kapcsolatban Kostas Vouzas, a TP Vision (Philips TV & Sound Europe & Americas) ügyvezető igazgatója a következőket nyilatkozta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy egy olyan globális sportlegenda partnerei lehetünk, mint az FC Barcelona. A megállapodás mindkét fél számára mondhatni adta magát, hiszen mind a klub, mind a vállalat átlagon felüli szolgáltatások biztosítására törekszik, és egyedülálló látványosságot kíván nyújtani a szurkolóknak, akár élőben vesznek részt a mérkőzéseken, akár a közvetítéseket követik. Az Ambilight televíziók fogyasztók millióinak nyújtanak utánozhatatlan élményt. A vállalati stratégiánk részeként az FC Barcelonával tető alá hozott hosszú távú partneri kapcsolat a fantasztikus Ambilight TV jelenséget végre arra a szintre emeli, mely valóban méltó hozzá.

Az FC Barcelona részéről Juli Guiu marketing igazgatóhelyettes ehhez az alábbiakat fűzte hozzá: „Büszkék vagyunk rá, hogy a TP Visiont immár az FC Barcelona kiemelt partnerei közt tudhatjuk. A Barçát a kiválóság iránti elkötelezettsége mindig is kiemelte a tömegből. Mi mindig a legjobbra törekszünk, mind a pályán, mind azon kívül. Erre a törekvésünkre jó példa az elektronika és az audiovizuális technológia egyik világelső vállalatával kötött új megállapodásunk. Az FC Barcelona kereskedelmi stratégiája számára óriási lépést jelent az együttműködés a multinacionális vállalattal, amelynek innovatív Ambilight televíziói a mérkőzés élményét izgalmas, mindent igényt kielégítő utazássá varázsolják a csapatot az otthonuk kényelméből követő szurkolók milliói számára.