Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Peroni Nastro Azzurro 0.0% a Scuderia Ferrari új Forma-1-es partnere

A Peroni szuperprémium alkoholmentes márkája elkötelezett a motorsport-szponzorációk iránt, amelynek legújabb bizonyítékaként többéves globális partneri együttműködést jelentett be a Formula–1 versenysorozat egyik emblematikus szereplőjével, a Scuderia Ferrarival. Az együttműködés fontos szerepet játszik az Asahi Europe & International azon törekvésében, hogy 2030-ra portfóliója ötödét az alkoholmentes termékek alkossák. Az együttműködés egy új kisfilmmel indul, amelyben a Scuderia Ferrari két pilótája, Charles Leclerc és Carlos Sainz a római Birra Peroni sörgyárba látogat.

A Peroni Nastro Azzurro 0.0%, az Asahi Europe & International alkoholmentes szuperprémium olasz sörmárkája a Scuderia Ferrarival lép többéves partnerségre: a most bejelentett új globális együttműködés a Ferrari Formula1 versenyzői részlegén túl az 1993 óta futó, profi és amatőr versenyzőket egyaránt felvonultató Ferrari Challenge Trofeo Pirelli-re is kiterjed. A két olasz ikon partnersége a Peroni Nastro Azzurro 0.0% és a Ferrari által képviselt szenvedélyt és stílust ünnepli, és arra törekszik, hogy a rajongók számára világszerte közelebb hozza a versenyzés élményét.

A partnerség nyitó évének tiszteletére a Peroni Nastro Azzurro 0.0% a Scuderia Ferrari legszenvedélyesebb szurkolói, az úgynevezett tifosik előtt tiszteleg: összesen 2024 darab, sorszámozott Peroni Nastro Azzurro 0,0%-val, amelyeket a neves és globálisan működő Scuderia Ferrari Klubok aktív közreműködésével juttatnak el a legelszántabb rajongókhoz. Kereskedelmi forgalomban csak korlátozottan, Olaszországban, az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Kanadában, Szingapúrban, Romániában és Ausztráliában lehet majd kapni a két márka vizuális identitását tükröző egyedi palackokat.

Az együttműködés keretében a Scuderia Ferrari csapat pilótái, Charles Leclerc és Carlos Sainz főszereplésével készítettek egy Transmission: Impossible című, izgalmas rövidfilmet is, amellyel – a két márka egyedi közös tartalmai mellett – a közösségi médiában is találkozhatunk majd. A rövidfilmben a két Formula–1-es pilóta látogatást tesz a római Birra Peroni gyárban, és jónéhány akadályt leküzdve átcseréli a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-os sörök címkéjét a limitált Tifosi Nastro Azzurro 0,0%-osra.

Az új kollaborációnak kulcsszerepet szánnak a Peroni márka anyavállalata, az Asahi Europe & International azon törekvésében, hogy 2030-ra portfóliójuk 20 százalékát tegyék ki az alkoholmentes termékek.

A márka logója végig látható lesz többek között a Scuderia Ferrari autóin és a pilóták versenyruházatán is.

Paolo Lanzarotti, az Asahi Europe & International vezérigazgatója:

„Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy ma elindítjuk új globális partnerségünket a Ferrarival. Ezzel a partnerséggel az a célunk, hogy feldobjuk azoknak a rajongóknak a pillanatait, akik ezt a sportot olyan különlegessé teszik, és akik megtestesítik azt a szenvedélyt és hangulatot, amely a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Ferrari számára is kulcsfontosságú. A limitált kiadású Tifosi Nastro Azzurro 0,0%-os palackokkal induló partnerséget pontosan úgy kezdjük, ahogyan folytatni akarjuk – a szurkolók ünneplésével és a velük való együttműködéssel.”

Frédéric Vasseur, a Scuderia Ferrari csapatfőnöke:

„Nagy örömmel jelentjük be a Scuderia Ferrari és a Peroni Nastro Azzurro 0,0% közötti partnerséget. Az, hogy mindkét márka látható a motorsport kékszalag kategóriájában, hozzájárul ahhoz, hogy Olaszországnak erős láthatóságot biztosítsunk a világ színpadán. Két nagyszerű vállalatunk számos közös értékkel rendelkezik, mint például a részletekre és a stílusra való odafigyelés, valamint a hagyomány és az innováció ötvözésének képessége a saját területeinken. Alig várom a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-kal való együttműködésünket, amely kapcsán biztos vagyok, hogy mindkét fél számára nagy sikert hoz majd.”

A Peroni Nastro Azzurro 0,0%-ról:

A 2022-ben bevezetett Peroni Nastro Azzurro 0,0% a Peroni Nastro Azzurro legújabb alkoholmentes kategóriájú innovációja. A Peroni Nastro Azzurro 0,0% kiváló alapanyagokból, köztük a jellegzetes Nostrano dell’Isola kukoricából készül, amelyet kizárólag a Peroni Nastro Azzurro számára termesztenek Észak-Olaszországban. A Peroni Nastro Azzurro 0,0%-val felemelő ízélményben lesz részünk, tele élettel, szenvedéllyel és olasz virtussal. 

Az Asahi Europe & International-ről

Az Asahi Europe & International az Asahi Group Holdings, a tokiói tőzsdén jegyzett globális ital- és élelmiszeripari vállalat nemzetközi részlege. A többéves felvásárlások eredménye az, hogy az Asahi Group Holdings, amely a hagyományos japán sör-, whisky- és élelmiszeripari termékek széles választékát állítja elő, megalapozza és megerősítse üzleti tevékenységét Európában és szerte a világon. Az üzletág 2020-tól az Asahi Europe and Internationalként működik. Az évszázados európai sörfőző örökségre építve az üzletág 20 gyártóüzemet üzemeltet Európa és Észak-Amerika 9 országában, és a világ olyan ikonikus sörmárkáinak az őrzője, mint például az Asahi Super Dry, a Pilsner Urquell, a Peroni Nastro Azzurro, a Grolsch vagy a Kozel. Az Asahi csoporton belül az Asahi Europe and International feladata az összes exportpiac fejlesztése és menedzselése világszerte, Japánon és Óceánián kívül. A 90 piacot lefedő, több mint 10 000 szenvedélyes kollégával a fedélzeten közös célunk, hogy tartalmas kapcsolatokat teremtsünk.