Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A LEGO Group arra bátorít mindenkit, hogy ajándékozza meg a játék szupererejét ebben az ünnepi szezonban az új márkafilmben

A 30 másodperces film az utolsó mérföldkő a márka szélesebb körű Play Is Your Superpower kampányában, amelynek célja, hogy a felnőtteket arra ösztönözze, hogy életükben a játékot részesítsék előnyben.

A LEGO Group bemutatta legújabb ünnepi filmjét, amely arra buzdít mindenkit, hogy ajándékozza meg a játék szuperhatalmát ebben az ünnepi időszakban. A márka három részből álló Play Is Your Superpower kampányának ez a legújabb része bemutatja, hogy a LEGO® játékélmény hogyan hoz epikus új dimenziót az ünnepi családi pillanatokba, és a hétköznapokat rendkívülivé változtatja.

A LEGO Group szeptemberben bemutatott hőse, a Játssz a szupererőd kampányfilmje arról mesélt, hogy a vállalati világ hat kalandvágyó gyerek szemével látta meg a játék érdemeit. Az ünnepi folytatás alkalmával a szupergyerekek visszatértek küldetésükre, hogy felszabadítsák kreativitását és örömet terjesztenek a játékon keresztül az ünnepi szezonban.

A LEGO Group kreatív ügynöksége, az Our LEGO Agency (OLA) és az Accenture Song részét képező, díjnyertes Droga5 Dublin ügynökség együttműködésében készült – a hős gyerekek egyesülnek a gyerekek és a felnőttek szomszédságával. A szomszédok közötti epikus hólabdacsata megmutatja, milyen szuperképességeket rejt a játék minden korosztály számára, és mindenkit arra buzdítanak, hogy ölelje meg magát, és vegyen részt a szórakozásban. A LEGO ajándékokkal a cselekmény középpontjában a film utalásokat is tartalmaz a népszerű LEGO® franchise-okra, partnerekre és termékekre, köztük a LEGO® DREAMZzz™, a LEGO® Technic™, a LEGO® NINJAGO®, a LEGO® Star Wars™, a LEGO® Friends. és LEGO® Disney.

A film bemutatja, hogy a játék hogyan szabadít fel olyan szuperképességeket vagy készségeket a gyerekekben, amelyek segítenek nekik boldogulni most és a jövőben. A gyermek érdeklődésétől függetlenül egyesítik őket küldetésükben, hogy elterjesszék a játékot ebben az ünnepi szezonban kreativitásukkal, magabiztosságukkal és problémamegoldó képességükkel, amelyet egy LEGO készlet tár fel, amely tökéletesen megfelel szenvedélyüknek, legyen szó űrről, természetről, játékról, kalandról vagy barátságról. .

Julia Goldin, a LEGO Group termék- és marketingigazgatója elmondta: „A LEGO Group több mint 90 éve szabadjára engedi a gyerekek kreativitását és fantáziáját. Hiszünk abban, hogy a játékon keresztüli kreatív kísérletezés segít felszabadítani a „szuperképességeket” – például az önbizalmat, a kreativitást és a kommunikációt –, és ezek a készségek egy életen át a gyermekek javát szolgálják. Az idei ünnepi kampányunkkal azt akartuk megmutatni, hogy a LEGO játék a hétköznapi dolgokat rendkívülivé változtathatja, lehetővé téve a gyerekeknek, hogy játékon keresztül újragondolják és újjáépítsék világukat. Mi lehet jobb ajándék, mint a játék szuperereje?”

Nic Taylor, a LEGO Ügynökség alelnöke és vezetője a következőket mondta: „A Játssz a te szupererőd kampányunkban csodálatos hős gyerekeink megmutatták a világnak, hogy a játék létfontosságú mindenki potenciáljának kibontakoztatásában, és képes felszabadítani a mindannyiunkban rejlő szupererőt. Ünnepi kampányunk meglepő fordulatai révén ünnepi filmünk továbbra is bemutatja a játék átalakító erejét, pontosabban azt, hogy a LEGO játék milyen ajándék, amelyet mindenki szeretni fog.”

Jen Speirs, az Accenture Song Droga5 Dublin részének kreatív igazgatója a következőket mondta: „Amikor először találkoztunk Superkidjeinkkel, nagy feladat várt rájuk, hogy megmutassák az egész világnak, hogy a játék egy szuperhatalom. Most már csak szabadon engedhetik a feltöltött LEGO játék hógolyókkal borított ünnepét. Epikus, akciódús filmek sorozatában mutatják meg nekünk, hogy a LEGO a tökéletes ajándék az ünnepi szezonban, mert minden korosztályt összehoz, kreativitást ébreszt, szenvedélyeket táplál – és teljesen újat hoz. móka és meglepetés szintje. Valóban szuperhatalom.”

A LEGO Group Play Is Your Superpower kampánya azért jött létre, hogy arra ösztönözze a felnőtteket, hogy életükben a gyermekek játékát részesítsék előnyben. A teljesen integrált globális kampány számos csatornán fut majd, beleértve a tévét, a digitális, az otthonon kívüli, a mozi, a PR, az influencer, a közösségi és az e-kereskedelmi csatornákat az ünnepi szezonban.

A film bemutatása mellett a LEGO Group játékos ünnepet szabadít a világra ebben az ünnepi szezonban bolti és digitális kiskereskedelmi és vásárlói aktiválással, beleértve a film életre keltését a New York-i és londoni fogyasztók számára interaktív játékélményekkel a zászlóshajó Fifth-en. Az Avenue és a Leicester Square üzletei.

A Holiday kampány mellett futó LEGO Group hetedik éves #BuildToGive kezdeményezése. A #BuildToGive arra ösztönzi a gyerekeket és a családokat világszerte, hogy építsenek LEGO szívet, hogy LEGO készletet adhassanak egy rászoruló gyermeknek. Ha elkészült, egyszerűen oszd meg a közösségi médiában vagy a LEGO Life-on a #BuildToGive hashtag használatával december vége előtt. A kezdeményezés világszerte 1,5 millió gyermek számára biztosít lehetőséget, hogy játsszon a kórházakban, gyermekotthonokban vagy veszélyeztetett közösségekben az ünnepi szezonban. Ha többet szeretne megtudni, látogasson el a LEGO.com/BuildToGive oldalra.

Kampány jóváírása:
LEGO Ügynökségünk

  • SVP és ügynökségvezető: Nicole Taylor
  • Globális kreatív vezető: Guy Bingham
  • Globális tervezési vezetők: Anas Sarraj és Claus Kristensen
  • Globális márkakommunikációs vezető: Dan Worrell
  • Sr. Globális kommunikációs partnerek: Simran Khaira
  • Produkciós asszisztens: Joshua Rocker
  • Globális márkastratégia: Rebecca Price
  • Globális kommunikációs stratéga: Richard Yardley
  • Sr. társadalmi stratéga: Natalie Williams
  • Sr. Globális projektmenedzser: Kenneth Sanchez
  • Produkciós vezető: Uffe Bryld
  • Sr. vezető producer: Elaine Lee
  • Brand Global Marketing Development Team: Alero Akuya, Kristofer Crockett, Jasmin Brennan

Külső partnerek

  • Kreatív Ügynökség: Droga5 Dublin, az Accenture Song része
  • Ügyvezető igazgató: Jimi McGrath
  • Kreatív igazgató: Jen Speirs
  • Produkciós vezető: Jessica Bermingham
  • Kreatív: Ste Rogers, Ed Redgrave, Antony Ortuso és Lucas Oliveira
  • Ügyfélcsoport: Sam MacDonnell, Caitriona Coakley, Lisa Haran
  • Produkció: David Lynch, Karina Cotter, Aisling O’Dwyer és Siobhan Coakley
  • Gyártó cég: The Corner Shop
  • Rendező: Ellen Kuras
  • DoP: Rachel Morrison
  • Ügyvezető producer: Tess Mitchell
  • Szolgáltatásgyártó vállalat: Unit & Sofa
  • Casting UK: Kharmel Cochrane Casting
  • Casting Canada: Ground Class Casting és Mann Casting
  • Szerkesztőség: Union Editorial
  • Utómunka: Gabha Studios
  • CG: GABHA & Rohtau
  • Audio utómunka: húrok és dobozok