A LEGO Group arra bátorít mindenkit, hogy ajándékozza meg a játék szupererejét ebben az ünnepi szezonban az új márkafilmben
A 30 másodperces film az utolsó mérföldkő a márka szélesebb körű Play Is Your Superpower kampányában, amelynek célja, hogy a felnőtteket arra ösztönözze, hogy életükben a játékot részesítsék előnyben.
A LEGO Group bemutatta legújabb ünnepi filmjét, amely arra buzdít mindenkit, hogy ajándékozza meg a játék szuperhatalmát ebben az ünnepi időszakban. A márka három részből álló Play Is Your Superpower kampányának ez a legújabb része bemutatja, hogy a LEGO® játékélmény hogyan hoz epikus új dimenziót az ünnepi családi pillanatokba, és a hétköznapokat rendkívülivé változtatja.
A LEGO Group szeptemberben bemutatott hőse, a Játssz a szupererőd kampányfilmje arról mesélt, hogy a vállalati világ hat kalandvágyó gyerek szemével látta meg a játék érdemeit. Az ünnepi folytatás alkalmával a szupergyerekek visszatértek küldetésükre, hogy felszabadítsák kreativitását és örömet terjesztenek a játékon keresztül az ünnepi szezonban.
A LEGO Group kreatív ügynöksége, az Our LEGO Agency (OLA) és az Accenture Song részét képező, díjnyertes Droga5 Dublin ügynökség együttműködésében készült – a hős gyerekek egyesülnek a gyerekek és a felnőttek szomszédságával. A szomszédok közötti epikus hólabdacsata megmutatja, milyen szuperképességeket rejt a játék minden korosztály számára, és mindenkit arra buzdítanak, hogy ölelje meg magát, és vegyen részt a szórakozásban. A LEGO ajándékokkal a cselekmény középpontjában a film utalásokat is tartalmaz a népszerű LEGO® franchise-okra, partnerekre és termékekre, köztük a LEGO® DREAMZzz™, a LEGO® Technic™, a LEGO® NINJAGO®, a LEGO® Star Wars™, a LEGO® Friends. és LEGO® Disney.
A film bemutatja, hogy a játék hogyan szabadít fel olyan szuperképességeket vagy készségeket a gyerekekben, amelyek segítenek nekik boldogulni most és a jövőben. A gyermek érdeklődésétől függetlenül egyesítik őket küldetésükben, hogy elterjesszék a játékot ebben az ünnepi szezonban kreativitásukkal, magabiztosságukkal és problémamegoldó képességükkel, amelyet egy LEGO készlet tár fel, amely tökéletesen megfelel szenvedélyüknek, legyen szó űrről, természetről, játékról, kalandról vagy barátságról. .
Julia Goldin, a LEGO Group termék- és marketingigazgatója elmondta: „A LEGO Group több mint 90 éve szabadjára engedi a gyerekek kreativitását és fantáziáját. Hiszünk abban, hogy a játékon keresztüli kreatív kísérletezés segít felszabadítani a „szuperképességeket” – például az önbizalmat, a kreativitást és a kommunikációt –, és ezek a készségek egy életen át a gyermekek javát szolgálják. Az idei ünnepi kampányunkkal azt akartuk megmutatni, hogy a LEGO játék a hétköznapi dolgokat rendkívülivé változtathatja, lehetővé téve a gyerekeknek, hogy játékon keresztül újragondolják és újjáépítsék világukat. Mi lehet jobb ajándék, mint a játék szuperereje?”
Nic Taylor, a LEGO Ügynökség alelnöke és vezetője a következőket mondta: „A Játssz a te szupererőd kampányunkban csodálatos hős gyerekeink megmutatták a világnak, hogy a játék létfontosságú mindenki potenciáljának kibontakoztatásában, és képes felszabadítani a mindannyiunkban rejlő szupererőt. Ünnepi kampányunk meglepő fordulatai révén ünnepi filmünk továbbra is bemutatja a játék átalakító erejét, pontosabban azt, hogy a LEGO játék milyen ajándék, amelyet mindenki szeretni fog.”
Jen Speirs, az Accenture Song Droga5 Dublin részének kreatív igazgatója a következőket mondta: „Amikor először találkoztunk Superkidjeinkkel, nagy feladat várt rájuk, hogy megmutassák az egész világnak, hogy a játék egy szuperhatalom. Most már csak szabadon engedhetik a feltöltött LEGO játék hógolyókkal borított ünnepét. Epikus, akciódús filmek sorozatában mutatják meg nekünk, hogy a LEGO a tökéletes ajándék az ünnepi szezonban, mert minden korosztályt összehoz, kreativitást ébreszt, szenvedélyeket táplál – és teljesen újat hoz. móka és meglepetés szintje. Valóban szuperhatalom.”
A LEGO Group Play Is Your Superpower kampánya azért jött létre, hogy arra ösztönözze a felnőtteket, hogy életükben a gyermekek játékát részesítsék előnyben. A teljesen integrált globális kampány számos csatornán fut majd, beleértve a tévét, a digitális, az otthonon kívüli, a mozi, a PR, az influencer, a közösségi és az e-kereskedelmi csatornákat az ünnepi szezonban.
A film bemutatása mellett a LEGO Group játékos ünnepet szabadít a világra ebben az ünnepi szezonban bolti és digitális kiskereskedelmi és vásárlói aktiválással, beleértve a film életre keltését a New York-i és londoni fogyasztók számára interaktív játékélményekkel a zászlóshajó Fifth-en. Az Avenue és a Leicester Square üzletei.
A Holiday kampány mellett futó LEGO Group hetedik éves #BuildToGive kezdeményezése. A #BuildToGive arra ösztönzi a gyerekeket és a családokat világszerte, hogy építsenek LEGO szívet, hogy LEGO készletet adhassanak egy rászoruló gyermeknek. Ha elkészült, egyszerűen oszd meg a közösségi médiában vagy a LEGO Life-on a #BuildToGive hashtag használatával december vége előtt. A kezdeményezés világszerte 1,5 millió gyermek számára biztosít lehetőséget, hogy játsszon a kórházakban, gyermekotthonokban vagy veszélyeztetett közösségekben az ünnepi szezonban. Ha többet szeretne megtudni, látogasson el a LEGO.com/BuildToGive oldalra.
Kampány jóváírása:
LEGO Ügynökségünk
- SVP és ügynökségvezető: Nicole Taylor
- Globális kreatív vezető: Guy Bingham
- Globális tervezési vezetők: Anas Sarraj és Claus Kristensen
- Globális márkakommunikációs vezető: Dan Worrell
- Sr. Globális kommunikációs partnerek: Simran Khaira
- Produkciós asszisztens: Joshua Rocker
- Globális márkastratégia: Rebecca Price
- Globális kommunikációs stratéga: Richard Yardley
- Sr. társadalmi stratéga: Natalie Williams
- Sr. Globális projektmenedzser: Kenneth Sanchez
- Produkciós vezető: Uffe Bryld
- Sr. vezető producer: Elaine Lee
- Brand Global Marketing Development Team: Alero Akuya, Kristofer Crockett, Jasmin Brennan
Külső partnerek
- Kreatív Ügynökség: Droga5 Dublin, az Accenture Song része
- Ügyvezető igazgató: Jimi McGrath
- Kreatív igazgató: Jen Speirs
- Produkciós vezető: Jessica Bermingham
- Kreatív: Ste Rogers, Ed Redgrave, Antony Ortuso és Lucas Oliveira
- Ügyfélcsoport: Sam MacDonnell, Caitriona Coakley, Lisa Haran
- Produkció: David Lynch, Karina Cotter, Aisling O’Dwyer és Siobhan Coakley
- Gyártó cég: The Corner Shop
- Rendező: Ellen Kuras
- DoP: Rachel Morrison
- Ügyvezető producer: Tess Mitchell
- Szolgáltatásgyártó vállalat: Unit & Sofa
- Casting UK: Kharmel Cochrane Casting
- Casting Canada: Ground Class Casting és Mann Casting
- Szerkesztőség: Union Editorial
- Utómunka: Gabha Studios
- CG: GABHA & Rohtau
- Audio utómunka: húrok és dobozok
ENNEK AZ ANYAGNAK SEMMI KÖZE NINCS A LEGO MAGYARORSZÁG HAZAI PR-ÜGYNÖKSÉGÉHEZ, AKIK HASONLÓKÉPPEN ÁLLNAK HOZZÁNK, MINT A SUZUKI MAGYARORSZÁG MUTYI PR-ÜGYNÖKSÉGE!