A LEGO Group a játék hihetetlen erejét ünnepli első teljesen lejátszható márkafilmjével, a Play Is Your Superpower
- Az ötperces film tele van húsvéti tojásokkal, így a nézők együtt játszhatnak a LEGO.com-on található vizuális eszközökkel.
- Az Ellen Kuras által rendezett film, amelyben Jane Lynch hollywoodi színész és Sun Li szupersztár szerepel a kínai adaptációban, a márka tágabb Play Is Your Superpower kampányának része, amelynek célja a gyerekek globális játékhiányának kezelése.
- Szupererős iparági tehetségek szereplőgárdája, köztük Ellen Kuras rendező és Rachel Morrison DOP összeállt az epikus film elkészítéséhez.
- A kampány elindul, mivel egy új globális tanulmány globális játékhiányt fedezett fel, és minden harmadik gyerek hetente kevesebb mint három órát tölt játékkal.
- A játék minden gyermek növekedésének kulcsfontosságú, alapvető része, olyan életvitelhez szükséges készségek vagy „szuperképességek” fejlesztésében, amelyek mind most, mind a jövőben a hasznukra válnak.
A LEGO Group a mai napon kiadta új Play Is Your Superpower kampányát, amely a márka első teljesen játszható márkafilmjét tartalmazza, amely azokat a hősöket ünnepli, akik felbukkanhatnak egy olyan világban, amely elfelejtett játszani.
A LEGO Group új, Játssz a szupererőd kampánya azért jött létre, hogy arra ösztönözze a felnőtteket, hogy életükben a gyerekek játékát részesítsék előnyben. Négy hónapig fut majd, három kulcsfontosságú pillanattal: az őszi bevezetéssel, a Play World Day-vel október 12-én és a márka ünnepi csúcsszezonjában.
Superpowered Talent összeállítása
A film főszereplője Jane Lynch hollywoodi színész, mint munkamegszállott vezérigazgató, aki megvilágosodik a játék érdemeiről, ha hat kalandvágyó gyerek szemével látja annak hatását. Minden gyermek más-más szenvedélyt és készségeket visz a küldetésbe, hogy elterjessze a játékot egy monoton, strukturált munkahelyen. A szupersztár színésznő, Sun Li átveszi a vezérigazgató szerepét egy családok számára készült adaptációban Kínában. A LEGO Group kreatív ügynöksége, az Our LEGO Agency (OLA) és az Accenture Song részét képező, díjnyertes Droga5 Dublin ügynökség együttműködésével készült film olyan utazásra vezeti a nézőket, amely kiemeli a játék erejét.
A filmet az úttörő operatőr, forgatókönyvíró és rendező, Ellen Kuras rendezte, aki leginkább az Oscar-díjas, a Szeplőtelen elme örök napfénye című munkájáról ismert.
A fényképészet igazgatója Rachel Morrison, az egyik első női rendező egy nagy költségvetésű szuperhősfilmhez, a Fekete Párduchoz.
A női vezetésű produkciós cég, a The Corner Shop és Kuras együtt dolgozott David Lee díszlettervezővel és művészeti rendezővel, akinek nevéhez fűződik a Star Wars és a Batman Begins. A Kuras az új ír utómunkálatokkal és VFX céggel, a GABHA Studio-val is együttműködött, hogy teljessé tegye a film mögött álló szuperhatalom együttesét, amely egy vidám utazásra viszi a nézőket, kiemelve a játék erejét.
A játék erejének ünneplése
A kampány egy közelmúltbeli globális tanulmányból merít betekintést, amely szerint a gyerekek átlagosan hetük mindössze 2%-át (ez 7 órának felel meg) töltik játékkal, és minden harmadik (32%) hetente kevesebb mint három órát tölt játékkal. . Összehasonlításképpen: egy átlagos felnőtt heti 26 órát tölt okostelefonján lapozással, ami átlagosan több mint 3,5 órát naponta1. Ez a jelenlegi játékhiány aggodalomra ad okot a szakértők számára, tekintettel arra, hogy a játék döntő szerepet játszik a gyermek kognitív képességeinek, általános jólétének alakításában, és ami a legfontosabb, a szórakozásban.
Julia Goldin, a LEGO Group termék- és marketingigazgatója így nyilatkozott: „Több mint 90 éve a gyermekek és a játékhoz való joguk bajnokai vagyunk. Hiszünk abban, hogy a játék segít a gyerekeknek olyan készségek fejlesztésében, mint a kreativitás, az önbizalom és a kommunikáció, amelyek segítenek nekik tanulni és boldogulni ma és a jövőben. A Rebuild the World platformunk 2019 óta segített ünnepelni a játék erejét, és izgatottan várjuk a kampány következő iterációját, hogy minden korosztály számára ösztönözze az embereket arra, hogy a játék fontossági sorrendjét állítsák át életükben.”
Nic Taylor, a LEGO Ügynökség alelnöke és vezetője a következőket nyilatkozta: „Tudtuk, hogy idén nagy nyilatkozatot akarunk tenni a játék erejével kapcsolatban, ezért olyan kampányt terveztünk, amely éppen ezt ünnepli. A film bemutatja a játék végtelen lehetőségeit, amelyeket a gyerekek még a legunalmasabb helyzetekben is látnak, és bemutatja, hogy a játék milyen különbségeket tud tenni a világban, miközben a gyerekek jobbá teszik azt. Jane Lynch és Sun Li tovább növeli a film játékosságát azzal, hogy előrelátónak mutatkoznak be, akik meg akarják dönteni a normát, és több játékot akarnak belevinni a munkahelyükbe.”
Jen Speirs, az Accenture Song részeként működő Droga5 Dublin kreatív igazgatója a következőket mondta: „Kreatív csapatunknak az volt a küldetése, hogy egy olyan kampányötletet dolgozzon ki, amely elég nagy ahhoz, hogy az ősztől az ünnepekig átívelje a három kulcsfontosságú pillanatot; és a Play is Your Superpower pontosan ez. Természetesen egy ilyen ötlet elindításának egyetlen módja egy olyan márkafilm volt, amely egy igazi szuperhős-eposzt utánoz, és felnyitja az emberek szemét a játék csodáira, amelyekben valódi játékmódok rejtőznek. Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan darabot hoztunk létre, amely sokféle fiatal tehetséget tartalmaz, amely mind a gyerekeket, mind a felnőtteket képessé teszi arra, hogy játékosabban közelítsék meg az életet.”
Supercharging Play
A film teljesen lejátszható, és tele van húsvéti tojásokkal, így a nézők együtt játszhatnak és interakcióba léphetnek a LEGO.com és a LEGO® Life alkalmazásban, ahol az oldalon megjelenő utasítások ösztönzik a részvételt. A családokat arra is biztatjuk, hogy alakítsák át magukat a filmben szereplő karakterekhez hasonló minifigurákká, és csatlakozzanak a LEGO.com-on a szenvedélyes játékvédők globális csapatához.
A hősfilm mellett a kampány egy sor játékos fogást és csapást is tartalmaz, hogy örömteli pillanatokat szerezzenek a családoknak. A teljesen integrált globális kampány számos csatornán fut majd, beleértve a tévét, a digitális, az otthonon kívüli, a mozi, a PR, az influencer és az e-kereskedelem csatornáit. A film a LEGO boltokban is életre kel világszerte olyan játszható élményekkel, amelyek a hősfilm szereplőinek küldetésébe kapcsolódnak.
A kampány elindításához a LEGO Group vezető kulturális személyiségek egy csoportját kérte segítségül, akik a gyermekkori játék során kifejlesztett készségeiket álmaik valóra váltásának a tulajdonítják. A Play Squad – köztük Tan France, Naomi Watanabe, Bindi Irwin és Stephanie Beatriz – megosztja egymással a játék által adott egyedülálló szuperképességeket, és azt, hogy miért gondolják, hogy ennek minden gyermek számára prioritást kell élveznie.
A LEGO Group és egy sor játékos digitális alkotó a világ váratlan helyeire is elhozza a játékot, és inspirációt oszt meg arról, hogyan lehet a játékosság pillanatait belecsempészni még a 2023. október 12-i játék világnapja előtt és után is a legforgalmasabb időbeosztásba.
A kutatásról
Az összes megállapítást 2023 augusztusában összesen 21 180 6-12 éves gyermekek szülőjétől gyűjtötték össze 22 piacon.
Jane Lynchről
Jane Lynch amerikai színésznő, komikus és író. Legismertebb főszereplője Sue Sylvester volt a Glee című zenés vígjátéksorozatban, amely Primetime Emmy-díjat kapott. A kritikusok is elismerték a The Marvelous Mrs Maisel sorozatban, valamint a Role Models és Paul című filmekben nyújtott szerepeiért. 2013-ban Lynch sztárral tüntették ki a hollywoodi Hírességek sétányán a tévében való közreműködéséért. Számos elismerése mellett Lynch öt Primetime Emmy-díjat, két Screen Actors Guild-díjat és egy Golden Globe-díjat kapott.
Sun Li-ről
Sun Li egy kritikusok által elismert kínai színésznő. Ő a legfiatalabb színésznő, aki megnyerte a „Grand Slam”-et, miután megnyerte a három legnagyobb televíziós díjat Kínában, a Flying Apsaras Awards, a Golden Eagle Awards és a Magnolia Awards díját. Széles körben ismertté vált, amikor 2012-ben Zhen Huant alakította a Császárnők a palotában című történelmi drámában. Az epizódsorozatot Kínában és külföldön is évek óta széles körben elismerték. Számos legjobban értékelt produkcióban is részt vett, köztük a „Nothing Gold Can Stay” és a „The Ideal City” c.
Kampány jóváírása:
LEGO Ügynökségünk
- SVP és ügynökségvezető: Nicole Taylor
- Globális kreatív vezetők: Hazel Tracey és Guy Bingham
- Globális márkakommunikációs vezető: Dan Worrell
- Sr. Globális kommunikációs partnerek: Simran Khaira és Lino Fortes
- Globális márkastratégia: Rebecca Price
- Globális kommunikációs stratéga: Richard Yardley
- Sr. szociális stratéga: Natalie Williams
- Sr. Globális projektmenedzser: Kenneth Sanchez
- Produkciós vezető: Uffe Bryld
- Sr. Vezető producer: Elaine Lee
- Márka globális marketingfejlesztő csapata: Alero Akuya, Lisa Nash, Kristofer Crockett, Jasmin Brennan, Rebecca Dover.
Külső partnerek
- Kreatív Ügynökség: Droga5 Dublin, az Accenture Song része
- Ügyvezető igazgató: Jimi McGrath
- Kreatív igazgató: Jen Speirs
- Stratégiai igazgató: Emma Sharkey
- Produkciós vezető: Jessica Bermingham
- Kreatív rendezők: Stephen Rogers és Edward Redgrave
- Vezető művészeti igazgató: Lucas Oliviera
- Vezető szövegíró: Anthony Ortuso
- Szövegírók: Emmet Heneghan és Ruby Norman-Curran
- Senior stratéga: Lorna Tutty
- Csoportfiókigazgató: Sam MacDonnell
- Ügyfélkezelési vezető: Caitriona Coakley
- Ügyféligazgató: Luiza Boerescu
- Vezető ügyfélmenedzserek: Lisa Haran és Rian McCarthy
- Ügyfélmenedzser: Catherine Coffey
- Senior Project Manager: Simon Ball
- ügyvezető producer: David Lynch
- Senior producerek: Karina Cotter és Aisling O’Dwyer
- Producer: Siobhan Coakley
- Kreatív felépítés: Evan Greally és TJ Ryan
- Üzleti ügyek igazgatója: Christina McGuckian
- Gyártó cég: The Corner Shop
- Rendező: Ellen Kuras
- Alapító/ügyvezető producer: Anna Hashmi
- Ügyvezető producer/producer: Tess Mitchell
- ügyvezető producer: Sara Wallace
- DoP: Rachel Morrison
- Gyártásvezető: Sima Kutsenko
- Produkciós tervező: David Lee
- Kr.: Shakir Hafoudh
Szolgáltató gyártó cég: Unit & Sofa
ügyvezető producer: Fady Salame, Martin Sobotka és Veronika Hajkova
Sor producer: Jan Hlvasa
Produkciós vezető: Robert Zapletal és Klara Botlikova
Casting UK: Kharmel Cochrane Casting
Casting Kanada: Ground Class Casting és Mann Casting
Szerkesztőség: Union Editorial
Vágó: Marco Perez
Segédszerkesztő: Joshua Sampson
Utómunka: Gabha Studios
VFX felügyelő és kreatív igazgató: Daniel Morris
A forgatáson VFX felügyelők: Daniel Morris és Jan Huebel
ügyvezető producer: Dafydd Upsdell
Színész: Andy Francis
CG: GABHA és Rohtau
Rohtau ügyvezető kreatív igazgató: Jordi Bares
Rohtau kreatív igazgató: Dragos Stefan
Rohtau ügyvezető producer: Josh King
Rohtau vezető producer: Julie Nixon
Audio utómunka: String and Tins
Zene és kompozíció Hangszerelés: Joseph Alexander
További zenei kompozíció és produkció: Jim Stewart
Hangtervezők: Will Cohen, Jim Stewart
Foley: Földhang
ENNEK AZ ANYAGNAK SEMMI KÖZE NINCS A LEGO MAGYARORSZÁG HAZAI PR-ÜGYNÖKSÉGÉHEZ, AKIK HASONLÓKÉPPEN ÁLLNAK HOZZÁNK, MINT A SUZUKI MAGYARORSZÁG MUTYI PR-ÜGYNÖKSÉGE!