Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A LEGO Group a játék hihetetlen erejét ünnepli első teljesen lejátszható márkafilmjével, a Play Is Your Superpower

  • Az ötperces film tele van húsvéti tojásokkal, így a nézők együtt játszhatnak a LEGO.com-on található vizuális eszközökkel.
  • Az Ellen Kuras által rendezett film, amelyben Jane Lynch hollywoodi színész és Sun Li szupersztár szerepel a kínai adaptációban, a márka tágabb Play Is Your Superpower kampányának része, amelynek célja a gyerekek globális játékhiányának kezelése.
  • Szupererős iparági tehetségek szereplőgárdája, köztük Ellen Kuras rendező és Rachel Morrison DOP összeállt az epikus film elkészítéséhez.
  • A kampány elindul, mivel egy új globális tanulmány globális játékhiányt fedezett fel, és minden harmadik gyerek hetente kevesebb mint három órát tölt játékkal.
  • A játék minden gyermek növekedésének kulcsfontosságú, alapvető része, olyan életvitelhez szükséges készségek vagy „szuperképességek” fejlesztésében, amelyek mind most, mind a jövőben a hasznukra válnak.

A LEGO Group a mai napon kiadta új Play Is Your Superpower kampányát, amely a márka első teljesen játszható márkafilmjét tartalmazza, amely azokat a hősöket ünnepli, akik felbukkanhatnak egy olyan világban, amely elfelejtett játszani.

A LEGO Group új, Játssz a szupererőd kampánya azért jött létre, hogy arra ösztönözze a felnőtteket, hogy életükben a gyerekek játékát részesítsék előnyben. Négy hónapig fut majd, három kulcsfontosságú pillanattal: az őszi bevezetéssel, a Play World Day-vel október 12-én és a márka ünnepi csúcsszezonjában.

Superpowered Talent összeállítása
A film főszereplője Jane Lynch hollywoodi színész, mint munkamegszállott vezérigazgató, aki megvilágosodik a játék érdemeiről, ha hat kalandvágyó gyerek szemével látja annak hatását. Minden gyermek más-más szenvedélyt és készségeket visz a küldetésbe, hogy elterjessze a játékot egy monoton, strukturált munkahelyen. A szupersztár színésznő, Sun Li átveszi a vezérigazgató szerepét egy családok számára készült adaptációban Kínában. A LEGO Group kreatív ügynöksége, az Our LEGO Agency (OLA) és az Accenture Song részét képező, díjnyertes Droga5 Dublin ügynökség együttműködésével készült film olyan utazásra vezeti a nézőket, amely kiemeli a játék erejét.

A filmet az úttörő operatőr, forgatókönyvíró és rendező, Ellen Kuras rendezte, aki leginkább az Oscar-díjas, a Szeplőtelen elme örök napfénye című munkájáról ismert.

A fényképészet igazgatója Rachel Morrison, az egyik első női rendező egy nagy költségvetésű szuperhősfilmhez, a Fekete Párduchoz.

A női vezetésű produkciós cég, a The Corner Shop és Kuras együtt dolgozott David Lee díszlettervezővel és művészeti rendezővel, akinek nevéhez fűződik a Star Wars és a Batman Begins. A Kuras az új ír utómunkálatokkal és VFX céggel, a GABHA Studio-val is együttműködött, hogy teljessé tegye a film mögött álló szuperhatalom együttesét, amely egy vidám utazásra viszi a nézőket, kiemelve a játék erejét.

A játék erejének ünneplése
A kampány egy közelmúltbeli globális tanulmányból merít betekintést, amely szerint a gyerekek átlagosan hetük mindössze 2%-át (ez 7 órának felel meg) töltik játékkal, és minden harmadik (32%) hetente kevesebb mint három órát tölt játékkal. . Összehasonlításképpen: egy átlagos felnőtt heti 26 órát tölt okostelefonján lapozással, ami átlagosan több mint 3,5 órát naponta1. Ez a jelenlegi játékhiány aggodalomra ad okot a szakértők számára, tekintettel arra, hogy a játék döntő szerepet játszik a gyermek kognitív képességeinek, általános jólétének alakításában, és ami a legfontosabb, a szórakozásban.

Julia Goldin, a LEGO Group termék- és marketingigazgatója így nyilatkozott: „Több mint 90 éve a gyermekek és a játékhoz való joguk bajnokai vagyunk. Hiszünk abban, hogy a játék segít a gyerekeknek olyan készségek fejlesztésében, mint a kreativitás, az önbizalom és a kommunikáció, amelyek segítenek nekik tanulni és boldogulni ma és a jövőben. A Rebuild the World platformunk 2019 óta segített ünnepelni a játék erejét, és izgatottan várjuk a kampány következő iterációját, hogy minden korosztály számára ösztönözze az embereket arra, hogy a játék fontossági sorrendjét állítsák át életükben.”

Nic Taylor, a LEGO Ügynökség alelnöke és vezetője a következőket nyilatkozta: „Tudtuk, hogy idén nagy nyilatkozatot akarunk tenni a játék erejével kapcsolatban, ezért olyan kampányt terveztünk, amely éppen ezt ünnepli. A film bemutatja a játék végtelen lehetőségeit, amelyeket a gyerekek még a legunalmasabb helyzetekben is látnak, és bemutatja, hogy a játék milyen különbségeket tud tenni a világban, miközben a gyerekek jobbá teszik azt. Jane Lynch és Sun Li tovább növeli a film játékosságát azzal, hogy előrelátónak mutatkoznak be, akik meg akarják dönteni a normát, és több játékot akarnak belevinni a munkahelyükbe.”

Jen Speirs, az Accenture Song részeként működő Droga5 Dublin kreatív igazgatója a következőket mondta: „Kreatív csapatunknak az volt a küldetése, hogy egy olyan kampányötletet dolgozzon ki, amely elég nagy ahhoz, hogy az ősztől az ünnepekig átívelje a három kulcsfontosságú pillanatot; és a Play is Your Superpower pontosan ez. Természetesen egy ilyen ötlet elindításának egyetlen módja egy olyan márkafilm volt, amely egy igazi szuperhős-eposzt utánoz, és felnyitja az emberek szemét a játék csodáira, amelyekben valódi játékmódok rejtőznek. Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan darabot hoztunk létre, amely sokféle fiatal tehetséget tartalmaz, amely mind a gyerekeket, mind a felnőtteket képessé teszi arra, hogy játékosabban közelítsék meg az életet.”

Supercharging Play
A film teljesen lejátszható, és tele van húsvéti tojásokkal, így a nézők együtt játszhatnak és interakcióba léphetnek a LEGO.com és a LEGO® Life alkalmazásban, ahol az oldalon megjelenő utasítások ösztönzik a részvételt. A családokat arra is biztatjuk, hogy alakítsák át magukat a filmben szereplő karakterekhez hasonló minifigurákká, és csatlakozzanak a LEGO.com-on a szenvedélyes játékvédők globális csapatához.

A hősfilm mellett a kampány egy sor játékos fogást és csapást is tartalmaz, hogy örömteli pillanatokat szerezzenek a családoknak. A teljesen integrált globális kampány számos csatornán fut majd, beleértve a tévét, a digitális, az otthonon kívüli, a mozi, a PR, az influencer és az e-kereskedelem csatornáit. A film a LEGO boltokban is életre kel világszerte olyan játszható élményekkel, amelyek a hősfilm szereplőinek küldetésébe kapcsolódnak.

A kampány elindításához a LEGO Group vezető kulturális személyiségek egy csoportját kérte segítségül, akik a gyermekkori játék során kifejlesztett készségeiket álmaik valóra váltásának a tulajdonítják. A Play Squad – köztük Tan France, Naomi Watanabe, Bindi Irwin és Stephanie Beatriz – megosztja egymással a játék által adott egyedülálló szuperképességeket, és azt, hogy miért gondolják, hogy ennek minden gyermek számára prioritást kell élveznie.

A LEGO Group és egy sor játékos digitális alkotó a világ váratlan helyeire is elhozza a játékot, és inspirációt oszt meg arról, hogyan lehet a játékosság pillanatait belecsempészni még a 2023. október 12-i játék világnapja előtt és után is a legforgalmasabb időbeosztásba.

A kutatásról
Az összes megállapítást 2023 augusztusában összesen 21 180 6-12 éves gyermekek szülőjétől gyűjtötték össze 22 piacon.

Jane Lynchről
Jane Lynch amerikai színésznő, komikus és író. Legismertebb főszereplője Sue Sylvester volt a Glee című zenés vígjátéksorozatban, amely Primetime Emmy-díjat kapott. A kritikusok is elismerték a The Marvelous Mrs Maisel sorozatban, valamint a Role Models és Paul című filmekben nyújtott szerepeiért. 2013-ban Lynch sztárral tüntették ki a hollywoodi Hírességek sétányán a tévében való közreműködéséért. Számos elismerése mellett Lynch öt Primetime Emmy-díjat, két Screen Actors Guild-díjat és egy Golden Globe-díjat kapott.

Sun Li-ről
Sun Li egy kritikusok által elismert kínai színésznő. Ő a legfiatalabb színésznő, aki megnyerte a „Grand Slam”-et, miután megnyerte a három legnagyobb televíziós díjat Kínában, a Flying Apsaras Awards, a Golden Eagle Awards és a Magnolia Awards díját. Széles körben ismertté vált, amikor 2012-ben Zhen Huant alakította a Császárnők a palotában című történelmi drámában. Az epizódsorozatot Kínában és külföldön is évek óta széles körben elismerték. Számos legjobban értékelt produkcióban is részt vett, köztük a „Nothing Gold Can Stay” és a „The Ideal City” c.

Kampány jóváírása:
LEGO Ügynökségünk

  • SVP és ügynökségvezető: Nicole Taylor
  • Globális kreatív vezetők: Hazel Tracey és Guy Bingham
  • Globális márkakommunikációs vezető: Dan Worrell
  • Sr. Globális kommunikációs partnerek: Simran Khaira és Lino Fortes
  • Globális márkastratégia: Rebecca Price
  • Globális kommunikációs stratéga: Richard Yardley
  • Sr. szociális stratéga: Natalie Williams
  • Sr. Globális projektmenedzser: Kenneth Sanchez
  • Produkciós vezető: Uffe Bryld
  • Sr. Vezető producer: Elaine Lee
  • Márka globális marketingfejlesztő csapata: Alero Akuya, Lisa Nash, Kristofer Crockett, Jasmin Brennan, Rebecca Dover.

Külső partnerek

  • Kreatív Ügynökség: Droga5 Dublin, az Accenture Song része
  • Ügyvezető igazgató: Jimi McGrath
  • Kreatív igazgató: Jen Speirs
  • Stratégiai igazgató: Emma Sharkey
  • Produkciós vezető: Jessica Bermingham
  • Kreatív rendezők: Stephen Rogers és Edward Redgrave
  • Vezető művészeti igazgató: Lucas Oliviera
  • Vezető szövegíró: Anthony Ortuso
  • Szövegírók: Emmet Heneghan és Ruby Norman-Curran
  • Senior stratéga: Lorna Tutty
  • Csoportfiókigazgató: Sam MacDonnell
  • Ügyfélkezelési vezető: Caitriona Coakley
  • Ügyféligazgató: Luiza Boerescu
  • Vezető ügyfélmenedzserek: Lisa Haran és Rian McCarthy
  • Ügyfélmenedzser: Catherine Coffey
  • Senior Project Manager: Simon Ball
  • ügyvezető producer: David Lynch
  • Senior producerek: Karina Cotter és Aisling O’Dwyer
  • Producer: Siobhan Coakley
  • Kreatív felépítés: Evan Greally és TJ Ryan
  • Üzleti ügyek igazgatója: Christina McGuckian
  • Gyártó cég: The Corner Shop
  • Rendező: Ellen Kuras
  • Alapító/ügyvezető producer: Anna Hashmi
  • Ügyvezető producer/producer: Tess Mitchell
  • ügyvezető producer: Sara Wallace
  • DoP: Rachel Morrison
  • Gyártásvezető: Sima Kutsenko
  • Produkciós tervező: David Lee
  1. Kr.: Shakir Hafoudh
    Szolgáltató gyártó cég: Unit & Sofa
    ügyvezető producer: Fady Salame, Martin Sobotka és Veronika Hajkova
    Sor producer: Jan Hlvasa
    Produkciós vezető: Robert Zapletal és Klara Botlikova
    Casting UK: Kharmel Cochrane Casting
    Casting Kanada: Ground Class Casting és Mann Casting
    Szerkesztőség: Union Editorial
    Vágó: Marco Perez
    Segédszerkesztő: Joshua Sampson
    Utómunka: Gabha Studios
    VFX felügyelő és kreatív igazgató: Daniel Morris
    A forgatáson VFX felügyelők: Daniel Morris és Jan Huebel
    ügyvezető producer: Dafydd Upsdell
    Színész: Andy Francis
    CG: GABHA és Rohtau
    Rohtau ügyvezető kreatív igazgató: Jordi Bares
    Rohtau kreatív igazgató: Dragos Stefan
    Rohtau ügyvezető producer: Josh King
    Rohtau vezető producer: Julie Nixon
    Audio utómunka: String and Tins
    Zene és kompozíció Hangszerelés: Joseph Alexander
    További zenei kompozíció és produkció: Jim Stewart
    Hangtervezők: Will Cohen, Jim Stewart
    Foley: Földhang