A Fujitsu egymillió dolláros co-creation metaverzumot indít
- A korai felhasználók szerint a Fujitsu 1 millió dolláros co-creation metaverzuma megelőzi a piacot
- A metaverzumban az ügyfelek és a partnerek már a korai szakaszban kreatív párbeszédet folytathatnak a digitális átalakulásról
- A metaverzum megszünteti a „hiányzó kezdeti szikra” és az elhúzódó stagnálás problémáját, amelyet sok szervezet megtapasztal, amikor távmunkában próbál kreatív áttörést elérni
- A rövid, könnyen fogyasztható, kézzelfogható ügyfélélmény jól kiegészíti a Fujitsu globális co-creation programját
A Fujitsu bemutatja új virtuális co-creation metaverzumát, amely ösztönzi a korai kreatív párbeszédet az ügyfelek és a partnerek között. A felhasználói tesztelés során már több mint 700 foglalkozást lebonyolító Fujitsu CX Lab egyedülálló virtuális élményt nyújt a jövőbeni digitális átalakulásról szóló „metabeszélgetésekkel”.
A Fujitsu 1 millió dolláros beruházással létrehozott CX Lab metaverzuma gyors, sokszínű és diszruptív üzleti értéket teremt és ösztönzi a digitális átalakulást az ökoszisztémában. Az CX Lab koncepció rövid, könnyen fogyasztható és kézzelfogható ügyfélélménnyel (CX) egészíti ki a Fujitsu globális co-creation programját négy technológiai területen: hibrid felhő, a jövő munkahelye, SAP-optimalizálás, adatvezérelt átalakulás.
A koncepciónak két dimenziója van. Egyrészt hasznosítja a virtuális együttműködés digitális változást ösztönző kultúráját, és lehetővé teszi, hogy az ökoszisztémák kölcsönösen megtermékenyítsék egymást az új ötletek egyszerű és gyors megosztásával. Másrészt pedig elismeri, hogy az emberek kreatívabban reagálnak az új, stimuláló környezetekben. Az CX Labs egy aprólékosan megtervezett metaverzum, amely egyedi, magával ragadó és izgalmas co-creation térben ötvözi egymással a két dimenziót.
Dr. Michael Lettenberger, az EHF IP ügyvezető igazgatója elmondta: „A Fujitsu CX Lab bemutatója lenyűgöző élmény volt számunkra. A Fujitsu egyértelműen megelőzi a piacot az ökoszisztéma-alapú együttműködési modellek alkalmazásában. Az embereknek elegük van a virtuális megbeszélésekből, valami másra vágynak. Az eddig látottak alapján biztosak vagyunk benne, hogy a CX Lab több szempontból is pozitívan tudja befolyásolni a kreativitást és a kölcsönösen előnyös ötletgenerálást.”
Leigh Schvartz, a Fujitsu konzultatív értékesítésért felelős vezetője hozzátette: „Rendkívül kedvező visszajelzéseket kaptunk az ügyfelek bétatesztjéből. A virtuális co-creation jól működik, de a folyamatos otthoni munkavégzés stagnáláshoz vezet. Az embereknek hiányoznak az új környezet ingerei. Erre reagálva született meg a Fujitsu CX Lab, amely most már minden ügyfelünk és partnerünk számára elérhető a metabeszélgetésekhez.”
Internetes háttéranyagok
- Fujitsu Customer Experience Labs: https://vimeo.com/user131505630/download/643841432/1b68b31895
- CX Lab videó: https://www.youtube.com/watch?v=nwV_eZ6AbWc
- A Fujitsu blogja: https://blog.global.fujitsu.com/
- A Fujitsu a Twitteren: http://www.twitter.com/Fujitsu_Global
- A Fujitsu a LinkedIn-en: http://www.linkedin.com/company/fujitsu
- A Fujitsu a Facebookon: http://www.facebook.com/FujitsuICT
- A Fujitsu képei és médiaszervere: http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/portal.php
- Rendszeresen frissített hírekért vegye fel könyvjelzői közé a Fujitsu hírszolgálatát: https://www.fujitsu.com/emeia/about/resources/news/newsroom.html