Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Fujitsu a „bajnokok” kategóriájában végzett a Canalys 2021-es értékelésében

  • A Fujitsu „bajnok” minősítést szerzett a Canalys elemzőcég legfrissebb viszonteladói értékelésében
  • Az eredmények figyelembe veszik a meglévő partnerektől kapott értékelést, a viszonteladói csatorna kezelésében tanúsított kiváló teljesítményt, az előző évhez képest elért fejlődést és a viszonteladói csatornával kapcsolatos stratégiák koherenciáját
  • A partnerek különösen a partnerkezelés, a viszonteladói értékesítés iránti elkötelezettség, az oktatás, a támogatás és a folyamatos beruházások terén adtak magas pontszámot a Fujitsunak.

A Fujitsu SELECT Partner Programja „bajnok” minősítést kapott a Canalys EMEA-régióbeli viszonteladói értékelésében (EMEA Channel Leadership Matrix). A Fujitsu partnerkezelése, viszonteladói értékesítés iránti elkötelezettsége, technikai támogatása és folyamatos beruházásai különösen magas pontszámot kaptak a meglévő partnerek körében végzett szállítói benchmark-vizsgálatban.

A Canalys elemzőcég szerint a viszonteladói csatorna szerepe fontosabb, mint valaha. Az ügyféligények változása alapjaiban átalakítja a piacra lépési modelleket és a szállító-partner kapcsolatot. Erre a kihívásra reagálva az IT-szektor gyorsan talpra állt 2021-ben annak köszönhetően, hogy egyre több vállalat vezet be digitális technológiákat, reagál az új internetbiztonsági problémákra és építi be az agilitást üzleti folyamataiba.

A „bajnok” státus elérése a Canalys értékelésében a legmagasabb szintű kiválóságot jelenti a viszonteladói csatorna kezelésében, és igazolja az előző évhez képest elért fejlődést. A besorolás a Canalys Candefero szállítói benchmarkja alapján számított pontszámokra épül. A benchmark a viszonteladói csatorna kezelésének 12 területén vizsgálja a technológiaszállítókat abból a szempontból, hogy mennyire állítják középpontba a viszonteladókat és milyen következetesen támogatják a partnerek üzletvitelét.

A Fujitsu besorolásához hozzájárult a Fujitsu partnerkezelésének minősége, a vállalat elkötelezettsége a viszonteladói értékesítés iránt, az oktatási és a technikai támogatás, valamint a beruházások, köztük a TechCommunity oktatási platform fejlesztése. A partnerek a Fujitsu kiemelt növekedési szegmensekre, például az oktatásra fordított kiemelt figyelmét és fenntarthatósági kezdeményezéseit is nagyra értékelik. A „bajnok” minősítés jól érzékelteti, hogyan fejlődik folyamatosan a Fujitsu SELECT Partner Program annak érdekében, hogy megfeleljen a partnerek változó igényeinek.

Fernanda Catarino, a Fujitsu viszonteladói csatornáért, szakmai szövetségekért és ökoszisztémáért felelős európai vezetője elmondta: „Az idei év jelentős kihívásokat hozott iparágunk számára a járványtól kezdve a lapkahiányon át az ellátási lánc zavaraiig. A Fujitsunál mindvégig arra összpontosítottunk, hogy partnereink továbbra is a technológiák megfelelő kombinációját tudják szállítani ügyfeleik üzleti céljainak eléréséhez. Ennek érdekében átfogó támogatást biztosítottunk a konzultációs értékesítési szemlélet elsajátításához és új infrastruktúrához nyújtottunk hozzáférést bővülő partnerökoszisztémánkon keresztül. Így a Fujitsu minden partnere megoszthatta képességeit és megsokszorozhatta piaci erejét.”

Alastair Edwards, a Canalys vezető elemzője hozzátette: „A szállítók Channel Leadership Matrixban elfoglalt pozíciója a partnerek visszajelzéseitől és a viszonteladói csatornában végzett tevékenység részletes értékelésétől függ. A bajnok státus megszerzése lenyűgöző teljesítmény a szállító részéről. Azt mutatja, hogy a legkiválóbb szinten képes kezelni a viszonteladói csatornát, és fejlődést ért el az előző évhez képest. A Fujitsu bajnoki címe a partnerek által elért lendület fenntartását biztosító kitartó erőfeszítéseket is jutalmazza.”

2021 során a Fujitsu SELECT Programját továbbfejlesztve, még nagyobb figyelemmel segítette partnereit az aktuális kihívások legyőzésében. Ökoszisztéma-platformja hozzáférést nyújt a partnerek számára a sajátjukat kiegészítő szellemi tulajdonhoz, továbbá bátorítja és segíti a partnerek közös megoldásfejlesztését a co-creation szellemiség jegyében. Olyan fórumot hoz létre, amely támogatja a partnerek közötti együttműködést, és megnyitja a részvételi lehetőséget az egyes partnerek képességein túlmutató projektekben. A használat szerint fizetendő, rugalmas uSCALE hardverlicenc-programmal a partnerek eredményesen gazdálkodhatnak cashflowjukkal, és rugalmas vásárlási lehetőségeket, vonzó fizetési konstrukciókat és fogyasztásalapú árképzést vehetnek igénybe.