Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Hajban az erő?

A haj szerepe a betegséggel való küzdelemben jelentősebb, mint gondolnánk

Együtt az erős nőkért: az Egészség Hídja Összefogást segíti a a Pantene Pro-V

A haj a nő éke, módot ad az önkifejezésre és erősíti önbizalmukat, ami az élet minden területére kihat. A kemoterápiás kezelés mellékhatásaként kihulló haj lelkileg is nagy terhet ró a mellrákkal küzdőő nőkre, csorbítva saját nőiességükbe vetett hitüket.

A Procter & Gamble vállalat Pantene Pro-V márkája ezért újra elindítja #ErősÉsGyönyörű kampányát az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület támogatására. Közös céljuk kiemelni a korai felismerés fontosságát, továbbá ráirányítani a társadalom figyelmét az emlőrákkal kapcsolatos tudnivalókra. Az egy hónapos kampány során a márka a Rossmann üzletláncon keresztül minden eladott Pantene Pro-V termék után 50 forinttal támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását, így erősítve a nők önbizalmát ebben a nehéz helyzetben.

Magyarországon az emlőrák minden nyolcadik-kilencedik nőt érint élete valamelyik szakaszában. A rendszeres önellenőrzés, a szűrővizsgálatokon történő részvétel jelentősen növeli a betegséggel való sikeres megküzdés esélyét. Elszomorító adat, hogy több mint nyolcezer új emlődaganatot regisztrálnak hazánkban évente. A lesújtó diagnózistól hosszú út vezet a tünetmentes állapot eléréséig, ami fizikailag és lelkileg egyaránt rendkívül megterhelő az érintettek számára. A kemoterápiás kezelések számos kellemetlen mellékhatással járnak, amelyek közül a nők számára talán az egyik legmegrázóbb élmény a hajuk elvesztése. Bajkó Barbara is megharcolt a betegséggel 28 éves korában, amelyet az Élet Dió után elnevezésű blogján dokumentált azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a szűrés és az önvizsgálat fontosságára és eloszlassa azt a tévhitet, hogy a mellrák csak az idősebb nőket fenyegeti.

Miután megtudtam, hogy ki fog hullani a hajam, volt bennem egy félelem, ezért azonnal keresni kezdtem a megfelelő parókát. Nem tudtam hogyan fogom viselni, ha majd a kopasz tükörképem néz vissza rám. Jó érzés volt tudni, hogy a parókám ott van, és ha szükségem van rá, elővehetem. Éppen ezért érzem fontosnak az Erős és Gyönyörű kampány által képviselt célokat.” – mondta.

A Pantene Pro-V egyik küldetése, hogy minden nő erőt meríthessen és magabiztosságot sugározhasson hajkoronája által. A most életre hívott kampány azon nőket támogatja, akik életük egyik legnagyobb harcát vívják, és az így kapott segítség hozzájárulhat önbizalmuk újraépítéséhez. Az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület missziója egybecseng a márka által képviseltekkel, hiszen amellett, hogy felhívja a társadalom figyelmét a betegségre, és igyekszik eloszlatni a tévhiteket az emlőrákkal kapcsolatban, támogató közeget is nyújt az érintettek számára. Sokrétű tevékenységük során segítenek fellépni a megfelelő kezelés minőségéért, támogatást nyújtanak másodvélemény beszerzésében vagy segítenek parókához jutni a hajuk elvesztésétől lelkileg megviselt hölgyeknek.

Nagyon fontos eleme a gyógyulásnak, hogy a megpróbáltatások ellenére a betegek önmagukba vetett hite erős legyen. Mégis, rendkívül nehéz ilyen körülmények között újra felépíteni a nők sok szempontból megtépázott önbizalmát. Ennek egyik eszköze lehet egy csinos paróka is.” – monda Tóth Krisztina, az Egyesület alelnöke.

A minőségi parókák beszerzése nem olcsó, amit a betegség során felmerülő egyéb költségek mellett nem mindenki engedhet meg magának. Ebben nyújt segítséget a P&G Pantene Pro-V márkájának Erős és Gyönyörű kampánya, amely 2024. február 26 – április 5 között a Rossmann üzlethálózatán keresztül a márka minden eladott terméke után 50 forinttal támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását.

További információk a kampányról a www.everydayme.hu/pantene oldalon olvashatóak.