10 helyett 30 százalék kedvezményt ad vásárlóinak a PENNY
Extra kedvezményekkel könnyíti a bevásárlást az áruházlánc
A PENNY sokkal többet ad, mint 10 százalék! A havonta közel 1000 kedvezményes árucikk mellett június 1-től 20 terméket kínál az előírt 10 százalék helyett akár 30 százalék engedménnyel. A PENNY kártyával pedig további 150 akciós ajánlathoz férhetnek hozzá a hűségprogramban résztvevők, amelyek a vállalat mind a 229 magyarországi üzletében elérhetőek lesznek.
A PENNY sokkal többet ad, mint az előírt 10 százalék! A korábban bejelentett 1000 kedvezményes árucikk mellett újabb 20 termékkategória 1-1 terméke érhető el június 1-től a PENNY polcain akár 30 százalékos kedvezménnyel. A vásárlók valamennyi árucsoportban találhatnak kedvező ajánlatokat, amelybe éppúgy beletartoznak az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek, mint a szezonális és tematikus termékek. Legyen szó akár egy családi ünnepről, egy hétvégi grillezésről a napsütötte kertben, vagy éppen különböző nemzetközi konyhák ételeiről, a PENNY-nél minden szükséges hozzávalót pénztárcabarát áron lehet beszerezni.
Az akciók nyomon követése mellett a PENNY hűségprogramjába is érdemes regisztrálni. A tartós árcsökkentések mellett további, havi 150 kedvezményes ajánlat várja a PENNY kártyával rendelkező vásárlókat. Ezen felül még számos egyéb előnnyel jár a törzsvásárlói program, amely MYPENNY kuponokat és extra hűségpontokat kínál. Továbbá az új belépőknek egyszeri, 1000 Ft-os kedvezmény jár, a szülinapos vásárlóknak pedig 10 százalékos kuponnal kedveskedik az üzletlánc a PENNY kártya használatakor.
“Mint minden esetben, most is az a célunk, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínáljuk vásárlóink számára, ezért az előírások szerinti 10 százalékos kedvezmény helyett közel 30 százalékot nyújtunk 20 termékre. Az érintett árucikkek között megtalálhatóak a legnépszerűbb tejtermékek, húskészítmények és száraztészták, de számos kényelmi készétel, valamint teák és kávék is kedvezőbb árakon érhetőek el az áruházaink polcain. Ezen felül már havonta ezer terméket kínálunk jelentős kedvezménnyel, a választék pedig hetente megújul. Bízunk benne, hogy ezzel is segíthetünk vásárlóinknak és tovább tudjuk csökkenteni a bevásárlás okozta anyagi terheket” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.