Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

25 ezer rászoruló család megajándékozását tette lehetővé az Adni Öröm! adománygyűjtő akció

Huszonhetedik alkalommal indult útjára a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös, Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akciója, melynek révén 2023-ban közel 200 tonna tartós élelmiszerből készülhettek ajándékcsomagok, melyek 25 ezer rászoruló család megajándékozását tették lehetővé még az ünnepek előtt. Mindebből látszik, hogy a vásárlók is magukénak érezték a jótékony kezdeményezés idei mottóját: „Az adományod kincset ér!”.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös összefogással immáron 27. esztendeje szervezi meg karácsony előtti adománygyűjtő akcióját, arra biztatva a vásárlókat, hogy ajándékozzanak tartós élelmiszert a rászoruló embereknek. Idén december 14-e és 19-e között zajlott az Adni Öröm! akció személyes adománygyűjtő kampánya a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, az adománykártyákat pedig december 1-től vásárolhatták meg azok, akik a segítségnyújtásnak ezt a formáját választották.

„Az idei karácsonyi gyűjtés is megmutatta, hogy akár néhány másodperces találkozások is jócselekedetek tízezreit tudják kiváltani. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkénteseinek kérését meghallgató vásárlók arról tettek tanúbizonyságot, hogy a jó emberek ma is köztünk járnak, és ha lehetőséget kapnak rá, szívesen segítenek. Karácsony előtt a SPAR online shopban vagy az üzletekben megvásárolt adománykártyák révén több mint 6,3 millió forint felajánlás érkezett, a Máltai Szeretetszolgálat adomanyozz.hu weboldalán keresztül pedig további mintegy 5 millió forintot ajánlottak fel a támogatók. Ebből, valamint a vásárlók által a boltokban személyesen átadott tartós élelmiszerekből pedig 25 ezer ajándékcsomagot állítottak össze munkatársaink. Az ajándékokat az ország egész területén még az ünnep előtt eljuttatjuk a rászoruló családoknak, és a szükséget szenvedő embereknek” – mondta Romhányi Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetője.

A SPAR Magyarország felelős nagyvállalatként aktívan veszi ki részét a fontos ügyekből, s a rászoruló családok, gyermekek támogatása az egyik legerőteljesebb jótékonysági cél. A hazai üzletlánc évről-évre arra törekszik, hogy még hatékonyabban, még több rászoruló családot támogathasson, és a vásárlók minél szélesebb rétegében megerősítse, mennyire fontos az adománya.

„Tudatosan választottuk az idei Adni Öröm! kezdeményezés mottójául, hogy »Az adományod kincset ér«, hiszen ezzel is szerettük volna felhívni a vásárlók figyelmét arra, hogy egy kilogramm liszt, egy konzerv, egy csomag tészta vagy egy tábla csokoládé is ajándék lehet ott, ahol nem bővelkednek a mindennapi betevőben az emberek. A felajánlott élelmiszerek egy-egy ajándékcsomagba kerülve valóban karácsonyi meglepetésként szolgálnak, örömet okoznak és bearanyozzák az ünnepet a leghátrányosabb helyzetű családoknál” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. Hozzátette: „törekvésünket egy, a vállalat által megrendelt reprezentatív felmérés is alátámasztja, mely szerint a 18 és 65 év közötti hazai lakosság ötöde – közel 1,3 millió ember – rendszeresen adakozik, s leginkább a rászorulókat és a gyermekeket támogatják. Tízből kilenc válaszadó szerint a legkisebb adomány is hasznos lehet. Sokan előnyben részesítik a személyesebb adományozási formákat, mert ezt emberibbnek, közvetlenebbnek és megbízhatóbbnak tartják. Kiderült az is, hogy a megkérdezettek 92 százaléka ismerte a Magyar Máltai Szeretetszolgálat nevét, többségük megbízik a szervezetben, így abban is, hogy az adományokat a leginkább rászorulóknak juttatják el.”

Karácsonyi trendek