Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

12 fontos bejelentés mindössze 12 hónap alatt

A HMD Global, a Nokia telefonok új otthona idén ünnepli első születésnapját

A HMD Global, a Nokia telefonok otthona ma ünnepli első születésnapját. Az indulás óta, vagyis mindössze 12 hónap alatt a cég 12 közleményt tett közzé, melyből 11 az új eszközök bevezetéséről szólt, valamint egy a ZEISS-el való együttműködésről. A gyors és jelentős fejlődést pedig nem csak az új fejlesztések, hanem a növekvő vevői elégedettség is segítette.

A HMD Global az első naptól népszerűvé vált a fogyasztók körében; ezt bizonyítja, hogy a cég már hat új Nokia okostelefont és öt hagyományos készüléket kínál több mint 80 piacon. Ennek eredményeképp 170 országban történtek már készülékaktiválások, valamint a HMD Global 48 különböző nyelvű weboldalon keresztül nyújt tájékoztatást a mobiltelefonokról, hogy biztos alapokat teremthessen a folyamatos fejlődésnek és nagyszerű élményt nyújtson vásárlóinak.

Gyors és jelentős növekedés

Az idei Mobile World Congressen a HMD Global elsőszámú bejelentése a Nokia 3310 készülék és a legújabb Andorid rendszerrel ellátott eszközök piacra való bevezetése volt. Az új portfólió nem csak, hogy 20 díjat nyert, hanem ismét népszerűvé tette a márkát a globális piacon. A Nokia telefonok ma már több mint 80 országban kaphatók, emellett 45 weboldalon, 48 különböző nyelven érhető el tájékoztatást a legújabb készülékekről és frissítésekről. Az új Nokia modelleket már több mint 170 országban használják a vásárlók.

Egy év alatt a HMD Global több jelentős stratégiai partnerséget alakított ki az iparág vezető vállalataival, mint a Nokia, a Google, a Foxconn és a ZEISS. Az együttműködésekkel a vállalat célja, hogy a legkorszerűbb innovációval láthassa el készülékeit, melyek így olyan teljesítményt nyújtanak, amit egy okostelefontól a vásárlók elvárnak.

Az elvárásokat felülmúló lelkesedés

Az új portfóliót a rajongók hatalmas lelkesedéssel fogadták: az ikonikus Nokia 3310, a Nokia 3, a Nokia 5 és a Nokia 6 készülékek bemutatóját több mint egymillió ember követte figyelemmel a 2017-es MWC eseményén. Ez az interneten több mint 200 milliós videó megtekintést és 87 milliós látogatást jelentett az elmúlt egy év alatt. A 2,2 milliós Facebook követők számával pedig a Nokia rajongók valóban megmutatták, mennyire elköteleződtek a készülékek és a márka iránt.

Ezúton is szeretném megköszönni a rajongóink hihetetlenül pozitív visszajelzéseit, a bizalmukat és szeretetüket. Minden nagy bejelentésünkkel és fejlesztésünkkel azt szerettük volna elérni, hogy vásárlóink elkötelezettek és lelkesek maradjanak a Nokia telefonok iránt. A készülékekre irányuló nagy figyelem, a Nokia közösségekhez való tartozás és az információk megosztása együttesen teremtik meg azt az alapot, amivel folyamatosan fejlődni tudunk” – nyilatkozta Floran Seiche, a HMD Global elnöke. Hozzátette: ”Az eddigi eredmények és visszajelzések alapján azt hiszem, mindenki nevében kijelenthetem, hogy izgatottan várjuk, mit hoz majd a 2018-as év nekünk és a rajongóknak egyaránt.”

A HMD Global most a „Legyél Te az ajándék!” kampánnyal kedveskedik a rajongóinak, amivel a vállalat célja, hogy a az emberek még közelebb kerüljenek egymáshoz és több időt töltsenek együtt az ünnepi időszakban. A vásárlók idén azt ajándékozhatják szeretteinek, amire igazán vágynak, így egy olyan, díszcsomagolásba nem rejthető meglepetést nyújthatnak át, ami valóban a legfontosabb dolog, amit csak adhatnak – az időt.

A termékek iránti elkötelezettség és eredmények

Ezzel a többrétű termékportfólióval a HMD Global egy éven belül elérhetővé tette a klasszikus Nokia tulajdonságokkal rendelkező készülékeket, illetve a legkiválóbb androidos okostelefonokat. A Nokia telefonokat a megszokott minőség fémjelezte, illetve az egyszerűségen alapuló örökségéből merítve, három irányadó elv alapján készültek el: megbízhatóság, letisztult kialakítás és biztonságos, naprakész Android operációs rendszer.

A Nokia telefonok otthona elhozta az Android 8.0 OreoTM frissítést a Nokia 8 készülékekre, ezzel a legfrissebb Androiddal bővítve a már eddig is impresszív portfólióját. A Nokia 8 készülékek esetében ez az új frissítés a korábbi vegytiszta Android rendszert egészíti ki olyan funkciókkal, mint az Android Instant applikációk és a Background Limits. Az új rendszerrel a felhasználók egy kiforrott megoldást és megbízható élményt kapnak.

„A rajongók óriási elvárást támasztottak a Nokia telefonokkal szemben, így hatalmas volt a felelősségünk, hogy minél több vevői igényt elégíthessünk ki és adhassuk át a valódi Nokia élményt. Ennek köszönhetően olyan modelleket terveztünk, amik hűek a skandináv, letisztult és minőségi kivitelezéshez. A legfrissebb technológiák integrálásával a legfőbb célunk az volt, hogy fokozzuk a felhasználói élményt és olyan innovatív megoldásokat mutassunk be a rajongóinknak, mint a Nokia 8 készülékek Dual-Sight funkciója, vagy a rendkívül hosszú, 2 napos akkumulátor üzemidővel rendelkező Nokia 2 modellek” – nyilatkozta Juho Sarvikas, a HMD Global vezető termékigazgatója.

„A Nokia 6, az első okostelefonunk Kínában mindössze 23 másodperc alatt fogyott el. A közelmúltban megjelent Nokia 8 és a Nokia 2 más-más szempontból számítanak igazi csúcskategóriás modelleknek, amelyek megfizethető áron kínálnak magas fokú minőséget a vásárlóknak. Úgy gondolom, a pozitív visszajelzések, a portfóliónkért kapott elismerések magukért beszélnek, ezért nagyon hálásak vagyunk a rajongók lelkesedéséért és támogatásáért.”

„A teljes termékportfólió kialakítása és folyamatosa fejlesztése a rajongók visszajelzésén alapszik, ezért rendkívüli örömmel fogadtuk a sok pozitív reakciót. Az elmúlt 12 hónap minősítése inspirált mindet arra, hogy a jövőben még jobbak lehessünk. Mindent összevetve, valóban izgalmas első évet tudhatunk magunk mögött, és már izgatottak vagyunk, hogy a követező 12 hónap alatt milyen újdonságokkal tudjuk meglepni rajongóinkat. Biztosak vagyunk benne, hogy ugyanilyen lelkesek és elkötelezettek lesznek majd!” – hangsúlyozta Pekka Rantala, a HMD marketingigazgatója.