Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Virtuális bankot irányíthattak a hallgatók

A fiatalok számára a folyamatos fejlődés lehetősége a legvonzóbb egy munkahelyben. Olyan helyen szeretnének dolgozni, ahol lehetőséget kaphatnak a kiteljesedésre, hogy valóban azt csinálhassák, ami tényleg érdekli őket, és amiben igazán jók, hiszen csak így léphetnek előre, és lehetnek elégedettek az életben. A cégeknek ezért ma már elengedhetetlen odafigyelni a tudásfejlesztésre, a személyes kiteljesedésre is. A K&H diákkupán részt vevő felsőoktatási hallgatók most igazán nagy próbatételt kaptak, hiszen megmutathatták, ők hogyan vezetnének egy virtuális pénzintézetet.

Kilencedik alkalommal rendezték meg a K&H diákkupát, amelyre idén 234 háromfős csapat jelentkezett a hazai, közgazdasági ismereteket tanító felsőoktatási intézményekből. „A K&H felelős vállalatként a pénzügyi fenntarthatóság mellett arra is törekszik, hogy válaszokat adjon a társadalmi igényekre, és hozzájáruljon ahhoz, hogy a társadalom tagjai teljes életet élhessenek. A jövő tehetséges munkavállalói számára pedig a sikeres, elégedett élet folyamatos fejlődéssel, a képességek kiszélesítésével érhető el, amit az újításra és változásra nyitott vállalatok adhatnak meg. Az idei K&H diákkupán részt vevő csapatok ezért igen komoly feladattal birkózhattak meg, hiszen egy virtuális kereskedelmi bank vezetését kellett ellátniuk, a döntőbe került „bankvezetőknek” pedig többek között egy mobilalkalmazást kellett fejleszteniük” – tájékoztatott Németh Balázs a K&H Változáskezelés divízió vezetője.

Felsővezetőként elsősorban olyan banki alaptevékenységeket kellett irányítani, mint a hiteltermékek bevezetése, az osztalékfizetés vagy a forrásgyűjtés, de a biztosítási üzletág és a befektetések is fontos szerepet kaptak. A bank eredményességi indexének maximalizálására kellett törekedni, miközben a virtuális bankok működését üzleti szimulációs szoftver modellezte.

A döntőben a versenyzők számára igazán testhezálló mobilalkalmazás-fejlesztési feladattal arra voltunk kíváncsiak, hogy az ún. digitális nemzedék szerint mitől lesz könnyen és gördülékenyen használható egy ilyen szolgáltatás. A hallgatók megoldásai megerősítettek bennünket abban, hogy olyan dinamikus, élénk, újító megoldásokra van szükség, amik kellően részletes funkciókkal bírnak, ugyanakkor a saját egyéni igényekhez, felhasználáshoz igazíthatók. Emellett szívesen használnak olyan megoldásokat, amelyeket már megszoktak a közösségi médiában” – hangsúlyozta Németh Balázs.

A legtehetségesebb „bankvezetőket”, a Budapesti Corvinus Egyetem Stratton Oakmont Inc. csapatát – Balázs Bencét, Héder Zoltánt és Orbán Dávidot – Belgiumban a K&H anyavállalatában a KBC vezetői látják vendégül.