Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

„Ünnepeljük a múltat, fenntarthatóvá tesszük a jövőt”


A fenntarthatóságot ünnepli a 30 éves UniCredit Bank


Az UniCredit Bank idén ünnepli magyarországi fennállásának 30. évfordulóját, és a jubileum alkalmából ügyfeleinek történetein keresztül mutatja be, hogyan járult hozzá az üzleti fenntarthatósághoz. Ezekkel a történetekkel a bank másokat is inspirálni szeretne és jó gyakorlatokat bemutatni arra, hogy egy vállalat életébe miként tudnak beépülni az üzleti és környezeti fenntarthatóság szempontjai, függetlenül a vállalat profiljától. A bank a kampánnyal egyúttal vállalást tesz arra, hogy a jövőben még nagyobb figyelmet fordít azokra a projektekre, melyek pozitív társadalmi vagy környezeti hatása van.


Az elmúlt 30 évben az UniCredit számos olyan projektet finanszírozott, amelyeken keresztül jelentős hatást gyakorolt a környező világra. Partnereivel közösen otthonokat teremtett, városrészeket, vállalatokat épített fel, családi vállalkozásokat segített óriáscéggé fejlődni. Katalizátor szerepét a bank még inkább erősíteni kívánja, ezért a jövőben az eddigieknél is nagyobb figyelmet fordít ügyfeleinek társadalmi és környezeti hatású projektjeire, és olyan kezdeményezéseket támogat, amelyek mindannyiunk életét jobbá teszik.


30 éves kampányt olyan ügyfelek történeteire építették, akik fenntarthatósági törekvéseikkel, érték alapú üzleti gondolkodásukkal mindannyiunkat inspirálhatnak. A generációváltás és a lojális dolgozók megtartásának titkát a baranyai régió pékipari vállalkozása, az Aranycipó Pékség története példázza. A háború előtti receptúrák és a kézműves édességek tradíciójának őrzésében régóta segíti a bank a Szamos Marcipánt, tőlük a generációkon átívelő, hosszú távú üzleti döntéshozatalról és a tudásmegosztás fontosságáról tudhatunk meg többet. A Nyíregyházi Állatpark a ritka állatfajok mentése mellett kötelezte el magát, miközben oktató tevékenységükkel elkötelezetten gyarapítják az állat- és természetvédelem iránt felelősséget vállalók táborát. Fenntartható, multifunkciós városrészeket és élhetőbb közösségi tereket tervez és kivitelez a Futureal-csoport, akik jelenleg most a dél-budai városközpont arculatát álmodják újra, amely a környék felvirágzásának kereskedelmi és üzleti hajtóereje lesz majd. A bébiételgyártó HiPP Kft. környezetvédelmi szempontjai messze túlmutatnak azon, hogy a cég egészséges, minőségi és finom ételeket gyárt a legkisebbeknek: érdemes odafigyelni rájuk, mert fenntarthatósági törekvéseik a cég egész tevékenységét átölelik.


Az ügyfelekkel készített videók az UniCredit jubileumi weboldalán találhatók.