Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a CPS GfK-t felvásárló YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát YouGovra.

A januári felvásárlás óta folyamatban lévő márkaátalakítási folyamat merészebb és előremutatóbb, mint a YouGov márka arculatának átvétele. Az egész szervezetet átfogó üzleti felülvizsgálatot végeztek. Annak érdekében, hogy összehangolják a YouGov és a CPS GfK szakértelmét, értékeit és céljait, hogy olyan egységes márkastratégiát, új pozicionálást és üzenetküldő megközelítést hozzanak létre, amely tükrözi az újradefiniált globális YouGov szervezet együttes erejét és ambícióit.

A CPS GfK mostantól YouGov. Ez a márkanévváltás mérföldkő számunkra, és fontos lépés ahhoz, hogy megmutassuk a világnak, mit képviselünk. Hihetetlenül büszkék vagyunk örökségünkre, és tudjuk, hogy ez a YouGovban virágozni fog, mert ez a szervezet hisz a kiváló minőségű, pontos adatokban, amelyek valós emberekből álló, elkötelezett panelből származnak, a kutatási szakértelemmel és a technológiai innovációval összekapcsolva. Az ügyfelek és a tagok teljes szívvel támogatták az utunkat, és tudjuk, hogy ez még csak a kezdet, és sok minden vár rájuk a következő fejezetben.”

– Stefan Heremans, a CPS GfK elnöke és megbízott vezérigazgatója.

Ez nem csak a CPS GfK számára jelent átalakulást, hanem a YouGov egésze számára is jelentős pillanat, mivel integrálják a vállalatba a CPS GfK-t. Az új márkapozíció középpontjában a valóság fogalma áll, és az a kritikus szerep, amelyet a valós emberektől származó minőségi adatok játszanak abban, hogy a szervezetek megértsék, mit gondolnak, éreznek és tesznek az emberek.

Az egész üzletág négy alappillére köré épül: az adatok minőségének biztosítása; a véleményeket és viselkedéseket megosztó, egyedülálló tagközösség kialakítása; a bennfentes szakemberek megbízható szakértelme; és az innovatív technológiák, például a mesterséges intelligencia kihasználása a valódi emberi meglátások feltárásához.

A YouGov valódi és valós idejű, mélyreható viselkedési, hozzáállásbeli adatok intelligens technológiával és megbízható emberi szakértelemmel való kombinációja révén gazdag ismeretek megszerzését biztosít kompromisszumok nélküli pontossággal. Ez lehetővé teszi az egyének, márkák és szervezetek számára, hogy világszerte jobb döntéseket hozzanak, és a versenytársak előtt maradjanak.

Most, hogy a CPS GfK már YouGov, fontos, hogy márkánk kiemelje azt, amit az ügyfeleinknek nyújtunk: a kutatási valóságot. Ez egy átalakító pillanat a YouGov egésze számára. Az adatiparban tapasztalható nagy zaj miatt létfontosságú, hogy alapvető küldetésünkre összpontosítsunk: valódi adatokat szolgáltassunk valós emberektől valós időben. Mindez visszavezet a panelünkhöz, akik megosztják velünk véleményüket és tetteiket. A legmodernebb technológiai platformjainkkal és kutatási szakértelmünkkel kombinálva világos, pontos adatokat szolgáltatunk, hogy ügyfeleink szembe tudjanak nézni a valósággal.”

Mike Woods, a YouGov marketingigazgatója.

A CPS GfK összes márkaeszköze és csatornája a YouGov márkanévvel összhangban frissül. Az ügyfél- és tagkommunikáció már átkerült a YouGov márkanévre, a CPS GfK saját közösségi csatornái és honlapja pedig november végére megszűnik.

December 3-án a YouGo előadást tart a Behaviour Change Fall 2024 webináriumon, a CPS GfK népszerű, kétévente megrendezett a vásárlói magatartásról szóló legfrissebb eredményeit bemutató rendezvényén. Ez lesz a YouGov és a CPS GfK közös adatainak első nyilvános prezentációja az európai közönség számára.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!