Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a CPS GfK-t felvásárló YouGov
Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát YouGovra.
A januári felvásárlás óta folyamatban lévő márkaátalakítási folyamat merészebb és előremutatóbb, mint a YouGov márka arculatának átvétele. Az egész szervezetet átfogó üzleti felülvizsgálatot végeztek. Annak érdekében, hogy összehangolják a YouGov és a CPS GfK szakértelmét, értékeit és céljait, hogy olyan egységes márkastratégiát, új pozicionálást és üzenetküldő megközelítést hozzanak létre, amely tükrözi az újradefiniált globális YouGov szervezet együttes erejét és ambícióit.
„A CPS GfK mostantól YouGov. Ez a márkanévváltás mérföldkő számunkra, és fontos lépés ahhoz, hogy megmutassuk a világnak, mit képviselünk. Hihetetlenül büszkék vagyunk örökségünkre, és tudjuk, hogy ez a YouGovban virágozni fog, mert ez a szervezet hisz a kiváló minőségű, pontos adatokban, amelyek valós emberekből álló, elkötelezett panelből származnak, a kutatási szakértelemmel és a technológiai innovációval összekapcsolva. Az ügyfelek és a tagok teljes szívvel támogatták az utunkat, és tudjuk, hogy ez még csak a kezdet, és sok minden vár rájuk a következő fejezetben.”
– Stefan Heremans, a CPS GfK elnöke és megbízott vezérigazgatója.
Ez nem csak a CPS GfK számára jelent átalakulást, hanem a YouGov egésze számára is jelentős pillanat, mivel integrálják a vállalatba a CPS GfK-t. Az új márkapozíció középpontjában a valóság fogalma áll, és az a kritikus szerep, amelyet a valós emberektől származó minőségi adatok játszanak abban, hogy a szervezetek megértsék, mit gondolnak, éreznek és tesznek az emberek.
Az egész üzletág négy alappillére köré épül: az adatok minőségének biztosítása; a véleményeket és viselkedéseket megosztó, egyedülálló tagközösség kialakítása; a bennfentes szakemberek megbízható szakértelme; és az innovatív technológiák, például a mesterséges intelligencia kihasználása a valódi emberi meglátások feltárásához.
A YouGov valódi és valós idejű, mélyreható viselkedési, hozzáállásbeli adatok intelligens technológiával és megbízható emberi szakértelemmel való kombinációja révén gazdag ismeretek megszerzését biztosít kompromisszumok nélküli pontossággal. Ez lehetővé teszi az egyének, márkák és szervezetek számára, hogy világszerte jobb döntéseket hozzanak, és a versenytársak előtt maradjanak.
„Most, hogy a CPS GfK már YouGov, fontos, hogy márkánk kiemelje azt, amit az ügyfeleinknek nyújtunk: a kutatási valóságot. Ez egy átalakító pillanat a YouGov egésze számára. Az adatiparban tapasztalható nagy zaj miatt létfontosságú, hogy alapvető küldetésünkre összpontosítsunk: valódi adatokat szolgáltassunk valós emberektől valós időben. Mindez visszavezet a panelünkhöz, akik megosztják velünk véleményüket és tetteiket. A legmodernebb technológiai platformjainkkal és kutatási szakértelmünkkel kombinálva világos, pontos adatokat szolgáltatunk, hogy ügyfeleink szembe tudjanak nézni a valósággal.”
– Mike Woods, a YouGov marketingigazgatója.
A CPS GfK összes márkaeszköze és csatornája a YouGov márkanévvel összhangban frissül. Az ügyfél- és tagkommunikáció már átkerült a YouGov márkanévre, a CPS GfK saját közösségi csatornái és honlapja pedig november végére megszűnik.
December 3-án a YouGo előadást tart a Behaviour Change Fall 2024 webináriumon, a CPS GfK népszerű, kétévente megrendezett a vásárlói magatartásról szóló legfrissebb eredményeit bemutató rendezvényén. Ez lesz a YouGov és a CPS GfK közös adatainak első nyilvános prezentációja az európai közönség számára.