Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Újabb 5 évig az AutoWallis Csoport lesz az Opel importőre Magyarországon és három további régiós országban

    • A megállapodás értelmében legalább 2028 végéig az AutoWallis, fogja a márkát képviselni a közép-kelet-európai régió négy országában
    • 2023-ban közel 12 ezer új Opelt értékesített a cég a régió négy piacán

Újabb öt évre meghosszabbította a meghatározó német autógyár az AutoWallis Csoport Opel nagykereskedelemi szerződését a közép-kelet-európai régió négy országában. Az AutoWallis 2020 óta képviseli az Opelt Magyarországon, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában, így a mostani megállapodással tovább erősödik az eddigi együttműködés.

A megállapodás értelmében így továbbra is, legalább 2028 végéig az AutoWallis, a régió meghatározó autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatója fogja a márkát képviselni a közép-kelet-európai régió négy országában. Az AutoWallis 2020-ban szerezte meg az Opel képviseleti jogait, melyet követően sikeresen átvette az érintett országok importőri tevékenységhez kapcsolódó munkavállalóit, így a Csoport az egyik legjelentősebb német autómárka partnerei közé lépett be, és ért el komoly sikereket az elmúlt években.

Andrew Prest, az AutoWallis Distribution ügyvezetője elmondta, hogy az elmúlt években folyamatosan erősödött kapcsolatuk a márkával, mára az Opel egyik legnagyobb független importőrévé váltak, 2023-ban közel 12 ezer darab új Opelt értékesítveAndrew Prest hozzátette: a mostani megállapodás jól mutatja, hogy az AutoWallis hosszú távon komoly partnere a világ legnagyobb autómárkáinak, melyek száma az elmúlt években a Csoport stratégiai céljainak megfelelően bővült.

Frano Šušnjara, az AutoWallis Distribution regionális Opel márkaigazgatója kiemelte, hogy az Opelnek erős gyökerei vannak a régióban, és az idei különösen fontos év lesz a márka életében: 8 újdonság érkezik, köztük az Astra Sports Tourer, a megújult Corsa és Mokka, a teljesen új Frontera és egy szintén teljesen új Grandland utód, továbbá megújul a teljes kishaszonjármű paletta is. Az év végére valamennyi Opel modellnek lesz teljesen elektromos és belsőégésű változata is.

Ormosy Gábor, az AutoWallis Nyrt. vezérigazgatója az újabb 5 évre szóló megállapodást stratégiai jelentőségűnek értékeli, mivel az Opel az AutoWallis nagykereskedelmi üzletága által értékesített közel 35 ezer darab gépjármű 30 százalékát adta, ezzel a legnagyobb súlyt képviseli. Ormosy Gábor kifejtette, hogy az AutoWallis Csoport az elmúlt években nemzetközi csoporttá vált: bevételének több mint fele tartósan a külföldi piacokról származik az organikus és akvizíciós bővülésnek köszönhetően. Árbevétele 2019 óta négyszeresére nőtt, megközelítve az 1 milliárd eurót, míg nyeresége, egy részvényre jutó eredménye ennél is gyorsabban emelkedett. A társaság ma már a régió 16 országában van jelen, ahol összesen 23 márkát képvisel. Az AutoWallis stratégiai célja, hogy az évtized végére a régió meghatározó autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatójává váljon.