Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Új vezetővel erősít a terjeszkedő Prohuman

A nemzetközi terjeszkedés szervezeti erősítést is kíván: tapasztalt kereskedelmi vezető érkezett a Prohuman-hoz

Az elmúlt hónapokban bejelentett régiós erősödés kaphat további lendületet a következő időszakban a Prohuman-nál. A 7 kelet-közép-európai országban immár több, mint 20 ezer munkavállalót foglalkoztató magyar HR szolgáltatónak nem csak a bővülés a célja az elkövetkező években, de a teljes cégcsoport megerősítése úgy szervezetében, mint funkcionalitásában, hogy képes legyen megfelelni a terjeszkedéssel járó követelményeknek. Az új kereskedelmi igazgató, Hujber Tibor kinevezése is ezt a folyamatot támogatja.

A szakember gazdag tapasztalattal érkezik az új pozícióba, olyan nagyvállalatoknál töltött be vezető szerepet, mint a Trenkwalder, az Adecco, és a LinkedIn. Mint eddigi karrierje során sok esetben, most is dinamikus, átfogó fejlődési folyamat menedzselése lesz az egyik fő feladata.

“Az elsődleges célom a cégcsoport növekedési pályájának biztosítása olyan szakértői csapattal – illetve annak fejlesztésével -, amely az ügyfelek részére a legmagasabb szintű megoldási alternatívákat szállítja. Ennek kulcsát elsősorban a tanácsadói szemlélet meghonosításában látom a vállalatcsoportnál.” – foglalta össze Hujber Tibor. “A digitalizáció mindennapjaink része, azonban nem elég az aktuális trendeket követni. Egy vezető cégnek mindig egy lépéssel előbbre kell gondolkodnia, és már a jövőbeni fejlődést figyelembe véve kell tervezni a ma döntéseinél. Az elmúlt években főként digitális vállalati folyamatok optimalizációjával, illetve hatásaival foglalkoztam. Ezt szeretném most is fókuszba helyezni például a toborzás menetében, de a belső vállalati kommunikáció terén is sokat segíthet a hatékonyabb működésben a digitális átrendeződés. Alapvető a mesterséges intelligencia integrálása, ez segít még ügyfélközpontúbbá, és hatékonyabbá tenni munkánkat.” – összegezte a Prohuman új kereskedelmi igazgatója.

Hujber Tibor a HR piac egyik legnagyobb kihívásának ma a munkaerőhiányt és a lojális szakemberek megtalálását és megtartását tartja. “A lojalitás növelése kulcskérdés ma, mert a jó kollégák megtartása, az ő megbecsülésük az, ami biztosítja a fenntartható növekedést. De ez önmagában még nem elég: folyamatosan fejlődni, tanulni kell és nemcsak a technológiáról, hanem az ügyfelektől és olyan iparági külföldi szereplőktől, akik jövőbemutató megoldásokat kínálnak.” – emelte ki.

Régiós növekedési pályán

A Prohuman az elmúlt években jelentősen megerősödött. A hazai piacon megszerzett vezető szerepe után a vállalat magyar alapító-tulajdonosai visszavásárolták a korábbi lengyel partnerüknek értékesített tulajdonrészt, és immár újra 100%-os tulajdonosi hányaddal aktív nemzetközi bővülésbe kezdtek. Ennek része volt idén a Szerbiában vezető szerepet betöltő Cityscope Csoport akvizíciója, illetve a szlovén Naton HR leánycég még erősebb integrálása is, amely már Prohuman Slovenia néven folytatja működését, bővítve szolgáltatásait is. A környező országokban így már Romániában, Szolvéniában és Szerbiában is a vezető HR-szolgáltatók közé tartozik a Prohuman, miközben Németországban, Horvátországban és Ausztriában a helyi piac jelentős szereplőjének számít.