Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Új stratégiai vezetőt igazolt a Café Communications

Idén januártól Szakál Zoltán tölti be a stratégiai igazgatói pozíciót a Café Communications-nél. A több mint 20 éves szakmai múlttal rendelkező szakember pályafutása során számos nemzetközi és hazai ügynökségnél, a legnagyobb márkákon dolgozott.

A Café Communications-nél célja a Brand Purpose fókuszú pozícionálási, márkaépítési és márka kommunikációs szemlélet fejlesztése, kiterjesztése. Erre alapozva a márkakötődés erősítésével az ügyfelek stratégiáját és kommunikációját szeretné magasabb szintre emelni, hogy azok, az üzleti célok elérésén túl, képesek legyenek pozitív hatást gyakorolni a márkáikkal az emberek, a közösségek életére.

„Fogyasztói oldalról a márkák társadalmi szerepvállalása iránti igény az elmúlt időszaknak is köszönhetően hatványozottan nőtt. Most már minden márkának szembe kell néznie azzal, hogy a fogyasztóik a funkcionális és emocionális előnyök mellett a pozitív kulturális relevancia alapján hozhatják meg a vásárlási döntésüket. Azaz ennek megléte esetén versenyelőnybe, ellenkező esetben hátrányba kerülhetnek.” – hangsúlyozta Szakál Zoltán.

A Café Communications új stratégiai igazgatója az elmúlt két évtizedben mind a napi szintű tervezésben, mind a márkastratégiák és márkapozicionálások, valamint kommunikációs, illetve employer branding stratégiák fejlesztésében több mint száz márkán szerzett tapasztalatot a legnagyobb FMCG, telekommunikációs, OTC, pénzügyi, kereskedelmi és autóipari vállalatok megbízásából. Ezek mellett pedig számos non profit szervezetet érintő, önként vállalt stratégiai munkával is foglalkozott.