Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Új, lakossági szolgáltatást jelentett be a GLS

eCsomag –

A GLS a megújult arculatával egy időben nemrég bevezette az új eCsomag szolgáltatást, melynek eredményeképpen a lakossági ügyfelek most már pár perc alatt, akár másnapra házhoz rendelhetik a futárt. A vállalat belföldön a felvételt követő munkanapon kézbesítési a csomagot, valamint további 24 európai országba is szállít!

Eddig a GLS-sel csak üzleti partnerek tudtak közvetlenül csomagot feladni. Magánszemélyek pedig a GLS CsomagPont hálózat segítségével vehették igénybe a vállalat szolgáltatásait. Az elmúlt időszakban azonban jelentősen növekedett a magánszemélyek közötti csomagküldésre vonatkozó igény és ennek hatására jött létre az új GLS eCsomag szolgáltatás.

Régóta létező piaci igény volt a lakossági ügyfelek számára a közvetlen háztól házig szállítás és most jött el az ideje, hogy kapjon egy erre alkalmas felületet a szolgáltatás.  

Mi, a GLS dolgozói mindig is fontosnak tartottuk, hogy ügyfeleinket magas színvonalon tudjuk kiszolgálni. Ahhoz, hogy a minőségi szolgáltatást továbbra is fenn tudjuk tartani az elmúlt időszakban újabb 4 depóval bővültünk, így összesen már 84 depóból álló hálózatunk segítségével még közelebb kerülhetünk Feladóinkhoz és Címzettjeinkhez. A legfőbb kihívást egy professzionális, korszerű, mégis egyszerű és ügyfélbarát platform létrehozása jelentette, mivel az eCsomag-on történő minden csomagfeladás a normál, napi működésünkbe és folyamatunkba illeszkedik, így ezeket nem kellett módosítani.” – mondta Balázs Attila, GLS kelet-európai értékesítési menedzsere.

Elmondása szerint az érdeklődés az eCsomag októberi indulásának pillanatától jóval felülmúlja a vállalat szakembereinek korábbi elképzeléseit. Ennek oka az lehet, hogy mostantól bárki, a GLS által fémjelzett megbízhatósággal, egyszerűen, online, otthona kényelméből megrendelheti a szolgáltatást.

Mi a GLS-nél továbbra is azt csináljuk, amihez a legjobban értünk: csomagokat szállítunk egyik embertől a másikig, ügyfeleink ambícióinak, álmainak és reményeinek futárai vagyunk, hiszen tudjuk, hogy számukra egy csomag soha nem „csupán egy csomag”. A GLS hivatalos háztól házig szolgáltatása eddig nem volt elérhető magánszemélyek számára. Egyszerű. Megbízható. Kényelmes. Gyors.” – egészítette ki Balázs Attila, GLS kelet-európai értékesítési menedzsere.

A szakember szerint az új szolgáltatással céljuk volt a vállalat üzleti partnereinek operatív támogatása is, hiszen a webáruházak megrendelői számára az esetleges csomagvisszaküldések az oldal segítségével gyorsan és hatékonyan lebonyolíthatók. A regisztrált felhasználók pedig követni és ellenőrizni tudják a korábbi csomagküldéseinket a felületen.

GLS Hungary:

  • A GLS Hungary Magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója.
  • A csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek Magyarország és Szlovákia egész területén.
  • További szomszédos országokba 48 óra, a távolabbi régiókba 72-120 óra az átfutási idő.
  • 84 depóból és egy csomagirányító központból (HUB) álló hálózatával a GLS Hungary.
  • Magyarország egész területén gyors és zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé.
  • A Budapest mellett működő központ nemzetközi csomagirányítóként is szolgál.
  • Minden logisztikai folyamat a GLS magas minőségi normáinak megfelelően, a legmodernebb technológia alkalmazásával zajlik.
  • A GLS Hungary egyben a GLS kelet-európai régiójának központja.
  • Régióhoz tartozó országok: Magyarország, Csehország, Horvátország, Románia, Szlovákia, Szlovénia
  • További információ: https://gls-group.eu/HU/hu/home