Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Új kreatív ügynökséget választott a VELUX

.

A világszinten piacvezető tetőablak gyártó 2020 augusztusában meghirdetett tenderén kétkörös kiválasztási folyamat után döntött a Café Communications-szel közös együttműködés mellett.

„Évtizedek óta gyakorlatilag alig változó márkastratégia és üzenethalmaz mellett dolgozunk a magyar piacon, ezért felüdítő, amikor egy ügynökség új megközelítést vagy szempontokat hoz be a munkánkba. A Café ezzel hívta fel magára a figyelmünket az egyébként rendkívül színvonalas tenderanyagokat felvonultató ügynökségek közül” – mondja Kárpáti Marianna, marketingvezető.

A tender középpontjában egy őszi eladásösztönző kampány állt. Az alapvető cél a megkönnyített ablakcsere folyamat bemutatása és a pénzvisszatérítés akció hangsúlyozása volt.

„Nagyon ritkán találkozunk olyan összeszedett és hasznos feedback-kel, amit a VELUX csapattól kaptunk már a prezentáció alatt. Ez sokat segített abban, hogy azonnal partnerként kezdjünk el közösen gondolkodni, és egy remek hangulatú és hatékony közös munkát vetít előre.” – mondta el nekünk Várkonyi Eni, a Café Communications társ-kreatívigazgatója, aki a kreatív csapattal együtt már várja a januárban induló közös munkát.