Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Új kategóriákkal, tizenhetedik alkalommal rendezik meg a Mastercard – Év Bankja versenyt

A tavaly elindított átalakítás sikereit követően idén is újdonságokkal várják a pénzintézetek jelentkezését

A Mastercard ma bejelentette, hogy idén is várja a hazai bankok és pénzügyi szolgáltatók jelentkezését a Mastercard – Év Bankja 2022 versenyre. A fizetéstechnológiai cég tavaly teljeskörűen átalakította a programot, ez a folyamat pedig az idei évben is több újdonságot hozott.

„Amikor tavaly, 16 év után úgy döntöttünk, hogy az alapoktól építjük újra a Mastercard – Év Bankja versenyt, a szektort érintő radikális változások inspiráltak minket. Már akkor jól látható volt, hogy az a dinamika, amit a digitalizáció hozott magával, évről-évre olyan változásokat hozott a napi pénzügyekbe, amelyek korábban több év alatt mentek végbe. Ezek alapján pedig nem is volt kérdés, hogy a versenynek is szükségszerűen követnie kell a változásokat” – mondta az idei kiírás kapcsán Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

A Mastercard továbbra is úgy látja, hogy miközben a bankoknak egyre többet kell tenniük, hogy a növekvő ügyféligények mellett is versenyképes pénzügyi megoldásokkal legyenek jelen a magyar piacon, a napi üzletmenettől távolabb eső területek is egyre fontosabbá válnak. A fenntarthatóságért tett erőfeszítéseket évek óta díjazzák, de a munkavállalókra fókuszáló Az év Employer Branding aktivitása nóvum a verseny történetében.

A bankok idén olyan kategóriákban is pályázhatnak, mint Az év fiataloknak szóló programja, Az év újgenerációs fizetési megoldása, vagy éppen Az év prémium banki aktivitása. A Mastercard elmondása szerint a verseny alapértékei és célkitűzése továbbra sem változott: kiemelni és reflektorfénybe állítani azokat a példaértékű munkát végző szolgáltatókat, akik egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel vannak jelen a hazai piacon.

2022-ben a bankok a következő 6 kategóriában mérhetik össze teljesítményüket:

  • Az év digitális banki UX megoldása
  • Az év fiataloknak szóló programja
  • Az év prémium banki aktivitása
  • Az év Employer Branding aktivitása
  • Az év fenntartható kezdeményezése
  • Az év újgenerációs fizetési megoldása

A kategóriák győztesének kihirdetése mellett 2023 februárjában, a versenyt lezáró gálán adják majd át a MastercardAz év bankja 2022 fődíjat is, melynek nyerteséről a 6 kategóriában elért eredmények alapján döntenek.