Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

„Trust is earned”, azaz a bizalmat ki kell érdemelni

191016_ROSS_PORTSMOUTH_1548.CR2 - The AC75 “Defiant” sailing in Newport, Rhode Island.

Ezt bizonyítja a Helly Hansen 2020-as tavaszi/nyári városi és technikai ruházati kollekciója

A 36. America’s Cup-on induló American Magic csapat és a norvég önkéntes kutató-mentőcsapat, a Norsk Folkehjelp ebben a szezonban a Helly Hansennek szavazott bizalmat

A zord környezetben dolgozó szakemberek számára a siker eléréséhez nélkülözhetetlen a bizalom. A bizalom teszi ugyanis lehetővé, hogy munkájukat elszántan végezzék, kövessék szenvedélyüket és kellőképpen összpontosítsanak. A bizalom kulcsfontosságú, hiszen ha teljes mértékben hisznek magukban, felszerelésükben és csapatukban, akkor mindent elérhetnek, amit kitűznek maguk elé.

A Helly Hansen legújabb globális kampányában, az American Magic vitorlás csapat és a norvég Norsk Folhehjelp önkéntes kutató-mentőcsapat történetei révén bizonyítja be, hogy mennyire fontos a bizalom és miképp lehet azt kiérdemelni.

A kampány során az American Magic törekvésein keresztül követhetjük végig, hogy mi kell ahhoz egy 140 főből álló csapatnak, hogy megnyerhessék a vitorlázás legrangosabb nemzetközi versenyét, a 36. America’s Cup-ot. A közös cél tehát nem kisebb, mint az Amerikai Egyesült Államok legrégebbi trófeája, az Auld Mug visszaszerzése, ehhez pedig nélkülözhetetlen a csapat egymásba és a felszerelésbe vetett bizalma.

A bizalmat nem lehet csak úgy hirtelen kiérdemelni”- nyilatkozza Paul Goodison, az American Magic csapat vitorlása az új, globális kampány részeként bemutatott kisfilmben.Terry Hutchinson, az American Magic csapat kapitánya és vezérigazgatója szerint: “A vizen töltött napok semmivel sem helyettesíthetők. A vitorlázással és gyakorlással töltött időnek mérhető pozitív hatása van a csapatra nézve.” Az American Magic csapat a bizalmat három évnyi tervezés és 27,768 óra gyakorlásnak köszönheti. A csapattagokban – beleértve a designereket, a mérnököket és vitorlázókat – minden egyes együtt töltött perccel, fokozatosan nőtt és épült fel az egymás iránti bizalom és erősödött az elszántság a trófea megszerzése iránt.

A Norwegian People’s Aid professzionális önkéntes kutató-mentőcsapat tagjai számára a bizalom szintén elengedhetetlen. Legyen nappal vagy éjszaka, a csapatnak gyakran szélsőséges időjárási körülmények között kell segítséget nyújtani mentési műveletekben Norvégia egész területén.

Ahhoz, hogy rossz időjárási körülmények között indulj neki a megbízásodnak, meg kell bíznod a csoport tagjaiban” – meséli az új kampány részeként bemutatott kisfilmben Anne Kristin Angvik, a szervezet önkéntese. Noha a csapatnak legtöbbször kiszámíthatatlan időjárással és nehéz tereppel kell szembenéznie, ezeknek a helyzeteknek az együttes átélése építi a bizalmat annak érdekében, hogy tudják bármilyen küldetésre is mennek együtt, épségben fognak hazatérni.

A ‘Trust is Earned’ kampánnyal, azt szeretnénk hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a bizalom olyan szakemberek számára, akik magas kockázati tényezők mellett dolgoznak“- mondta Joumana Løvstad, a Helly Hansen brand marketing vezetője. “Szorosan együttműködünk profi sportolóinkkal és szakembereinkkel annak érdekében, hogy könnyebben megértsük mi a leginkább fontos számukra. Ez a közös munka teszi lehetővé azt, hogy olyan felszerelést gyártsunk, amelyben megbízhatnak mind teljesítmény, mind védelem szempontjából, még a legszélsőségesebb körülmények között is.”

Credits

Creative Director: Adrian Rossi

Creatives: Sam Haynes, John Gibson

Planning Director: Lee Barber

Senior Planner: Andy Hyland

Business Director: Ryan Lacey

Account Director: Jamie Hamill

Account Executive: Ed Taylor

Media agency: Wavemaker

Production company: Twice Productions

Director: Bugsy Riverbank Steel

Editor: Joe Walton

Producer: Selina Dey

Production Assistant: Roberta Fox

Post-production: Whitehouse