„Trust is earned”, azaz a bizalmat ki kell érdemelni

191016_ROSS_PORTSMOUTH_1548.CR2 - The AC75 “Defiant” sailing in Newport, Rhode Island.

Ezt bizonyítja a Helly Hansen 2020-as tavaszi/nyári városi és technikai ruházati kollekciója

A 36. America’s Cup-on induló American Magic csapat és a norvég önkéntes kutató-mentőcsapat, a Norsk Folkehjelp ebben a szezonban a Helly Hansennek szavazott bizalmat

A zord környezetben dolgozó szakemberek számára a siker eléréséhez nélkülözhetetlen a bizalom. A bizalom teszi ugyanis lehetővé, hogy munkájukat elszántan végezzék, kövessék szenvedélyüket és kellőképpen összpontosítsanak. A bizalom kulcsfontosságú, hiszen ha teljes mértékben hisznek magukban, felszerelésükben és csapatukban, akkor mindent elérhetnek, amit kitűznek maguk elé.

A Helly Hansen legújabb globális kampányában, az American Magic vitorlás csapat és a norvég Norsk Folhehjelp önkéntes kutató-mentőcsapat történetei révén bizonyítja be, hogy mennyire fontos a bizalom és miképp lehet azt kiérdemelni.

A kampány során az American Magic törekvésein keresztül követhetjük végig, hogy mi kell ahhoz egy 140 főből álló csapatnak, hogy megnyerhessék a vitorlázás legrangosabb nemzetközi versenyét, a 36. America’s Cup-ot. A közös cél tehát nem kisebb, mint az Amerikai Egyesült Államok legrégebbi trófeája, az Auld Mug visszaszerzése, ehhez pedig nélkülözhetetlen a csapat egymásba és a felszerelésbe vetett bizalma.

A bizalmat nem lehet csak úgy hirtelen kiérdemelni”- nyilatkozza Paul Goodison, az American Magic csapat vitorlása az új, globális kampány részeként bemutatott kisfilmben.Terry Hutchinson, az American Magic csapat kapitánya és vezérigazgatója szerint: “A vizen töltött napok semmivel sem helyettesíthetők. A vitorlázással és gyakorlással töltött időnek mérhető pozitív hatása van a csapatra nézve.” Az American Magic csapat a bizalmat három évnyi tervezés és 27,768 óra gyakorlásnak köszönheti. A csapattagokban – beleértve a designereket, a mérnököket és vitorlázókat – minden egyes együtt töltött perccel, fokozatosan nőtt és épült fel az egymás iránti bizalom és erősödött az elszántság a trófea megszerzése iránt.

A Norwegian People’s Aid professzionális önkéntes kutató-mentőcsapat tagjai számára a bizalom szintén elengedhetetlen. Legyen nappal vagy éjszaka, a csapatnak gyakran szélsőséges időjárási körülmények között kell segítséget nyújtani mentési műveletekben Norvégia egész területén.

Ahhoz, hogy rossz időjárási körülmények között indulj neki a megbízásodnak, meg kell bíznod a csoport tagjaiban” – meséli az új kampány részeként bemutatott kisfilmben Anne Kristin Angvik, a szervezet önkéntese. Noha a csapatnak legtöbbször kiszámíthatatlan időjárással és nehéz tereppel kell szembenéznie, ezeknek a helyzeteknek az együttes átélése építi a bizalmat annak érdekében, hogy tudják bármilyen küldetésre is mennek együtt, épségben fognak hazatérni.

A ‘Trust is Earned’ kampánnyal, azt szeretnénk hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a bizalom olyan szakemberek számára, akik magas kockázati tényezők mellett dolgoznak“- mondta Joumana Løvstad, a Helly Hansen brand marketing vezetője. “Szorosan együttműködünk profi sportolóinkkal és szakembereinkkel annak érdekében, hogy könnyebben megértsük mi a leginkább fontos számukra. Ez a közös munka teszi lehetővé azt, hogy olyan felszerelést gyártsunk, amelyben megbízhatnak mind teljesítmény, mind védelem szempontjából, még a legszélsőségesebb körülmények között is.”

Credits

Creative Director: Adrian Rossi

Creatives: Sam Haynes, John Gibson

Planning Director: Lee Barber

Senior Planner: Andy Hyland

Business Director: Ryan Lacey

Account Director: Jamie Hamill

Account Executive: Ed Taylor

Media agency: Wavemaker

Production company: Twice Productions

Director: Bugsy Riverbank Steel

Editor: Joe Walton

Producer: Selina Dey

Production Assistant: Roberta Fox

Post-production: Whitehouse