Töretlen a pénzintézetek érdeklődése a Mastercard – Év Bankja verseny iránt
Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye az idei megmérettetés legnépszerűbb kategóriája
Idén 19. alkalommal rendezik meg a Mastercard – Év Bankja versenyt, melynek pályázati szakasza most zárult le. A versenyre idén 59 pályázat érkezett, a legtöbb (összesen 9 db) nevezést Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye kategóriában adták le.
A közel két évtizede életre hívott program célja, hogy reflektorfénybe állítsa a magyar bankszektor innovátorait, legjobb megoldásaikat és kezdeményezéseiket. A pénzügyi szolgáltatók 2024-ben 9 kategóriában pályázhattak, amelyeket a Mastercard ebben az évben három szegmensbe rendezett és azokat a bankokat külön díjazza, akik ezekben kimagasló teljesítményt nyújtanak. Így jövőre, a versenyt lezáró Gálaeseményen a Mastercard mindhárom szegmensben győztest hirdet majd.
Az idei verseny nemcsak a díjazás menetében hoz változást, a Mastercard a folyamatos megújulás jegyében olyan témákat is fókuszba emel, amelyek jelentős mértékben változtatják meg a pénzügyi szektor működését.
„Nagyon örülünk, hogy népszerű volt a pályázók körében az idén meghirdetett két új kategóriánk: Az év fintech együttműködése és Az év nyílt bankolás alapú megoldása is, amelyekben összesen tizenhárom nevezés érkezett. A pályázatokból azt látjuk, hogy a pénzügyi szegmens szereplői sikerrel alkalmazzák a legújabb technológiai fejlesztéseket. Ennek a folyamatnak az igazi nyertesei valójában maguk a felhasználók, akik évről évre egyre hatékonyabb, egyszerűbb és innovatívabb megoldásokat választhatnak a napi pénzügyeik intézésére.”
– emelte ki Márkus Gergely, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős country managere.
2024-ben a bankok a következő három szegmensben és ezeken belül összesen 9 kategóriában mérik össze teljesítményüket:
Daily Banking:
- Az év prémium banki ajánlata
- Az év üzleti szegmensnek szóló programja
- Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása
Innovation:
- Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye
- Az év kiberbiztonsági edukációs kampánya
- Az év nyílt bankolás alapú megoldása
Beyond Banking:
- Az év CSR kezdeményezése
- Az év marketingkommunikációs kampánya
- Az év fintech együttműködése
A kategóriák győzteseinek kihirdetése mellett 2025. februárjában, a versenyt lezáró gálán adják majd át a Mastercard – Az év bankja 2024 fődíjait is, melynek nyerteseiről a szegmensekben elért összeredmények alapján döntenek.
Az idei kategóriákról és a szempontrendszerről bővebb információ a www.evbankja.hu oldalon található.