Töretlen a pénzintézetek érdeklődése a Mastercard – Év Bankja verseny iránt

Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye az idei megmérettetés legnépszerűbb kategóriája

Idén 19. alkalommal rendezik meg a Mastercard – Év Bankja versenyt, melynek pályázati szakasza most zárult le. A versenyre idén 59 pályázat érkezett, a legtöbb (összesen 9 db) nevezést Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye kategóriában adták le.

A közel két évtizede életre hívott program célja, hogy reflektorfénybe állítsa a magyar bankszektor innovátorait, legjobb megoldásaikat és kezdeményezéseiket. A pénzügyi szolgáltatók 2024-ben 9 kategóriában pályázhattak, amelyeket a Mastercard ebben az évben három szegmensbe rendezett és azokat a bankokat külön díjazza, akik ezekben kimagasló teljesítményt nyújtanak. Így jövőre, a versenyt lezáró Gálaeseményen a Mastercard mindhárom szegmensben győztest hirdet majd.

Az idei verseny nemcsak a díjazás menetében hoz változást, a Mastercard a folyamatos megújulás jegyében olyan témákat is fókuszba emel, amelyek jelentős mértékben változtatják meg a pénzügyi szektor működését.

Nagyon örülünk, hogy népszerű volt a pályázók körében az idén meghirdetett két új kategóriánk: Az év fintech együttműködése és Az év nyílt bankolás alapú megoldása is, amelyekben összesen tizenhárom nevezés érkezett. A pályázatokból azt látjuk, hogy a pénzügyi szegmens szereplői sikerrel alkalmazzák a legújabb technológiai fejlesztéseket. Ennek a folyamatnak az igazi nyertesei valójában maguk a felhasználók, akik évről évre egyre hatékonyabb, egyszerűbb és innovatívabb megoldásokat választhatnak a napi pénzügyeik intézésére.”

emelte ki Márkus Gergely, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős country managere.

2024-ben a bankok a következő három szegmensben és ezeken belül összesen 9 kategóriában mérik össze teljesítményüket:

Daily Banking:

  • Az év prémium banki ajánlata
  • Az év üzleti szegmensnek szóló programja
  • Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása

Innovation:

  • Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye
  • Az év kiberbiztonsági edukációs kampánya
  • Az év nyílt bankolás alapú megoldása

Beyond Banking:

  • Az év CSR kezdeményezése
  • Az év marketingkommunikációs kampánya
  • Az év fintech együttműködése

A kategóriák győzteseinek kihirdetése mellett 2025. februárjában, a versenyt lezáró gálán adják majd át a Mastercard Az év bankja 2024 fődíjait is, melynek nyerteseiről a szegmensekben elért összeredmények alapján döntenek.

Az idei kategóriákról és a szempontrendszerről bővebb információ a www.evbankja.hu oldalon található.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!