Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Teljesen megújul a 87 éves játékmárka


Fentarthatóbb csomagolást, új logót és küldetést jelentett be a schleich®

Minden egy schleich® figurával kezdődik – egy határok nélküli történettel, amelyet korábban soha nem meséltek el, és amely soha nem ér véget. Egy történet, amit csak a gyerekek tudnak kitalálni: tündérek játszanak a sárban, elefántok tudnak repülni, cápák és tehenek a legjobb barátok. 2022 júliusától a schleich® a „where stories begin” (ahol történetek születnek) új küldetését foglalja magában, amely 87 éve örvendezteti meg a gyerekeket autentikus karaktereivel. Idén nyáron a schleich® új logóval, friss megjelenéssel és új weboldallal, valamint újratervezett, fenntarthatóbb csomagolással lepi meg fiatal és felnőtt rajongóit egyaránt.



A reklámkampány középpontjában fantáziadús „miért” kérdések állnak, amelyek a csodálkozás szellemét ébresztik: „Nőnek-e a zsiráfok az esőben?”, „Tudnak-e az oroszlánok titkot tartani?”, „Mit esznek a dinoszauruszok?” és „Tud-e egy apró zebra napfényt csinálni?”. A hirdetések digitálisan, out-of-home kivitelben és nyomtatott médiában futnak majd, és a globális piacokra szabott integrált marketingcsatornákon keresztül kapnak támogatást.

Amikor a gyerekek kezükbe veszik a schleich® figurákat és játékkészleteket, képzeletük láthatatlan, varázslatos világokba csöppen. Minden víziló, minden Tyrannosaurus Rex, minden lógófülű nyúl egy izgalmas, folyamatosan fejlődő történet kezdete. Azok a szülők, akik tanúi annak, hogy gyermekeik a kiváló minőségű figurákkal játszanak, tudják, hogy a schleich® márka több, mint egyszerű játék. A schleich® a történetek ihletforrása, amely felébreszti a mesélés örömét. Mindezek a szempontok 2022 júliusától még inkább előtérbe kerülnek. Az egyik legközvetlenebb változás, amely már most belép a piacra, egy merész, modernizált, egyszerűsített logó, amely a játékosság érzését kelti. A gondolatfelhő formáját idéző logó maga is a „Mi lenne, ha?” szellemére utal, amely az új márka középpontjában áll. A márka új szlogenje pedig – where stories begin (ahol történetek születnek)- az új márka lényegének rövid, emlékezetes kifejezése.

„A gyerekek mindig új történeteket találnak ki, folyamatosan kísérleteznek, és képzeletükkel felfedezik a világot. Amikor a schleich® figuráinkkal játszanak, azonnal elragadja őket a saját, privát univerzumuk. Idén nyártól kezdve még láthatóbbá és kézzelfoghatóbbá tesszük márkánknak ezt a magját” – magyarázza Dirk Engehausen, a Schleich GmbH vezérigazgatója. A schleich® meggyőződése, hogy a jó játék 90 százalékban gyermek és tíz százalékban játék.

Victoria Sutch, a schleich® márkaátalakítási folyamatát vezető Chief Transformation Officer hozzátette: „A gyerekek kíváncsiak, és nap mint nap megkérdőjelezik a környezetüket és a körülöttük zajló eseményeket. Ezt a gondolkodásmódot és kíváncsiságot tükrözzük új márkaértékeinkben.” „A gyerekek kíváncsiságát egy lépéssel továbbvisszük azáltal, hogy intenzíven játszunk a kérdésekkel – „Mi lenne, ha?” és „Miért ne?” – egy olyan gondolkodásmóddal, amely szélesíti a látóköröket”.”

A schleich® weboldal is új külsőt kap 2022 júliusában – a schleich® világszerte meghívja rajongóit, hogy osszák meg saját történeteiket, amelyeket a schleich® figurákkal és készletekkel való játék ihletett. Ezt úgy tehetik meg, hogy képeiket #wherestoriesbegin alatt osztják meg az Instagramon vagy a Facebookon.

Az új logó és a felfrissített megjelenés bevezetésével párhuzamosan a schleich® csomagolás is megváltozik. Ahol csak lehet, kerüljük a műanyagot, és újrahasznosított és újrahasznosítható anyagokkal helyettesítjük.