Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Sztárok tesztelték az új VW Arteont

A hazai közélet hat különböző területen ismertté vált, népszerű alakja tesztelte először a Volkswagen legújabb prémium modelljét, az Arteont. D. Tóth Kriszta, Puzsér Róbert, Epres Panni, Zsidró Tamás, Cakó Kinga és Szőke Gábor Miklós egy rendhagyó sajtótájékoztatón mesélt az autóról szerzett benyomásairól.

„Szerencsés voltam, ugyanis hosszabb távon is ki tudtam próbálni az autót, egészen Bécsig mentem vele és csaptam egy rock’n’roll hétvégét egy Guns N’ Roses koncerten. Az Arteon egyébként már álló helyzetben is felkelti a figyelmet, a szalonom előtt parkolva is sokan megnézték és fotózták a kocsit. Minden szituációban ki tudtam próbálni, rendesen toltam, az autópályán is fantasztikusan működik. El is neveztem „Fekete párducnak”, mivel úgy viselkedik, mint egy fenevad. Ahogy beültem, az tűnt fel legelőször, hogy minden rögtön kézre esett, azonnal természetes volt az autó kezelése. Én egyébként „dzsipes” fazon vagyok, az sokkal lassabban reagál. A fiaimnak is nagyon tetszett, mondták is, hogy azonnal vegyem meg” – mesél élményeiről Zsidró Tamás, mesterfodrász.

A Volkswagen új limuzinja az érzelmeken keresztül, de a racionalitást is szem előtt tartva érkezett a felső-középkategóriába. Ebben a szegmensben Európa-szerte a céges vásárlások dominálnak, így olyan autó megalkotása volt a cél, ami megfelel a legszigorúbb járműpolitikával rendelkező cégek előírásainak is, ugyanakkor hat az érzelmekre, és nem csak a benne ülőkére. Így született meg az Arteon >>>