Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Szégyen és gyalázat! A UPC árbevétele 6,6 százalékkal nőtt az első negyedévben

Szégyen és gyalázat, hogy ilyen tré szolgáltatás mellett sikereket könyvelhet el a cég!

A UPC Magyarország 6,6 százalékos árbevétel-növekedést ért el idén az első negyedévben, előfizetéseinek száma 4,8 százalékkal nőtt, meghaladta a 2 millió 193 ezret – közölte az infokommunikációs szolgáltató kedden az MTI-vel.
  

  Az árbevétel összegét a cég nem közölte. A nyilvános adatok szerint 2017-ben a társaság árbevétele 72,91 milliárd forint volt. Korábbi közlésük szerint 2018-ban a UPC magyarországi árbevétele 5,6 százalékkal nőtt.
   

 A közlemény szerint az árbevétel mellett az előfizetések és az ügyfelek száma is nőtt az első negyedévben. Az előfizetések száma a mobil előfizetéseket is beleértve megközelítette a 2 193 800-at, ami 4,8 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest.
 

   A lakossági és üzleti vezetékes és mobil előfizetők száma túllépte a 872 200-at, amely közel 17 ezerrel több, mint 2018 első negyedévében.
   

 Az előző évhez viszonyítva a nagy sebességű internet előfizetések száma több, mint 27 ezerrel bővült, és így elérte a 700 400-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma elérte a 691 200-at, 5900-zal haladta meg az előző év azonos időszakának teljesítményét. A közlemény szerint a mobil előfizetések száma átlépte a 115 800-at, amely közel 23,3 százalékos bővülés 2018 első negyedévéhez képest.
  

  Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta: folytatódik a UPC erőteljes növekedése, amit jól mutat kimagasló negyedéves árbevételük is. A monori körzetben a – saját forrásból és a Szupergyors Internet Programból (SZIP) származó állami támogatással történő – fejlesztések túlnyomó részével elkészültek – tette hozzá. 
   

 A UPC Magyarország a pályázaton elnyert 12 ezerből 8500 háztartásba már eljuttatta szupergyors optikai hálózatát. A kormányzati és saját forrásokból megvalósított hálózatfejlesztés 14 településen valósul meg a monori, a dabasi és a gyáli járásokban. 2019 első negyedévének végére összesen 9 településen a SZIP-fejlesztések közel 70 százaléka már megvalósult – írták.
  

 A UPC az elmúlt 4 évben közel 70 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre.

Személyes tapasztalatunk szerint sokkal többet kellett volna, ugyanis Turán például nincs olyan hét, hogy problémamentesen szolgáltatnák az internetet!

 A UPC a Liberty Global leányvállalata, Magyarországon 1998 óta van jelen. A brit Vodafone csoport tavaly májusban jelentette be, hogy 18,4 milliárd euróért felvásárolja a Liberty Global amerikai kábelszolgáltató cég németországi, cseh, magyar és román leányvállalatait. Az ügylet az illetékes versenyhatóságok jóváhagyása után 2019 közepén zárulhat le.