Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Szabadidős tevékenységekre készültünk szomszédainkkal

Az Árukereső.hu legfrissebb adatai megmutatják, hogy a magyarok és a régió országai az aktuális időjárásra reagálva kerestek termékeket: először a hőség, majd a hideg ellen.

A jó idő berobbanásakor Magyarországon ötször népszerűbbek voltak az autós napellenzők az előző hetekhez képest, és négyszer annyian kerestek ventilátorokra, párologtatókra, és rovarriasztókra – sőt, háromszor annyi embert érdekeltek a szúnyoghálók. Több mint kétszeresére ugrott az érdeklődés a virágállványok és a mobil légkondicionálók iránt is.

A szlovákok és csehek is a kinti időtöltésre készültek. Szlovákiában 10-szer annyian kerestek szerszámok vágófejeire a műhelyben való munkához, de sokakat érdekeltek a függőágyak (174%), a kerti napernyők (126%) és a medencetakarók (123%). Csehországban a beszerelhető és a hordozható légkondik iránti érdeklődés ugrott négyszeresére, de a piknikpokrócok (198%) és a gyerekmedencék (196%) is népszerűek lettek.

Bulgáriában a gyerekszandálokra, pergolákra és gyepöntözőkre kerestek kétszer-háromszor annyian, mint az előző hetekben. Szlovéniában a kerti székekre, hintákra, madáretetőkre és szúnyoghálókra, míg Horvátországban a szúnyoghálók és kerti székek mellett a gyerekcipők és trambulinok is népszerűek voltak. Szerbiában a női ruhákat keresték háromszor annyian, míg Romániában is a kerti székek domináltak.

A lehűléssel azonban megváltoztak a prioritások. Magyarországon kétszeresére nőtt az érdeklődés a radiátorok, a termosztátok és az elektromos fűtőpanelek, valamint másfélszeresére a gázkonvektorok iránt. Szlovákiában a bojlereket, Horvátországban a kályhákat, míg Szlovéniában a fűtőrendszerek kiegészítőit keresték 50%-kal többet. Bulgáriában több mint kétszer annyian kutattak hőpumpákat és tűzhelyeket, a legnagyobb változás pedig Csehországot érintette: ott ötszörös volt az érdeklődés a tűzhelyek iránt.

Egyértelmű, hogy a hirtelen jött jó idő beindította a fogyasztók fantáziáját, azonban az időjárás keresztbe tehetett ezeknek a terveknek. Az érdeklődők pedig lekövették ezeket a változásokat kereséseikkel, és megpróbálták tartani az iramot a természet szeszélyeivel.