Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Superstore díjat nyert a lidl magyarország

A Lidl Magyarország budapesti Fehérvári úti áruházának ítélte a SuperStore idei versenyének szakmai zsűrije a SuperStore 2019 Diszkont kategória győztesének járó díjat.

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a hazai értékesítési helyek számára a Trade Magazin a SuperStore versenyt. A rangos megmérettetésen ezúttal is azok az üzletek indulhattak sikerrel, amelyek külső és belső megjelenése leginkább harmonizál vásárlóik igényeivel, ahol a koncepciónak megfelelő a dizájn, és ahol mindez jól láthatóan visszaköszön a kiszolgálásban, a kommunikációban is.

A szakmai zsűri véleménye alapján a Lidl Magyarország budapesti Fehérvári úti üzlete érdemelte ki a SuperStore címet diszkont kategóriában. A rangos díjjal az áruház komplex innovatív megoldásait ismerték el, melyek a fenntartható fejlődés jegyében megvalósult környezettudatos és környezetbarát megoldások alkalmazása révén járulnak hozzá az áruház működésének hatékonyságához, a munkafolyamatok optimalizálásához, ezáltal pedig a vásárlók elégedettségének növeléséhez.

A 4-6 méteres belmagassággal rendelkező, több mint 1300 m2-es eladótér nagyobb térérzetet és kellemes bevásárlási élményt biztosít a vásárlóknak. Az áruház a 140 m2-es egybefüggő üvegfelületnek köszönhetően maximálisan kihasználja a kinti természetes fényt, ennek, valamint a modern LED-es világításnak köszönhetően tovább csökkenti ökológiai lábnyomát. A raktárban elhelyezett modern hűtőkamráknak köszönhetően jelentősen csökken a hűtés energiaigénye, továbbá az eladótérben elhelyezett egybefüggő 37,5 méter hosszú hűtőpult, mind az áruház környezettudatos működését segítik elő. Az innovatív logisztikai és környezetbarát megoldásokon felül az új áruházban olyan fejlesztéseket valósítottak meg, – mint például a kibővített árufogadó zóna a raktárban vagy a raktár és a kiszolgáló területek közötti racionalizált útvonalak kialakítása – melyek eredményesebb munkavégzést tesznek lehetővé, ezáltal is támogatva a vásárlók magas szintű, hatékony és gyors kiszolgálását.

A Fehérvári úti Lidl áruházban az emberközpontú tervezési szemlélet egyszerre szolgálja a vásárlókat és a munkatársakat, míg a hatékony technológiai megoldások a környezetet is óvják. Külön öröm, hogy a SuperStore elismerés is azt mutatja, hogy a szakmai bizottság és a vásárlók egyaránt nagyra értékelik a Lidl Magyarország ez irányú törekvéseit” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.