Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Stratégiai megállapodást kötött a Budapesti Corvinus Egyetem és a Procter & Gamble

Az oktatás területének elkötelezett támogatójaként újabb meghatározó együttműködést jelentett be a Procter & Gamble és a Budapesti Corvinus Egyetem. A partnerségnek köszönhetően az intézmény mesterszakos hallgatói speciális marketingkurzuson vehetnek részt és szerezhetnek ezáltal naprakész, gyakorlati tudást a magas szintű elméleti ismereteik mellé.

Alulról építkező, szisztematikus oktatás-támogató tevékenységük legújabb programjaként a P&G stratégiai partnerségre lépett a Budapesti Corvinus Egyetemmel. A vállalat már évek óta jó kapcsolatot ápol az intézménnyel, melynek kézzel fogható bizonyítékaként az egyetem marketing mesterképzésének integrált részét képezte korábban a P&G Trade Marketing Master Class nevű mesterkurzus, ahol a hallgatók a P&G szakembereitől tanulhattak interaktív, gyakorlatközpontú kurzusokon. Ebből a mindkét fél által sikeresnek ítélt kapcsolatból most egy magasabb szintű, egy éves stratégiai együttműködés született. A frissen aláírt megállapodás részeként a Corvinus Egyetem őszi félévében trade marketinggel foglalkozó választható kurzus indul a mesterszakos hallgatók számára, és marketing, pénzügyi és vezetéstudományi területeken is vendégelőadásokat tartanak majd a Procter & Gamble szenior menedzserei. Az együttműködés részeként a nagyvállalat részt vesz a Corvinus karrierexpóin is.

A Procter and Gamble vállalat több mint harminc éves magyarországi működése során számos olyan programot indított, amely bizonyította az oktatás iránti elhivatottságát. A korábban életre hívott programok között kiemelkedett az országos szintű, környezettudatos és felelős fogyasztásra nevelést célzó általános iskolai ÖKO-Szokások elnevezésű oktatóanyagsorozatuk elindítása. Emellett a vállalat mindkét gyára szoros kapcsolatot ápol több helyi középiskolával, hogy aktívan támogassák a szakképzést és a jövő technikusait. Gyöngyösön 6 éve a gyár támogatásával ultramodern tanműhelyben zajlik az ipari gépész és műanyagipari feldolgozó képesítések gyakorlati oktatása.

A Corvinus akkor tud példaértékű gazdasági egyetemi képzéseket kínálni a hallgatóknak, ha olyan élénk vállalati kapcsolati hálót épít ki, amelyben mind az akadémiai, mind a versenyszféra eredményei jól láthatóak és hasznosíthatóak a két fél számára. Bízunk benne, hogy a megkötött együttműködés révén a Procter & Gamble Magyarország meghatározó nagyvállalataként fontos szerepet játszik majd a corvinusos ökoszisztémában” – mondta a megállapodás kapcsán Anthony Radev, a Budapesti Corvinus Egyetem elnöke.  

A Procter and Gamble képviseletében Kristina Pásztoroková, a vállalat magyarországi ügyvezetője hangsúlyozta, miért bírnak számukra kiemelt fontossággal az oktatási intézményekkel közös együttműködések: „Hisszük, hogy a P&G nem egy gyártócég, hanem egy óriási közösség, ami arról szól, hogy munkavállalóink olyan feladatokon dolgoznak, amik számítanak – hatást gyakorolnak a világra, a P&G márkákra és a saját karrierjükre, közel 5 milliárd fogyasztónkra világszerte.” Kiemelte, hogy a vállalat küldetéseként tekint a jövő nemzedék edukálására, a megszerzett szakmai és gyakorlati tudás átadására.

Ennek az együttműködésnek köszönhetően gyakorlati tudásmegosztással segítjük a hallgatókat, lehetőséget biztosítunk, hogy milliárd dolláros márkák építésének kulisszatitkait ismerjék meg. Olyan karrierutakat ismerhetnek meg, amire soha nem gondoltak. Felfedezhetik a mindennapokat átszövő áttörő innovációkat, illetve munkafolyamatokat, ahol új ötletek szárnyra kelnek.” – tette hozzá.

Több, mint 30 éve Magyarországon a Procter & Gamble