Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Sorsszerű találkozás és Barcelona

Régi gyökereihez nyúlt vissza az Ocho Macho

Egy magyar házaspár barcelonai sikertörténete a „Futballarium Barcelona”, amiről a Fonogram-jelölt Ocho Macho új, carpe diem életérzésű dalát ihlette és amit a csapat videóklip-forgatása fő helyszínéül választott. A nagy találkozást kalandos véletlenek szülték, miközben visszakaptuk a klasszikus Ocho-i dallamsorokat! 

Kitörölhetetlen név lett a hazai zenei popszcénában az Ocho Macho legikonikusabb albuma, az ’El Mundo Fantastico’ berobbanásával, amely rövidesen platinaminősítést szerzett, és amin a 37 milliós YouTube-megtekintésű „Jó nekem” is szerepel. Kis kísérletezést követően, a fiúk visszatértek a lemez klasszikus, Manu Chao-i motívumaihoz és amit év elején megjelent, „Lazulj bele” című könnyed számuk is képviselt.

Az együttes új zenéjében, a „Futballarium Barcelonában” ismét a felszabadult energiák, himnikus dallamok kapták a főszerepet, illetve egy izgalmas helyszín témája:

Van egy barcelonai vendéglő, ami az utóbbi években már egy zarándokhely lett a magyarok körében, ugyanis a legnagyobb magyar focistáknak is emléket állít kiállításaival az étterem. A „Futballarium Barcelona” egyik tulajdonosa, Büki Péter ráadásul a szomszéd utcánkból, Szombathelyről indult el a nagyvilágba szerencsét próbálni”– osztotta meg a formáció frontembere, Kirchknopf Gergő, szerzeményük hátterét, akit Péter, nagy Ocho Macho-rajongóként maga keresett meg az együttműködés lehetőségével.

 A tagok nem is hezitáltak, hogy igent mondjanak a felkérésre, hiszen az Ocho Macho lételeme a spanyol virtus: „Borzasztó boldog vagyok, mert őszinte és hiteles lett, és visszakanyarodtunk önmagunkhoz” – mesélte Gergő.

A csapat repülőre is szállt, hogy videóklipjükben megörökítse a barcelonai riviérát, a pezsgő utcákat és a csodálatos, nemzetközi hírnevű vendéglőt.

A nyári koncertszerzonban, pedig lesz alkalmunk élőben is meghallgatni a felvételt: Budapesten június 4-én tombolhatunk rá először, az Aréna Garden hangulatos színpadán.

Az Ocho Macho-dal itt meghallgatható: http://youtube.com/watch?v=qnTstMsyH_0&list=PLi7gEmWQedJ1EnTS7y8LTp-1z5MEeilmE&index=2