Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Sorozat, amelyből igazán megismerhetjük a Z generációt

A nemZedék egyszerre lehet érdekes munkaadóknak, marketing és HR szakembereknek, szülőknek, de még maguknak a fiataloknak is

A Z generáció az a korosztály, akinek a tartalomfogyasztási szokásait senki sem érti igazán, de mindenki szeretné megismerni, elérni őket. Kihívást jelentenek ők pedagógusoknak, munkaadóknak, szakembereknek, de még saját hozzátartozóiknak is, célközönség szempontjából pedig sokszor megfoghatatlannak tűnnek. Mivel azonban ők a jövő nemzedéke, akikhez már most az összfogyasztás 40%-a kapcsolható, fontos lenne megérteni, hogyan gondolkodnak! Erre vállalkozik A nemZedék.

A Compact TV, aki már többízben bizonyította, hogy igazán ért a 16-29 éves korosztályhoz, most négyepizódos videósorozaton keresztül hagyta, hogy a fiatalok önmagukról beszéljenek (mert ők azt szeretik, ha velük, nem pedig hozzájuk beszélnek). Az októberben szerda reggelenként jelentkező Youtube-videókban nyolc, eltérő társadalmi háttérrel és érdeklődési körrel rendelkező Z generációs mesél őszintén a rájuk és a korosztályukra hatással levő tendenciákról, megismertetik a tartalomfogyasztási szokásaikat, a márkákkal, értékekkel és elvekkel kapcsolatos véleményeiket. Megtudhatjuk, kit tartanak hitelesnek, mi alapján hoznak döntéseket és milyen üzenetekre váltak immunissá. Mindemellett elmondják véleményüket identitásról, social média függőségről, társas magányról, vagy éppen a reklámokról.

A forgatást egy nagyon komoly kutatás előzte meg, és annak tanulságait is belegyúrtuk a videókba. A négy epizód négy különböző, a korosztályra jellemző személyiségtípust és érdeklődési kört mutat be. A nyilatkozók – akik közül néhány fiút és lányt már jól ismerhetünk a social világából – hűen szemléltetik a Z-gen gondolkodásmódját – mondta el Fränk Barbara vezető producer. A stáb ígérete szerint most igazán beleláthatunk a fiatalok világába, átfogó képet kapva mind gondolkodásukról, mind mentális állapotukról. Az elbeszélők közül Fajt Alex és Boetang Stephany neve sokaknak ismerős lesz, de nyilatkozik még a menő srác a gimiből, az egyedülálló egyetemista anyuka, sőt „Fanni néni”, az autista gyerekekkel foglalkozó fiatal terapeuta is.

Egy különleges szereplő, Mr. Kéz /egy bábszínész keze és a Kazinczy-díjas Papp János színművész, David Attenborough magyar hangja/ narrálja az epizódok során elhangzottakat, és oszt meg közben további háttérinformációt a generációról, illetve értelmezi a Hunglish vagy szleng nyelvhasználatot.

A nemZedék rendezője a szintén Z-generációs Mazzag Izabella, aki Falkám című vizsgafilmjével robbantott itthon és nemzetközi színtereken is, aki a Magyar Klipszemléről négy kategóriában hozott már el díjat (forgatott videót a Halott Pénznek és az Anima Sound Systemnek is), és akit a Forbes is feltett a 30 év alatti sikeres magyarok listájára.