Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Sikeresen startolt a megújult Mastercard – Év Bankja verseny

Több mint 60 pályázat érkezett a hazai bankszektor

legrangosabb megmérettetésére

Az idén teljeskörűen megújult Mastercard – Év Bankja versenyen 13 pénzügyi szolgáltató 62 pályázattal méri össze tudását – jelentette be a hazai pénzügyi szektor megmérettetését 16 éve életre hívó fizetéstechnológiai cég. A magyar kereskedelmi bankok legrangosabb seregszemléje struktúrájában és lebonyolításában is sokat változott. A meghirdetett kategóriákat és azok szempontrendszerét már több mint fél éve megismerhették a pályázók, csakúgy, mint a magas presztízsű szakmai zsűrik összetételét.

Komoly lelkesedéssel és nagy izgalommal vágtunk bele az év elején, hogy 15 év után megreformáljuk a versenyt. Most pedig elégedetten nyugtázzuk, hogy a hazai pénzügyi szolgáltatók kifejezetten pozitívan reagáltak az innovációinkra. A pályázatok száma mindenképp ezt mutatja. Fontos volt számunkra, hogy az évek óta meglévő kategóriák megújítása mellett korszerű és hiteles szempontrendszert hozzunk létre a szakmai zsűrikkel közösen. Több új kategóriával is jelentkeztünk az idén, amelyek figyelembe veszik azokat a jelenkori, speciális területeket, ahol a bankoknak nap mint nap helyt kell állniuk. Külön öröm számunkra, hogy ezekben is szép számmal érkezett pályázat. Sőt, a legtöbbet (10) épp “Az év UX (user experience) megoldása” kategóriában adták be a pénzintézetek, amit idén hirdettünk meg először” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

A Mastercard – Év Bankja verseny egyik legfontosabb célkitűzése és küldetése továbbra is az, hogy kiemelje és reflektorfénybe állítsa azokat a példaértékű munkát végző szolgáltatókat, akik egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel teszik egyszerűvé és átláthatóvá ügyfeleik pénzügyeit, miközben támogatják a társadalmilag fontos ügyeket és a fenntarthatóságot.

2021-ben a bankok a következő 8 kategóriában mérik össze teljesítményüket:

Az év lakossági ajánlata

Az év mobilbanki megoldása

Az év UX megoldása

Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja

Az év társadalmi kezdeményezése

Az év fenntartható bankja

Az év kártyadesignja

Az év marketingkommunikációs kampánya

A versenyt lezáró gála 2022. februárjában lesz, ott adják át a MastercardÉv Bankja 2021. fődíjat is, melynek nyerteséről a 8 kategóriában elért eredmények alapján döntenek.

Az idei kategóriákról, a szempontrendszerről és a zsűriről bővebb információ a www.evbankja.hu oldalon található.